Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Katso kelpaisitko tälle sinkku toimittajalle

Vierailija
09.09.2019 |

Sinkkuna viihtyvä 38-vuotias koomikko-toimittaja-tuottaja Lotta Backlund ihannemiehestään: ”Tylsä tai absolutisti ei saa olla.”

Hän on etsinyt treffiseuraa esimerkiksi Tinder-sovelluksen avulla. Kelpaisitko sinä Lotalle?
"Tylsä ei saa olla, koska siitä ei tule mitään eikä absolutisti, koska sekin on tylsää. "
Missä sitten menee alkoholin käytön yläraja?

On sanonut että nuorempi mies aina kiinnostaa häntä. Ulkonäön suhteen hän ei aseta liikaa kriteerejä.

"Hiustenvärillä ei ole väliä, mutta monesti tapaamani miehet sattuvat olemaan kaljuja. Muita ulkoisia referenssejä ei ole muuta kuin että mielellään saisi olla minua pidempi. Pitkä ja hauska, Backlund kiteyttää unelmamiehensä raamit. "

Kalju, häntä lyhyempi, vanhempi, juoppo ja absolutisti. Siinä ainoat ongelmakohdat.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin hyvinkin, mutta en tahdo naista elämääni, se on joka ainoa kerta laskenut tyytyväisyyttäni elämääni kohtaan.

Vierailija
2/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tylsä" ja "hauska" riippuu ihan keneltä kysyy, huonoja kriteereitä tuollaiset.

Itse jos näen naisen vaativan hauskaa miestä joka saa hänet nauramaan, herää ensiksi epäily että nainen itse on tylsä kun haulaa jättää hauskuuttelun miehen vastuulle. Itse olen hauska hauskojen naisten kanssa, tylsien naisten kanssa olen varmaan itsekin tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisin hyvinkin, mutta en tahdo naista elämääni, se on joka ainoa kerta laskenut tyytyväisyyttäni elämääni kohtaan.

Kiva kuulla että joku on sentään lähestulkoon täydellinen...

Vierailija
4/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että joku on sentään lähestulkoon täydellinen...

Minä en tuota täydellistä sanonut, se olit sitten sinä. En ole läheskään täydellinen, sanan varsinaisessa merkityksessä, nuo kriteerit nyt sattuivat vain osumaan.

Vierailija
5/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi katsoa, satunko osumaan jonkun minulle tuntemattoman henkilön vaatimuksiin? Minun puolesta Lotta voi vaatia ihan mitä vaan, vaikka kuuta taivaalta, eikä se minua hetkauta. Tuskin täällä ketään kiinnostaa minunkaan vaatimukset?

Vierailija
6/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tylsä nainen on juuri nainen joka osaa pitää vain hauskaa alkoholin kanssa. Usein nämä naiset tarvitsee myös alkoholia että pystyvät harrastamaan seksiä kun selvinpäin ei uskalla.

Vierailija
7/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusahti jo heti tylsään ja absolutistiin :D Eipä löytynyt minulle omaa puumanaista tällä kertaa...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että reunaehtoja on vain muutama, kuulostaa järkevältä. Tyhmäähän olisi rajata joukkoa jollakin epäoleellisella kriteerillä. Tuskin nuo kuitenkaan ainoat vaatimukset ovat.

Hieman ohis, mutta en kyllä luokittelisi Lottaa journalistiksi.

Vierailija
9/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tasoja ei ole olemassa, miten tuollaisen vaatimuslistan voi tehdä? Vai onko se niin että naiset voivat kyllä karsinoida miehiä...

Vierailija
10/27 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tasoja ei ole olemassa, miten tuollaisen vaatimuslistan voi tehdä? Vai onko se niin että naiset voivat kyllä karsinoida miehiä...

On. Naiset määrittelevät vaikka äitinsä isäksi, jos se ajaa heidän agendaansa.

Vierailija
11/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kelpaisko Lotta mulle? onkin sitten jo toinen juttu.

Vierailija
12/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisia referenssejä mulla ei ole kunhan nainen ei ole läski, pienitissinen tai YH. Alkoholin täytyy maistua mutta ei yli kaksi lasia päivässä!!

Vierailija
13/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas yksi harhainen prinsessa jonka mielestä miehen tehtävä on viihdyttää arvon lumihiutaletta.

Voin sanoa, kun tuota ikää katsoo, että juna meni jo.

Vierailija
14/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tylsä" ja "hauska" riippuu ihan keneltä kysyy, huonoja kriteereitä tuollaiset.

Itse jos näen naisen vaativan hauskaa miestä joka saa hänet nauramaan, herää ensiksi epäily että nainen itse on tylsä kun haulaa jättää hauskuuttelun miehen vastuulle. Itse olen hauska hauskojen naisten kanssa, tylsien naisten kanssa olen varmaan itsekin tylsä.

Mä usein sanon tuon hauska jos kysytään. En ole sitä noin ajatellut vaan lähinnä että haluan, että meillä olisi miehen kanssa hauskaa yhdessä, samanlainen huumorintaju. "Ei saa olla tylsä." olisi kyllä itsellenikin turn of, kuten kaikki muutkin listat mitä EI toinen saa olla. Mieluummin positiivisen kautta. Ihmetyttää myös pari kriteeriä ja heti alkoholin käyttö mainittu, mutta voi johtua esim. tuon naisen kokemuksista miksi pitää tärkeänä?

Vierailija
15/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin täyttää kriteerit, tosin olen vain nipin napin nuorempi (36v). Hauska olen ainakin omasta ja äidin mielestä.

En tiedä, kuka tämä Lotta on, enkä käytä Tinderiä, joten taitaa tämä meidän romanssi nyt kuitenkin jäädä teorian asteelle.

Vierailija
16/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei tiedä mitä haluaa. Aika normaalia. Ei sytytä sellaiset, aina vaihtamassa kumppania kuin mahdollista.

Vierailija
17/27 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotias ja näyttää 10 vuotta vanhemmalta. Ei kiitos. Itse näytän ainakin 5 vuotta nuoremmalta, eivät ole minun omia sanojani vaan muiden.

Vierailija
18/27 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi on uusi alkoholismi.

Vierailija
19/27 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan kannattaisi laihduttaa niin tulisi matchejä.

Vierailija
20/27 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan kannattaisi laihduttaa niin tulisi matchejä.

Eikä, kun Lotan kannattaa hakea humalaista seuraa. Ja sitähän se sanoi hakevansakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi