Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
361/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan et heimot sekoitettiin heimot jo tässä vaiheessa, kun oli niin epätasaista.

Liitot ei mielestäni edes kauheasti rikkoutunut. Tai oikeastaan eipä niitä kunnon liittoja ihan hirveesti ole vielä ehtinyt syntymään.

Vierailija
362/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitsu ui siepon liiveihin ja lankeaa ansaan 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mää tykkään Kaitsusta!

Jotenki aina niin seesteinen olonen ja tykkään hänen äänestä myös :D

Kai on kyllä ihan todellinen vaara tuossa pelissä, vaikuttaa oikeasti kivalta tyypiltä, joka ehkä estää sitä että vahvana fyysisenä pelaajana äänestettäisiin heti ulos. On myös mentaalisesti vahvan oloinen, eikä anna tappioiden mennä ihon alle.

Muutenkin mun mielestä tällä kaudella on aika vähän uskallettu äänestää vahvoja ulos, viime kaudellahan ajatus oli niin päin et fyysisesti vahvat heti ekana ulos.

Vierailija
364/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra tulee ja kiemurtelee itsensä tavisten puolelle. Kain ja Viivin vanavedessä uiskentelee parhaimpien joukkoon sit potkaisee Tarzanin ja Janen menemään ja voittaa koko kisan!

Saa ottaa talteen.

Vierailija
365/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä ketjussa voisi keskustella jaksoista siinä tahdissa kun ne tulevat telkkarista ulos? Mä lopetin seuraamisen tähän, eikä näytä vilkasta keskustelu enää olevan muutenkaan. Pitäkää spoilerinne. Kai te saatte tuosta jotain?

Sehän tämän koko keskustelun ydinongelma onkin, et osa katsoo ruudun ja isa telkkarin tahtiin. Monet telkkarista seuraajat jättää keskustelun väliin kun välttää spoilerit.

Tämä keskustelu on sellanen väliinputoaja, ruutulaiset ei uskalla kunnolla keskustella ja telkkarilaisia ei riitä ketjussa tarpeeksi.

Pitäs varmaan tehdä omat ketjut molemmille.

Tein jo mutta se tippui heti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3559032/selviytyjat-suomi-ruutu-official

Vierailija
366/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi voittaa!

Vierailija
367/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä ketjussa voisi keskustella jaksoista siinä tahdissa kun ne tulevat telkkarista ulos? Mä lopetin seuraamisen tähän, eikä näytä vilkasta keskustelu enää olevan muutenkaan. Pitäkää spoilerinne. Kai te saatte tuosta jotain?

Sehän tämän koko keskustelun ydinongelma onkin, et osa katsoo ruudun ja isa telkkarin tahtiin. Monet telkkarista seuraajat jättää keskustelun väliin kun välttää spoilerit.

Tämä keskustelu on sellanen väliinputoaja, ruutulaiset ei uskalla kunnolla keskustella ja telkkarilaisia ei riitä ketjussa tarpeeksi.

Pitäs varmaan tehdä omat ketjut molemmille.

Tein jo mutta se tippui heti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3559032/selviytyjat-suomi-ruutu-official

Okei no pitääpä siirtyä tuonne kommentoimaan! :)

Vierailija
368/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa kuollutta keskustelu

Vierailija
369/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus finaalikolmikoksi

Petra, Kai ja Viivi joista Viivi ja Kai menevät lopulliseen äänestykseen

Vierailija
370/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommin pudotus oli raukkamaista, niin paljon Noraa vahvempi kilpailija. Ei se ikä mikään peruste ole. Kestääkö tavisten liitto? Toivottavasti ja pitkästä aikaa, vahvat kisaajat pysyvät mukana loppuun asti.

Vierailija
371/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommin pudotus oli raukkamaista, niin paljon Noraa vahvempi kilpailija. Ei se ikä mikään peruste ole. Kestääkö tavisten liitto? Toivottavasti ja pitkästä aikaa, vahvat kisaajat pysyvät mukana loppuun asti.

no kumpikaan noista kahdesta tuskin olisi päässyt finaaliin joten mitä väliä?

Vierailija
372/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara voittaa 😘

Vierailija
373/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kilpailijoiden laatu vain huonontunut kaudesta 1 ja 2. Läskejä, tatuointeja on varmaan puolet kilpailijoista. Arttu luovutti jo toisessa jaksossa. Pullamössöjä suurin osa. Kumma että sinne hyväksytty myös puolikuntoisia, kuten Nora. Voisi pelin puhaltaa jo poikki.

Eniten ihmettelin eilen näitä: En kestä kuumaa. En vaan tajunnut etukäteen, että täällä on kuuma.

Vierailija
374/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täällä voisi vaikka maanantaista alkaen keskustella Ruutu+ jaksosta, tai jos sunnuntai-iltana jo haluaa kirjoittaa niin erittäin merkittävien spoilerivaroitusten kanssa.

Vierailija
375/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän se Juhanin sohvaperunakaveri ei ole mukana tavisten joukkueessa?

Vierailija
376/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni täällä voisi vaikka maanantaista alkaen keskustella Ruutu+ jaksosta, tai jos sunnuntai-iltana jo haluaa kirjoittaa niin erittäin merkittävien spoilerivaroitusten kanssa.

Olen kyllä samaa mieltä, mutta osa on sitä mieltä että ei spoilereita tänne missään nimessä.

Suurinosa ei keskustele sit oikein missään...

Vierailija
377/1177 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneessa kasvanut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kilpailijoiden laatu vain huonontunut kaudesta 1 ja 2. Läskejä, tatuointeja on varmaan puolet kilpailijoista. Arttu luovutti jo toisessa jaksossa. Pullamössöjä suurin osa. Kumma että sinne hyväksytty myös puolikuntoisia, kuten Nora. Voisi pelin puhaltaa jo poikki.

Eniten ihmettelin eilen näitä: En kestä kuumaa. En vaan tajunnut etukäteen, että täällä on kuuma.

Täällä Suomessa ei oo hirveästi kokemusta tuollaisista lämpötiloista viikkotolkulla. Itse olen yli 40, enkä enää nauti kuumista ilmoista lainkaan. Joskus olen tykännyt niistäkin, mutta parina viime vuonna olen huomannut ettie auringonotto tms enää kiinnosta yhtään vaan aina etsin varjopaikkaa. Niin se mieli vaan muuttuu.

Vierailija
378/1177 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sunnuntain vois pyhittää tv-katsojille ja muina päivinä keskustella ihan vapaasti

Vierailija
379/1177 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvihuoneessa kasvanut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Suomessa ei oo hirveästi kokemusta tuollaisista lämpötiloista viikkotolkulla. Itse olen yli 40, enkä enää nauti kuumista ilmoista lainkaan. Joskus olen tykännyt niistäkin, mutta parina viime vuonna olen huomannut ettie auringonotto tms enää kiinnosta yhtään vaan aina etsin varjopaikkaa. Niin se mieli vaan muuttuu.

Olen ollut kesät töissä kasvihuoneissa, joissa on ollut kepeästi se 40 astetta lämmintä. Tiedän keinot, millä kestäisin.

Vierailija
380/1177 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan kaikki keskustelemaan. Nythän on jo tosiasialliset spoilerivaroitukset jengillä.

Ketju on lukittu.