Miten olen näin ihastunut työkaveriin :(
Hän on todellakin vallannut ajatukseni. Perjantainen kohtaaminen hänen kanssaan vaan pahensi tilannetta. Tarvitsen jotain, mikä vie ajatukset pois hänestä. Uusi harrastus vai mikä?
Kommentit (31)
Kukaan ei voi määrätä keneen ihastuu. Ihastuminen on hormonaalinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat teitä baarissa tuntemattomina tulleet iskemään nii oisitte torjuneet. Niin niin, ne TYÖpaikkaromanssit...
Olisin varmasti torjunut tuntemattoman 23 vuotta vanhemman miehen baarissa. Sitä kun vain tuli vuosien aikana töissä tutuksi ja ihastui mieheen. Kaksi vuotta kaukoihastusta ja sitten oli pakko edetä, kun oli mahdollisuus. Syntyi hurja rakkaus. Jätin exän.
Onnea pitkään leskeyteen.
Saman voisi sanoa ulkomaalaisen kanssa naimisiin menevälle kanssa. Onnea yksinhuoltajuuteen. Onhan näitä..
No, onnea kuitenkin pitkään leskeyteen, ette ainakaan yhteisiä eläkepäiviä ehdi viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisivat teitä baarissa tuntemattomina tulleet iskemään nii oisitte torjuneet. Niin niin, ne TYÖpaikkaromanssit...
Olisin varmasti torjunut tuntemattoman 23 vuotta vanhemman miehen baarissa. Sitä kun vain tuli vuosien aikana töissä tutuksi ja ihastui mieheen. Kaksi vuotta kaukoihastusta ja sitten oli pakko edetä, kun oli mahdollisuus. Syntyi hurja rakkaus. Jätin exän.
Saman voisi sanoa ulkomaalaisen kanssa naimisiin menevälle kanssa. Onnea yksinhuoltajuuteen. Onhan näitä..
No, onnea kuitenkin pitkään leskeyteen, ette ainakaan yhteisiä eläkepäiviä ehdi viettämään.
Et sinäkään. Miehesi ei saa eläkettä ja on uudessa suhteessa.
Kohtaaminen oli kyllä nopea...tuskin pystyy edes kohtaamiseksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis? Elämä on tässä ja nyt. Jos alat elämään vasta eläkkellä voi tilanne olla jo soronoo
Olen itsekin kiinnostunut yhdestä naisesta. Molemmat olemme varattuja tahollamme, mutta viihdymme yhdessä töissä ja välillä työajan ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin kiinnostunut yhdestä naisesta. Molemmat olemme varattuja tahollamme, mutta viihdymme yhdessä töissä ja välillä työajan ulkopuolellakin.
Näinpä. Mies ei vietä aikaa turhaan naisen kanssa ilman kiinnostusta, vaikka muuta jotkut väittää.
mies51v
Miess 57 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Omassatapauksessa molemmat käsittääkseni ovat vapaita. Ikäeroa kyllä hurjasti.
Sinä 19-vuotias neitonen olet syrämmessäni. Olen vapaa heti kun näytät vihreätä valoa. Vaimoni kanssa minulla ei ole enää mitään yhteistä. Olemme jo vuosia sitten kasvaneet erillemme.
Miksi hän sitten on vielä vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluummin koko elämän ilman rakkautta kuin rakkaus ja pitkä leskeys?
Olen viisikymppinen mies...kiitos kuitenkin kauniista sanoistasi