Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erätarkastaja.. vttu mitä jeesustelua.

Vierailija
09.09.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10958872

Aikuiset ihmiset kyttää "laittomia" nuotioita ja kieltelee turisteja lennättämästä droneja. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tarvitaan näköjään kun suomalaiset ovat kansaa joka ei osaa käyttäytyä luonnossa. Roskataan ja tuhotaan ympäristöä ja sytytetään nuotioita minne vaan. Faktat on hyvä tunnustaa.

Vierailija
2/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkuri mitään opesi enää tähän aikaan vuodesta. Entisiä poliiseja... Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tarvitaan näköjään kun suomalaiset ovat kansaa joka ei osaa käyttäytyä luonnossa. Roskataan ja tuhotaan ympäristöä ja sytytetään nuotioita minne vaan. Faktat on hyvä tunnustaa.

Jos ihmisten pitää tehdä omia nuotioita, tarkoittaa se, että nuotiopaikkoja on liian vähän. Nuuksion ollessa kyseessä tämä on ymmärrettävää kun käviöitä on paljon.

Vierailija
4/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa kerrata jokamiehenoikeudet.  https://www.luontoon.fi/jokamiehenoikeudet

Kyllä noilla on ihan tarkoituksensa. 

Vierailija
5/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo.

Et taida paljoa luonnonjärjestyksestä piitata?

Minäminäminä, mun notski ja mun metsäkin ja minä kyllä teen mitä huvittaa.

Välillä hävettää olla ihminen.

Vierailija
6/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo.

Et taida paljoa luonnonjärjestyksestä piitata?

Minäminäminä, mun notski ja mun metsäkin ja minä kyllä teen mitä huvittaa.

Välillä hävettää olla ihminen.

Sun kuuluukin hävetä.

Vierailija
7/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, helsinkiläisiä pitää vähän kädestä pitäen neuvoa, kun ovat "hiukan" päässeet luonnosta vieraantumaan :D

Vierailija
8/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa kerrata jokamiehenoikeudet.  https://www.luontoon.fi/jokamiehenoikeudet

Kyllä noilla on ihan tarkoituksensa. 

Lisäksi kansallispuistoissa ei ihan sellaisenaan päde jokamiehenoikeudet, vaan siellä on osittain myös hieman tiukempia sääntöjä.

Kyllä sitä näkee kaikenlaista tuolla metsissä kun kulkee, ja tuossa jutussa oli kyse varmasti Suomen jos ei suosituimmasta, niin ainaki yhdestä suosituimmista kansallispuistoista. Siellä varmasti liikkuu paljon sellaisia, joilla ei ole kokemusta luonnossa liikkumisesta eikä jokamiehenoikeuksista eikä siitä, miten niitä sovelletaan kansallispuistoissa.

Vierailija
9/9 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, helsinkiläisiä pitää vähän kädestä pitäen neuvoa, kun ovat "hiukan" päässeet luonnosta vieraantumaan :D

70% Helsingin kantakaupungissa asuvista on muualta tulleita. Eli savolaisia ja muita böndejä. En tiedä miten he ovat vieraantuneet luonnosta, mutta helsinkiläisille luonnossa liikkuminen on tuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi