Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-kympinKRIISI? miten olette kokeneet/koette tällä hetkellä?

Vierailija
30.05.2006 |

Mua on alkanut harmittamaan, miksen aikoinani ollut tarpeeksi kunnianhimoinen ja mennyt esim. lukioon ja saanut hyviä papereita ja sitten opiskellut vaikka lääkäriksi tms... " hyvään" ammattiin.

nyt olen " vaan" sairaanhoitaja AMK ja kahden lapsen äiti.... jatko-opiskelut tuntuu hankalalta kun on velkataakka niskassa ja töitä pitäisi painaa.

Lisäksi tekisi mieli bilettää vähän enempi mutta sekään ei ole mahdollista. Haaveilen salaa myös asumisesta ytimessä eli Hesan keskustassa, jossa tapahtuu.... en tiiä onko tämä omakotiasuminen minua varten...

että tämmöstä täällä.... ehkä nämä fiilikset menee ohi..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös harmittaa se etten aikoinani hakeutunu floristin tms. koulutukseen, vaan istuin yliopistossa kolme vuotta tyhjän panttina. eli mulla ei edes mitään koulutusta, ylioppilas olen, mutta se nyt on yks paskan hailee. eli aika kokonaisvaltainen ollu tää mun kolmenkympin kriisi jo monta vuotta. ja pahenee vaan mitä lähemmäs mennään marraskuuta.

Vierailija
2/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oottelen jo 4-kympin kriisiä ja kauhulla! Kuulemma se on PALJON pahempi.. =S

Itselläni meni 3-kympin kriisissä vaihtoon ammatti ja mies. Lapsia ei ollut vielä silloin, LUOJAN KIITOS! Niistä sitten oltaisi verisesti taisteltu.. =/ Joten hyvä vaan että yli 3-kymppisenä, unelma mieheni löytäneenä vasta lapsen sain :D

Aika raju tuo 3-kympin kriisi useimmille on. Just tuollaiset ajatukset mm. työstä ovat hyvin tyypillisiä ja monelle, kuten minullekin, meni sitten ammatti vaihtoon.

Kyllä tuosta selviää kun muistaa välillä ottaa asioihin etäisyyttä ja katsoa pari askelta kauempaa elämäänsä. Silloin voi nähdä, että ei ne asiat ehkä niin kamalan huonosti välttämättä ole TAI nähdä sen mitä voi muuttaa.

Jaksuja kriisiläiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akne! Joskus silloin teini-iässä lohduteltiin, että kun 25 täytän on iho-ongelmat taakse jäännyttä elämää, mutta eipä ole tapahtunut parannusta ja tosiaan 3-kymppiset vajaan kuukauden päästä:( Ahdistaa kun en koko nuorenaikuisen elämäni aikana päässyt nauttimaan kauniista ihosta:(

Ammatin, miehen ja lasten suhteen ei ole mitään kriisin paikkaa. Vähän harmittaa, että ei lapsettomana kunnolla kiertänyt maailmaa, mutta ehkä sitten kun lapset itsenäistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä