Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies korottaa ääntään pelottavasti

Vierailija
04.09.2025 |

Niin tuleeko sinulle silloin mieleen, että hän saattaa tappaa?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta huutava mies on vastenmielinen. Eräänlaista väkivaltaa tuokin.

Vierailija
2/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse huutaa miehelle pitää myös kestää mieheltä huuta itseä kohtaan. Ei naisilla ole mitään yksinoikeutta huutaa ja olla kauhea miestä kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat kumppanit hiiteen. Ei sellasta tarvi kattoa.

Vierailija
4/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen huutaa pelottavasti?

Vierailija
5/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jostain saattaa tullakin. Oma mieheni on sen verran aikuinen että ei korota ääntään minulle tai muille läheisillemme koskaan, osaa keskustella ja olla eri mieltä normaalilla äänenvoimakkuudella. Kerran korotti ääntään kun joku taskuvaras yritti ujuttaa kättään minun laukkuuni.

Huutaminen on pikkulasten hommaa. 

Vierailija
6/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olo, että se voi lyödä. 

Vierailija
7/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutava aikuinen on jotenkin epävakaa tai hänellä pahat kivut. 

Vierailija
8/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen huutaa pelottavasti?

Huutava nainen on myös pelottava, mutta koska ei ole fyysisesti yhtä iso niin vähemmän pelottava kuitenkin. Pidän kuitenkin kaikki huutavat ihmiset (jotka eivät ole pikkulapsia) pois elämästäni.

Vierailija
9/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse huutaa miehelle pitää myös kestää mieheltä huuta itseä kohtaan. Ei naisilla ole mitään yksinoikeutta huutaa ja olla kauhea miestä kohtaan

Kenelläkään ei ole oikeutta huutaa toiselle. 

Vierailija
10/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla siten koulutettu ettei miehen tarvitse korottaa ääntään. Riittää kun katson astiakaappia ja hellaa, jolloin emäntä kattaa minulle aterian pöytään. Aterian jälkeen vilkaisen tiskipöytää ja nainen tiskaa astiat kaappiin. Ohi kulkiessani vilkaisen siivouskomeron ovea ja nainen siivoaa koko kämpän. 

En usko, että pelkkä katse riittää ainakaan siivoukseen. Varmasti urahdat myös, ehkä huomaamattasi.

Vierailija
11/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla siten koulutettu ettei miehen tarvitse korottaa ääntään. Riittää kun katson astiakaappia ja hellaa, jolloin emäntä kattaa minulle aterian pöytään. Aterian jälkeen vilkaisen tiskipöytää ja nainen tiskaa astiat kaappiin. Ohi kulkiessani vilkaisen siivouskomeron ovea ja nainen siivoaa koko kämpän. 

Ja miehen tulee olla fiksumpi kuin sinä. Onneksi olen fiksun löytänyt. 

Vierailija
12/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, miten hauska oletkaan. Ihana huumoriveikko. Paska-aivo.

Vierailija
13/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Mutta ei nyt ole aiheena huutava nainen, vaan mies. Laita oma ketju huutavista naisista.

Vierailija
14/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotanko ääntäni nyt?

Entä nyt?

Tämä?

Entäs tää?

Joko pelottaa?

Joo, pysykää vaan kotona.

Vierailija
15/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Mutta ei nyt ole aiheena huutava nainen, vaan mies. Laita oma ketju huutavista naisista.

Tämä. Ensin aloittaa ketjun huutavista miehistä, mutta kuitenkin haluaakin vain puhua huutavista naisista.

Tee toinen ketju niistä huutavista naisista niin sitten kaikki heti tietävät mistä oikeasti halusit jutella. 

Vierailija
16/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä tilanteessa ja miksi se mies huutaa?

Vierailija
17/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi ole kukaan huutanut koskaan, paitsi lapset silloin kun olivat pieniä. 

Vierailija
18/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, harhaisissa unelmissasi.  Sinä incelinsurkimus muuta naista koskaan ole ollut edes lähellä paitsi äitiäsi.

Vierailija
19/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rauhallinen ja iloinen, kunnes flippaan täysin ja alan ärjyä messuavasti kuolemasta ja tappamisesta. En kuitenkaan uskoakseni tappaisi oikeasti.

Vierailija
20/143 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Huutava nainenkin on kyllä pelottava. En ymmärrä miksi pitää huutaa, paremmin sen pointin saa perille puhumalla... Ehkä ovat jotenkin jälkeenjääneitä?