Mistä voi 34-vuotias mies löytää normaalin ja järkevän LAPSETTOMAN naisen
Tuntuu että kaikki kolmenkympin korville ehtineet lapsettomat sinkkunaiset ovat viallisia tavalla tai toisella...Todella surkea tarjonta deittimarkkinoilla, ainakin pk-seudulla
Onko minulla vain ollut huonoa tuuria, vai olenko auttamattoman myöhässä liikkeellä?
Kommentit (97)
No, vain todella tyhmä nainen ottaisi miehen joka kutsuu naisia "viallisiksi" aloituksessaan. Paljon pahempaakin käytöstä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nämä löytämäsi naiset sitten ovat viallisia?
Sairaalloinen ylipaino, päihteet, tyhmyys, rumuus, ilkeys, juntteus, kämppä kuin kaatopaikka, hygienia, wt, elämänkoulu, pilvilinnat, prinsessasyndrooma, 8 koiraa ja 6 kissaa, miesviha, katkeroituminen, ei yli exästä
Suomeksi : Niillä on se sama vika ja perus asenne, eli luonnevika kuin kaikilla muillakin suomalaisilla "naisilla". Damaged goods, niin sanotusti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen ylipaino, päihteet, tyhmyys, rumuus, ilkeys, juntteus, kämppä kuin kaatopaikka, hygienia, wt, elämänkoulu, pilvilinnat, prinsessasyndrooma, 8 koiraa ja 6 kissaa, miesviha, katkeroituminen, ei yli exästä
Suomeksi : Niillä on se sama vika ja perus asenne, eli luonnevika kuin kaikilla muillakin suomalaisilla "naisilla". Damaged goods, niin sanotusti....
Sanot "suomeksi" ja sitten sotket englantia kommenttiisi :D
En ole ap mutta olen positiivisesti yllättynyt: ketjua ei ole vielä julistettu naisvihamieliseksi. Ja se antaa uskoa teihin rakkaat kanssakirjoittelijat, ette ehkä olekaan niin tyhmiä ja kapeakatseisia kuin voisi luulla =)
Vierailija kirjoitti:
On meitä, ihan tosi hyviä ja potentiaalisia, vaimoainesta olevia naisia. Etsivä löytää :)
Itse olen 34 myös..
Ottaisit mieheksesi aloittajan kaltaisen, joka haukkuu ihmisiä viallisiksi? Miksi? Ja ennen kaikkea: miksi kuvittelet että hän ei puhuisi sinusta samaan sävyyn?
Mä olen 33-vuotias kahden lapsen äiti ja yhden miehen vaimo ja mun lapsettomat sinkkukaverit ovat jo kertaalleen eronneita.
Itse olen mielestäni ihan tavallinen tyyppi, vaikka täällä av:lla huvikseni välillä käyn. :) Kaverit samanlaisia.
Mutta mistä he miehiä bongaavat tositarkoituksella, niin eivät mielestäni Tinderistä tai baarista. Siellä he kyllä tapaavat tyyppejä, mutta lopulta kaikki parisuhteet alkavat jonkun yhteisen kaverin tai tutun kautta. Jos sulla on jotain hyviä ystäviä (töistä, harrastuksista jne.), joilla on siskoja tai jotain muita kytköksiä, lähtisin siitä liikkeelle. :)
Veljeni, joka valitettavasti erosi, oli aika tolaltaan vuoden pari, kunnes uusi rakkaus löytyikin yllättävän läheltä samoista kaveripiireistä.
Mielestäni kolmekymppisenä pitäisi myös hiukan karsia kriteereitä ulkonäön suhteen. Suomi on takuulla pullollaan esim. hoitoalan naisia, jotka haluaisivat oman perheen, käyvät jumpalla, tyttöjen kanssa viihteellä ja arki-iltana katsovat kaksiossaan Netflixiä. Ihan tavallisia naisia!
Aloitin etsimisen jo 23-vuotiaana. Nyt olenkin ollut naimisissa upean naisen kanssa jo yli 15-vuotta ja lapsiakin löytyy.
Olet liian hidas ja epäonnistuit ap.
Et enää tuskin löydä tasa-arvoista ja älykästä suhdetta. Saat jonkun pikkupimun jonka järki käy ihan erilaisella tasolla kuin sinulla käy.
Sellainen käy pidemmän päälle pitkästyttäväksi, ellet ole sitten ihan tylsämielinen noin muutenkin.
Kyllä normaali mies aloittaa kumppanin etsinnän jo varhain, koska aikainen lintu madon nappaa.
Luuserit jää toiseksi hehe hehe.
Aikoinaan kaadoin paljon miehiä painissa ja voitin muut. Siksi minä olen yhteiskunnallisessa asemassa nyt korkeammalla kuin ap:n kaltaiset kumppania hätäisesti etsivät ovat. Eihän heillä ole edes jälkeläisiäkään ja minulla on. Se tekee minusta yhteiskunnallisessa asteikossa korkea-arvoisemman kuin ap on.
Toivon onnea etsintään he hehe
T: Mies 42
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta olen positiivisesti yllättynyt: ketjua ei ole vielä julistettu naisvihamieliseksi. Ja se antaa uskoa teihin rakkaat kanssakirjoittelijat, ette ehkä olekaan niin tyhmiä ja kapeakatseisia kuin voisi luulla =)
Sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Jos ton oli tarkotus olla kohteliaisuus, niin kannattais ehkä vielä harjotella... :D "Et oo niin tyhmä ku miltä näytät"
Vierailija kirjoitti:
Aloitin etsimisen jo 23-vuotiaana. Nyt olenkin ollut naimisissa upean naisen kanssa jo yli 15-vuotta ja lapsiakin löytyy.
Et enää tuskin löydä tasa-arvoista ja älykästä suhdetta. Saat jonkun pikkupimun jonka järki käy ihan erilaisella tasolla kuin sinulla käy.
Sellainen käy pidemmän päälle pitkästyttäväksi, ellet ole sitten ihan tylsämielinen noin muutenkin.
Kyllä normaali mies aloittaa kumppanin etsinnän jo varhain, koska aikainen lintu madon nappaa.
Aikoinaan kaadoin paljon miehiä painissa ja voitin muut. Siksi minä olen yhteiskunnallisessa asemassa nyt korkeammalla kuin ap:n kaltaiset kumppania hätäisesti etsivät ovat. Eihän heillä ole edes jälkeläisiäkään ja minulla on. Se tekee minusta yhteiskunnallisessa asteikossa korkea-arvoisemman kuin ap on.
Hehe hehe mokomakin menestyjä. Kuulostat juuri sellaiselta ihme tissiposkelta jolla pyyhitään lattioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan huomaavaista ja kunnioittavaa suhtautumistasi naisiin, tyhmä, läski ja näppyläinen rumilus.
Jonkun urheiluharrastuksen kautta. Sellainen harrastus johon sitoudutaan eikä tyyliin kuntosali pari kertaa viikossa ja viikonloput bilettämässä.
Sama pätee työelämään. Jos naisella on nousujohteinen ura niin hän on harvemmin tyhmimmästä päästä tai mielisairas. Pukeutuu luultavasti siististi eikä ole tatuoitu ja lävistetty.
Hänellä on myös hyvät tulot mikä taas mahdollistaa monia asioita.
Kiinnostaisi tietää, millainen ap on. Pk-seudulla on paljon lapsetonta tarjontaa ja korkeatasoistakin. Ongelmaksi muodostuu se, että just nämä itsestään huolehtivat uratykit, jotka ei lasta halua vaativat kovaa tasoa myös mieheltä. Niinkuin joku sanoi, pk-seutujen naisilla on oikeasti ongelma löytää itselleen samantasoista miestä.
Ja minähän olen siis täysin väärässä kategoriassa ap:n suhteen. Sain lapseni 29-vuotiaana, toisen asteen koulutus, ylipainoinen, laiska miettimään ulkonäköä (suihkunraikas pitää olla) ja tatuoitu. Ennen lasta vedin viinaakin kuin sieni. Toisaalta löysin elämäni miehen jo 8 vuotta sitten. Ei hänkään mikään markkinarako ole parisuhdemaailmassa niin sanotusti, mutta me tavikset sovimme toisillemme oikein hyvin ja olemme onnellisia.
Jopas paloi kielinerolla hihat ihan täysin :D
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ton oli tarkotus olla kohteliaisuus, niin kannattais ehkä vielä harjotella... :D "Et oo niin tyhmä ku miltä näytät"
No ei varmasti ollut tarkoitus.
Minut löydettiin Tinderistä 35-vuotiaana. Sielläkin meitä AP:n kriteerit täyttäviä naisia on. Nyt ollaan naimisissa ja toinen - yhteinen tietysti - lapsi tulossa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe hehe mokomakin menestyjä. Kuulostat juuri sellaiselta ihme tissiposkelta jolla pyyhitään lattioita.
Kyllä mä perheen uroksena ja lähialueen esimerkkinä olen se joka pyyhkii lattioita ja ilman pyytämättä. Osaan siivota jälkeni ja olen kunnollinen tyyppi.
Armeija käyty ja natsat löytyy. Olen sellainen tyyppi joka sanelee muille miten tehdään.
Sellainen lähikamppailua osaava insinöörimies.
Mä oon se joka voittaa muut painissa. Alistan jokaisen uroksen joka lähestyy perhettäni. Suojelen välittömästi naapurustoa uhkaavilta möykyiltä.
Kyllä teissä jotain epäilyttävää on jos ette ole löytäneet itsellenne vaimoa tai työpaikkaa.
Täällä! Tosin olen vela enkä niinkään tahattomasti lapseton. Työpaikka löytyy ja äö:kin on reilusti yli sadan. En myöskään juo tai polta. Ai niin, olenkin jo naimisissa vastaavanlaisen lapsettoman miehen kanssa.
Iskurissa tuntui yhdessä vaiheessa olevan aika paljon lapsettomia miehiä/naisia, mutta ovat saattaneet sittemmin siirtyä tinderiin tai muuttua varatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ärsyttävää että saavuttamalla tuon olet muita miehiä korkeammalla asteikolla yhteiskunnallisella mittapuulla. Sinulla on jälkeläisiäkin ja se vasta on jotain.
Olet menestynyt mies ihmisen elämässä.
Itse ajattelen että olen enemmän sellainen joogi ja maailmanparantaja tai meditoija. Pärjään vähemmällä, mutta tosiasia on että en ole yhteiskunnallisella mittapuulla niin korkealla tasolla kuin sinä olet.
Olen käytännössä kerjäläinen.
Se ärsyttää minua, koska olen paljon parempi ihmisenä kuin sinä olet.
Kokemuksen ääni...