Mistä voi 34-vuotias mies löytää normaalin ja järkevän LAPSETTOMAN naisen
Tuntuu että kaikki kolmenkympin korville ehtineet lapsettomat sinkkunaiset ovat viallisia tavalla tai toisella...Todella surkea tarjonta deittimarkkinoilla, ainakin pk-seudulla
Onko minulla vain ollut huonoa tuuria, vai olenko auttamattoman myöhässä liikkeellä?
Kommentit (97)
Lapsettomilla naisilla on korkeampi taso, ja he vaativat mieheltä todella korkeaa tasoa nykyään kun kilpailu on koventunut (esim. Okt, julkisuus, ammattiurheilija, muusikko, rikkaus)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mieluusti sinkkuna, jos ei itselle sopivaa miestä tule vastaan. Toki yritän olla aktiivinen, mutta tyrkyttämään itseäni en ala yhtään kenellekään. Baareissa ja yökerhoissa en käy, ei ole minun tyylisiä paikkoja.
Moni ottaa sen minkä saa, se on heidän valintansa. En näe että parisuhteen pitäisi olla sellainen asia, johon tyydytään. Kyllä minä kaipaan ihastumista, rakastumista ja kemiaa. Heti niiden ei tarvitse tulla, mutta jossain vaiheessa kylläkin. Lapseton olen vapaaehtoisesti, ei minussa ole pahoja ulkoisia tai sisäisiä vikoja. Ihan hassua edes luokitella ihmisiä pinnallisten seikkojen perusteella. Sellaiset ihmiset jäävät kyllä yksin, ovat aivan liian nirsoja.
Miten olet aktiivinen käytännössä? Vai siis yrität olla, mutta et ole?
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomilla naisilla on korkeampi taso, ja he vaativat mieheltä todella korkeaa tasoa nykyään kun kilpailu on koventunut (esim. Okt, julkisuus, ammattiurheilija, muusikko, rikkaus)
Montako kertaa olet ollut treffeillä viimeisen 6 kk aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nämä löytämäsi naiset sitten ovat viallisia?
Sairaalloinen ylipaino, päihteet, tyhmyys, rumuus, ilkeys, juntteus, kämppä kuin kaatopaikka, hygienia, wt, elämänkoulu, pilvilinnat, prinsessasyndrooma, 8 koiraa ja 6 kissaa, miesviha, katkeroituminen, ei yli exästä
Niin, ovat siis syystäkin lapsettomia.
Minulle kelpaisi myös lapsellinenkin, itsellä ei lapsia. Olen jo luopunut toivosta, alan varmaan katkeroitua kämppääni seuraavaksi. En tosin ole mikään ikisinkku, muutaman vuoden ollut sinkkuna. Itse en ilmeisesti täytä naisten kriteerejä tässä omassa ikäryhmässä.
M36
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi myös lapsellinenkin, itsellä ei lapsia. Olen jo luopunut toivosta, alan varmaan katkeroitua kämppääni seuraavaksi. En tosin ole mikään ikisinkku, muutaman vuoden ollut sinkkuna. Itse en ilmeisesti täytä naisten kriteerejä tässä omassa ikäryhmässä.
M36
Olet jo katkeroitunut. Itse olin sinkkuna HIEMAN pidempään kuin muutaman vuoden, eikä kertaakaan tullut mieleen että en "täytä kriteerejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näin lapsettomana (mutta lapsia haluavana) naisena tuntuu ettei lapsettomia kolmekymppisiä miehiä ole olemassakaan. Ne joilla on jo lapsia ovat kyllä sitoutumiskykyisiä mutta sitten joutuu osaksi uusioperhehelvettiä ja lapsethan niissä kuvioissa aina eniten kärsivät. Ja sitten jos löytää jonkun lapsettoman miehen niin kyseessä on joko täysi peräkammarinpoika tai sitten kukasta kukkaan lentelijä enkä halua mitään lorttokullia, anteeksi nyt vaan.
Haluan miehen jolla on samanlaiset arvot ja tämä myös on haasteellista, miehissä on yllättävän paljon piilop e r s u j a.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201804092200865176
"Tällä hetkellä 20-29-vuotiaista miehistä melkein 87 prosenttia on vailla lasta. Luvut ovat korkeita myös tästä seuraavissa ikäluokissa."
No, ehkä sä olet sitten tavannut vain sitä n. 13% lapsia saaneiden joukkoa.
Kyseinen nainen sanoi taikasanat miehettömyyteensä lopussa rivien välistä: v i h e r v a s e m m i s t o l a i s u u s. Ei kukaan halua unelmahötössä eläjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näin lapsettomana (mutta lapsia haluavana) naisena tuntuu ettei lapsettomia kolmekymppisiä miehiä ole olemassakaan. Ne joilla on jo lapsia ovat kyllä sitoutumiskykyisiä mutta sitten joutuu osaksi uusioperhehelvettiä ja lapsethan niissä kuvioissa aina eniten kärsivät. Ja sitten jos löytää jonkun lapsettoman miehen niin kyseessä on joko täysi peräkammarinpoika tai sitten kukasta kukkaan lentelijä enkä halua mitään lorttokullia, anteeksi nyt vaan.
Haluan miehen jolla on samanlaiset arvot ja tämä myös on haasteellista, miehissä on yllättävän paljon piilop e r s u j a.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201804092200865176
"Tällä hetkellä 20-29-vuotiaista miehistä melkein 87 prosenttia on vailla lasta. Luvut ovat korkeita myös tästä seuraavissa ikäluokissa."
No, ehkä sä olet sitten tavannut vain sitä n. 13% lapsia saaneiden joukkoa.
Kyseinen nainen sanoi taikasanat miehettömyyteensä lopussa rivien välistä: v i h e r v a s e m m i s t o l a i s u u s. Ei kukaan halua unelmahötössä eläjää.
Happamia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Olet jo katkeroitunut. Itse olin sinkkuna HIEMAN pidempään kuin muutaman vuoden, eikä kertaakaan tullut mieleen että en "täytä kriteerejä".
Niin kai sitten, siltä vaan rehellisesti tuntuu etten kelpaa omana itsenäni.
M36
Samassa tilanteessa. Alkaa olla juoksut juoksettu ja nyt voisi vakiintua. Talokin on jo maksettu. Nyt voisi perustaa perheen.
M47
Vierailija kirjoitti:
Tanssikurssille tai sekakuoron.
Suurimmalla osalla miehistä ei kiinnosta kumpikaan ja ihan ymmärrettävistä syistä..
AP:n voisi myös harkita itä-eurooppalaistaustaista naista. He ovat usein hyvin perhekeskeisiä. Ja ainakin Helsingissä heitä on paljon.
Mietin sitä samaa kuin ap, kun erosin 36 vuotiaana ja olisin vielä halunnut ehkä yhden lapsen ja uuden perheen.
Mutta ei löytynyt. Nyt nelikymppisenä on tullut treffeillä vastaan ainakin yksi vauvakuumeileva kolmekymppinen, mutta omalta kohdalta se aika tuntuu jo menneeltä, että ei enää jaksaisi vauva-aikaa. Tai jaksaisin kyllä, mutta en kehtaa, tai sitten en vaan uskalla, kun ei voi luottaa, että lapsen kanssa saisi myös elää.
Vierailija kirjoitti:
Miten yllättävää se on kun PS on jo suurin puolue gallupeissa. Tosin ei se mua PS naisäänestäjänäkään auta kun ei pelkkä puoluekanta tee kumppaniehdokkaasta varteenotettavaa. Mä taas törmään aina johonkin hipstermiehiin joten meidän pitäis tehdä vaihtarit niinku lapsena kiiltokuvien kanssa.
Melkein samat sanat täällä, paitsi olen vuoden vanhempi. Yliopisto-opinnot takana, työpaikka ja elämä kaikin puolin mallillaan, asun vielä pk-seudullakin. Kumppani vaan puuttuu. 34-vuotias mies kelpaisi, mutta en ole varma haluaisinko tutustua juuri ap:hen, kun on heti puhumassa virheistä. Ei kukaan ole täydellinen, ja kauneus ja viehättävyys ovat katsojan silmissä.
Omalla kohdalla kumppanin löytymistä on hankaloittanut ujo luonteeni. Jännitän vielä toisilla tai kolmansilla treffeillä aika paljon ja usein tässä vaiheessa miehet ovat todenneet, että jonkun toisen kanssa on natsannut paremmin. Täytyisi jotenkin uskaltaa olla rennompi. Olen ulkonäöltäni hyvin tavallinen, ja tykkään liikkua luonnossa. Aika monen puheista on ollut rivienvälistä luettavissa, että natsannut paremmin tarkoittaakin viehättävämpää ulkonäköä ja mielenkiintoisempia tai eksoottisempia harrastuksia kuin luonnossa liikkuminen.