Ota lähin kirja ja lue sivulta 16 ensimmäinen kokonainen lause, se kuvaa tämänhetkistä seksielämääsi
Kommentit (200)
Kaikki minkä meistä kirjoitin, on keksittyä. 🤔
"Lisää pinnalle täytteet ja käännä munakkaan toinen puoli kanneksi."
Ei oikein hyvältä kuulosta tässä yhteydessä😁
”Perhe ja suku pani kädet ristiin vatsan päälle ja sanoi helpotuksesta henkäisten: Amen.”
No toki olin pitkään sinkkuna ennen nykyistä kumppania, mutta epäilen ettei suku ihan näin vahvasti reagoinut 😂
Sillä tavalla tottumus oli juurtunut Terhiinkin.
(Jaa, en ole Terhi, ehkä silti tulee liiaksi tottumuksesta toimittua.)
"Se oli alkujaan kulkulaitostoimituskunta ja sittemmin kulkulaitosten ja yleisten töiden ministeriö."
Hmm, mitähän tästä pitäisi ajatella?
Affairs are the root cause of divorce.
😶
Hän tunsi kummallista kiihkeää värinää.
Stephen King: Musta torni
Lähimpänä oli joku vauvakirja missä ei edes ollut noin montaa sivua. "" kuvastaa kyllä hyvin seksielämäänu
"This is an HTML form that allows the user to enter data, and allows JavaScript to display the results it computes back to the user."
Sallivainen seksielämä? Enter, back = sisään, ulos?
Vakuuttelin silti itselleni, että valintani oli täysin kunniallinen, jopa järkevä.
-Sofi Oksanen, Kun kyyhkyset katosivat
Osui ja upposi. T: N40 ja 20 vuotta naimisissa
Ja mikäli yhtään arvaan, liikennettä oli ellen illalla melkoisesti, koska oli Työn päivä ja pitkä viikonloppu.
Sitä mukaa kun minuutit kuluivat, koin muistoissani uudestaan sen koulupäivän, jona näin solun ensimmäistä kertaa.
"Konduktööri huomasi varmasti kauhistukseni, sillä hän alkaa nopeasti rauhoitella minua ja selittää, että samaan paikkaan kulkee poikkeuksellisesti kaksi junaa."
Okei.
Syö oikein oman tyyppisi mukaan avasi myös uusia tutkimusväyliä, jotka veivät paljon pitemmälle kuin pelkkään ruokavalioon.
-Kyllä,en ole terve lisääntymään ja olen ylipainoinen.-
Vierailija kirjoitti:
"Konduktööri huomasi varmasti kauhistukseni, sillä hän alkaa nopeasti rauhoitella minua ja selittää, että samaan paikkaan kulkee poikkeuksellisesti kaksi junaa."
Okei.
😂
"Jotain hän ajatteli, mutta vaistoni sanoi, etten luultavasti haluaisi tietää mitä."
Oikeesti aloin jo odottaa seuraavaa tapaamista. XD
He olivat parhaita ystävyksiä, he pelastivat lukemattomia kertoja toistensa hengen, he nauroivat ja juttelivat leiritulilla myöhään yöhön.
Yllättävän hyvin sopii!
Koskelan tiellä oli vain ne jäljet, jotka Akseli oli tullessaan tehnyt.
Lause, ei siis virke?
, eikä Pohjois-Afganistanissa siis enää todellakaan palvellut yhtään tanskalaissotilasta.
Mitenhän tuo nyt pitäisi ottaa 🤔
The M phase is characterized by the condensation of the chromosome, disappearance of the nucleolus and the nuclear membrane, the formation of the mitotic apparatus, the separation of the chromosomes and the division of the cytoplasm.