Työpaikan pikkujoulut ja ihastus
Odotan kuin kuuta nousevaa tämän vuoden pikkujouluja. Olen ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen ja katseista päätellen myös miehen puolelta on jotain. Haluaisin lähestyä mutta en voi, koska muita on aina läsnä. Mies on johtotason tehtävissä ja ovat yleensä omassa porukassaan pikkujouluissa. En siis voi siinäkään marssia pöydän ääreen että moi, voitaisko jutella. Miten siis häntä lähestyn? Kyttään kun lähtee yksin käymään jossain ja juoksen perään? Viestillä toisesta pöydästä; tyyliin "saisinko pienen kahdenkeskisen hetken? Katso silmiini jos vastaus on myöntävä"? Muita vinkkejä?
Kommentit (60)
Aah, ihanaa. AV:n pikkujoulukausi alkaa taas. :D
Ei se sua huoli kuitenkaan, joten siitä vaan nolaamaan itsesi.
Eikö joillakin ole muuta elämää kuin työ? Itsekin sinkkuna toki miehiä iskin, mutta en koskaan työssä enkä työpaikan pippaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa johtotsao? Työnjohto, vain talousjohtaja taso
Talousjohtaja tasolta vielä ylempi.
Hui. Vaarallista peliä. Minkäikäinen sinä olet?
Niin on, sen todellakin tiedän. Ja siitä syystä mies on hyvin varovainen muiden läsnä ollessa. Itse olen 38v.
Jaa, minä luulin että ihan oikeasti joku nuorikko! :DD Älä nyt turhaan imartele itseäsi, olet kuitenkin samaa ikätasoa sen papparaisen kanssa, tuskin hän nyt niin imarreltu on pikkutyttömäisestä ihastuksestasi, nelikymppinen nainen ei ole enää mikään erityisen tavoiteltava firman kissa... :'D Mut nolaa ihmeessä itsesi, nyt muistat mehustaa oikein etukäteen mielessäsi kuinka nuori ja viettelevä himotar oletkaan ja mies on suorastaan onnekas jos saa nauttia seurastasi! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pikkujouluissa tapahtuu? Onko siellä musiikkia? Jos on, haet tanssimaan. Baaritiski, josta haetaan juomaa? Meet "sattumalta" samaan aikaan hakemaan juomaa ja siinä alat keskustelemaan.
Tiedätkö onko mies vapaa?Musiikkia on mutta en oikein tiedä onko tanssimaan hakeminen ok. Liian monta uteliasta silmäparia :D Mutta juoman hakeminen yhtäaikaa voisi toimia. Ja siis mies on naimisissa.
Ei jää rankaisematta kukaan, joka avion rikkoo. Muista tämä ja tiedä, että seuraukset tulevat ja ne eivät ole miellyttäviä.
Minäpä sanon, että jos siltä oikeasti tuntuu, niin anna palaa. Toinen osapuoli päättää tahollaan lähteekö mukaan. Meillä on vain tämä yksi elämä ja se kannattaa elää. Jos tulee kylmää kyytiä niin sitten eletään sen kanssa... hetken aikaa. Mikään ei ole ikuista.
Niin siis mies on hymyillyt tervehtimisen yhteydessä ja ap veti tästä johtopäätöksen, että mies olisi kiinnostunut hänestä?
Tällä logiikalla lähes kaikki ovat kiinnostuneita vähän kaikista.
Muutamat viikot kun jaksaa vielä odottaa niin ne pikkujoulut viimein. Odottavan aika on pitkä. Kun vain pääsen hänen syliinsä...
Haluatko vain varmistaa työpaikkasi? Eräs kaverini on päällikkötason mies ja kertoi pikkujouluissa erään nuoren määräaikaisen naisen tulleen kertomaan, että hän on valmis mihin vain, että saisi vakituisen paikan ja tämä nainen oli tähdentänyt vielä myöhemmin illalla, että ihan mihin vain.
Toivottavasti tuo mies ei tule pikkujouluihin..
Ja toivottavasti torjuu sinut, jos himoissasi häntä lähentelet.
Miehellä voi olla myös vaimo mukana pikkujoulussa, mites silloin yrität häntä iskeä?
Olet torvelo ap, täystorvelo!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo mies ei tule pikkujouluihin..
Ja toivottavasti torjuu sinut, jos himoissasi häntä lähentelet.
Miehellä voi olla myös vaimo mukana pikkujoulussa, mites silloin yrität häntä iskeä?
Olet torvelo ap, täystorvelo!
Mitä pikkujouluissa tapahtuu niin se pikkujouluihin jää.
Pikkujouluissa kaikki ovat sinkkuja yhden illan ja seuraavaan aamuun klo 6.00 asti.
Näin. Kevät menee muistellessa ja hekumoidessa tapahtunutta.
Muuten udkottava aloitus, mutta toi ikäeron korostsminen paljastaa Hopeaketun provoksi...
Kun osapuolet on 38v ja 50v, ei tarvitse kirjoittaa mitään "huomattavasti vanhempi" - juttuja. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vain varmistaa työpaikkasi? Eräs kaverini on päällikkötason mies ja kertoi pikkujouluissa erään nuoren määräaikaisen naisen tulleen kertomaan, että hän on valmis mihin vain, että saisi vakituisen paikan ja tämä nainen oli tähdentänyt vielä myöhemmin illalla, että ihan mihin vain.
Työpaikkasuhdehan lähes aina päinvastoin vaarantaa sen alaisen työpaikan! Se pomo ei halua lähelleen potentiaalista ongelmienaiheuttajaa.
Minulle kävi pikkujouluissa niin että tunnustin ihastukseni erästä (vapaata) työkaverimiestä kohtaan, jolla ei ole ollut naista ikinä, tai ainakaan kenenkään tiedossa ei ole ollut sellaista. No sitten hän kertoi minulle ettei häntä mitkään naiset edes kiinnosta vaan miehet ennemminkin. Enpä olisi arvannut, kyllä hävetti kovasti kun olin tulkinnut hänen ystävällisen käytöksensä aivan väärin. Kuulemma kukaan muu ei työpaikalla tiedä tätä asiaa paitsi minä, ja vienkin asian mukanani hautaan!
Nyt olis kiva kuulla niit kokemuksia pikkujoulujen jälkeen?
Ei jää rankaisematta kukaan, joka avion rikkoo. Muista tämä ja tiedä, että seuraukset tulevat ja ne eivät ole miellyttäviä.