Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen on seksikäs?

Vierailija
09.09.2019 |

Nainen joka käyttää joka aamu monta tuntia itsensä ehostamiseen, nainen joka rakastaa huomiota, nainen joka tekee duck facen ottaessaan itsestä kuvan tai laittaa jalat tiettyyn asentoon jotta peppu näyttää kuvassa hyvältä, nainen joka tuo rintansa tyrkylle joka tilanteessa. Ei ja ei ja ei. Siinä kaikki mikä naisessa on epäseksikkäintä. Vaikka nainen ois kuinka kaunis tahansa ja toimii noin, se tekee hänestä pellen, ei seksikästä vaikka niin luulee.

Seksikäs nainen on nainen, joka arvostaa itseään, on ylpeä itsestään mutta ei tuo sitä esille. Seksikäs nainen on älykäs, joka osaa keskustella ja ottaa muut ihmiset huomioon. Hän on seksikäs ilman meikkiä ja meikin kanssa, hän on seksikäs vaatteissa kuin vaatteissa. Hän pitää itsestään huolta koska arvostaa itseään. Sängyssä hän on hyvä, koska hänen ei tarvitse miellyttää vain saadakseen huomiota vaan hän arvostaa itseään. Kauneimmat ja seksikkäimmät naiset on niitä, jotka eivät sitä itse tiedä, koska se ei ole prioriteetti numero yksi elämässä. Ja miehenä seksikästä on se, että naisessa on haastetta, eikä hän ole helppo.
t. Yks mies

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on seksikästä ne kaikki asiat mikä ne erottaa miehistä eli:

Ulkonäkö

Ääni

Pukeutuminen

Meikkaaminen(toki kaikki naiset ei meikkaa)

Siinä siis ne asiat miksi ihailen naiseutta ja naisia.

Jos naisilta kysyttäisiin sama asia miehistä(siis vain ne seksikkäät piirteet mitä miehillä on) niin lista olisi:

Ulkonäkö

Ääni

Vierailija
22/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rassija Beutifull kirjoitti:

Venäläinen nainen.

Mutta entäs se haju?

Mikä haju? Hyvältä tuoksuu. Suomalainen nainen ei haise oikein miltään. Hajuton ja mauton.

Moni suomalainen nainen haisee hieltä.

Kun sipaistaan sinne kaikkukarvoitukseen vähäsen sitä "neutraalia" dödöä, mikä ei riitä blokkaamaan hieen eritystä eikä se "neutraali" hajukaan mitään peitä, vaan hiki vallitsee.

Ei kaikille, vaan valitettavan monella.

Eivät vaan itse haista, kun ovat tottuneet oman hikensä jatkuvaan löyhkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan silareissani olla omasta mielestäni seksikäs jos haluan. En ottanut niitä sinun tai kenenkään muunkaan miehen mieliksi. Saan myös pakkeloida itseäni juuri niin kauan kuin haluan, ei kuulu sulle pätkääkään. Ja saan pukeutua ihan miten tykkään, vaikka tyrkkyvaatteisiin, riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet minun pukeutumisestani.

Makuasioita. Itse sanon kaltaisellesi toisia arvosteleville miehille EI EI ja EI.

Vierailija
24/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei räksytä ja on sisäsiisti.

Vierailija
25/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin ketjussa on tyyppejä, jotka vouhkaavat että apko sen totuuden seksikkäästä naisesta kertoo?

Ap kertoo oman mielipiteensä ja joku toinen sitten omansa. Jos sanon että parta on miehellä seksikäs niin ei se ole mikään universaali totuus vaan oma mielipiteeni ja ymmärrän että joku voi olla asiasta eri mieltä.

Vierailija
26/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässäkin ketjussa on tyyppejä, jotka vouhkaavat että apko sen totuuden seksikkäästä naisesta kertoo?

Ap kertoo oman mielipiteensä ja joku toinen sitten omansa. Jos sanon että parta on miehellä seksikäs niin ei se ole mikään universaali totuus vaan oma mielipiteeni ja ymmärrän että joku voi olla asiasta eri mieltä.

Just näin! Valitettavasti kanava on täynnä idiootteja, jotka ei ymmärrä lukemaansa :)