Ota lähin kirja ja lue sivulta 16 ensimmäinen kokonainen lause, se kuvaa tämänhetkistä seksielämääsi
Kommentit (200)
Jo ennen kertomistakin miellytitte, vaikka teillä onkin synkät kasvot.
Eksistentiaalifilosofi Albert Camus, joka luultavasti ei ollut kamoissa, ilmaisi asian näin: "Koskaan ei tule onnelliseksi, jos onnen olemusta jatkuvasti pohtii".
Heh, aika hyvin. Ajattelin tuon kokonaseksi lauseeksi.
”Minullako? Kiireitä?” Arthur hihkaisi.
Käännyin aavistuksen verran kohti ikkunaa, selin muuhun vaunuun, ja avaan yhden pienistä Chenin Blanc-pulloista, jotka ostin Eustonin aseman Whistlestopista.
Muut asiat hän pystyy tekemään yksin.
Vessasta kuului kummia. ''Anna sitä, anna sitä lujaa!'' huusi ääni. Sen jälkeen kuului läimäyksiä muistuttavia ääniä.
"Luin huolestuneena taannoin uutisen, jossa hehkutettiin hallituksen kaavailemaa päätöstä avata Suomen potilasrekisterit lääketeollisuudelle."
Pää pää lampaani, samaa lausetta uudestaan ja uudestaan.
Lähimmän tavallisen kirjan mukaan minun seksielämääni kuvaa lause:
"The first mistake in Mersenne's statement was found about 1886, when Pervusin and Seelhoff discovered that M_61 is prime".
Mutta oikeastaan päiväkirja oli lähempänä, joten jos se lasketaan kirjaksi, niin lause onkin:
"Mutta kiva, että hän pitää minua naisena XD"
"To... you... beaut-if-ul lady", he was singing as he turned on the tap
Sagaciously, under their spectacles, did the peep into the holds of vessels!
Vierailija kirjoitti:
"Yäl talo nitise"
Heli Laaksosen uusimmasta runokirjasta Aurinko.Porkkana.Vesi - runoi.
Teillä on hyvin intohimoinen seksielämä kun saatte koko talon öisin nitisemään...🔥🔥
"Solukäsitteen oli itse asiassa keksinyt kaksi vuosikymmentä aiemmin englantilainen tiedemies Robert Hooke."
En keksi muuta yhtäläisyyttä seksielämääni kuin märät unet Kapteeni Koukusta (Once Upon a Time-sarjasta). Mutta ne on kyllä hyviä unia 😛
"Kenties tähdet tulevat aina olemaan saavuttamattomissamme, toisin kuin tieteisfilmeissä esitetään."
Nyt kyllä protestoin! Okei, ei se parisuhdeseksi pitkässä ja vakiintuneessa liitossa toki aina mitään universumin räjäyttävää tähtimatkailua ole, mutta kyllä se nyt toisinaan sentään aurinkokuntakierroksen tarjoaa! 😉
(Kirja on Peter Wardin Tuntematon elämä)
En tule tästä yhtään viisaammaksi.
Hän tunsi itsensä väsyneeksi ja tahdottomaksi maatessaan sohvalla.
”It’s not surprising that when you thought you had a chance to settle down with someone you loved, you’d take it even if it meant moving all the way across the country.”
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai koko kaupungissa ole yhtään ihmistä, joka ei sure Joonatania ja ajattele, että olisi ollut parempi, jos minä olisin kuollut eikä Joonatan. "
Miten tulkitsen tuon?
Orgasmia kutsutaan pieneksi kuolemaksi.
Eli "Joonatan" tulee, sinä et?
"Hänelle voi kehittyä epilepsia, migreeni tai mitä tahansa."
Ei mun puoliso noin haluton ole 😁