Työpaikan pikkujoulut ja ihastus
Odotan kuin kuuta nousevaa tämän vuoden pikkujouluja. Olen ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen ja katseista päätellen myös miehen puolelta on jotain. Haluaisin lähestyä mutta en voi, koska muita on aina läsnä. Mies on johtotason tehtävissä ja ovat yleensä omassa porukassaan pikkujouluissa. En siis voi siinäkään marssia pöydän ääreen että moi, voitaisko jutella. Miten siis häntä lähestyn? Kyttään kun lähtee yksin käymään jossain ja juoksen perään? Viestillä toisesta pöydästä; tyyliin "saisinko pienen kahdenkeskisen hetken? Katso silmiini jos vastaus on myöntävä"? Muita vinkkejä?
Kommentit (60)
Olen samassa tilanteessa ja kerroin siitä hänelle.. tosin en ole ihastunut vaan haluan häntä. Hänellä oli samanlaisia tunteita ja olemme nähneet muutaman kerran.
Okei, ja taas omia lapsianne kasvatatte myös rikkomaan omat ja toisten avioliitot?
Minun naisen vartalooni on jäänyt ihan ilmeisesti joku himokytkin asentamatta kun en vaan pääse tuollaisen ajatuskulun sisään.
Että lähteekö se kropan värinöistä joita ei voi hallita? Vai ihan vaan kehittymättömästä moraalista? Kun on turha väittää että se on hetkellinen lipsahdus naisilta. Pitkällisen suunnitelmallista silmäpeliä ja vaatevalintoja ja strategista harkintaa milloin isketään kiinni. Eikä yhtään uhrattua ajatusta sille, että rikkoo perheen luottamuksen ja siitä on ne haitallisemmat värinät lasten ja koko heidän lähipiirin kannettava.
Mutta tärkeintä ettå omat pöksyt pysyy märkinä, vaikka hintana on lasten koulunvaihdot ja täysin muuttunut tulevaisuus? 50% vastuu pettämisestä on molemmilla. Pettämisestä ja sen seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa johtotsao? Työnjohto, vain talousjohtaja taso
Talousjohtaja tasolta vielä ylempi.
Ei kannata kurkotella tasoille noilla oikeinkirjoitustaidoilla, ellei ole kysymyksessä rautakappatason firma.
Meidän firman pikkujouluissa on jo legendaariseksi tavaksi muodostunut, että himojen hyrrätessä tokaistaan:
”Hei, mä haluaisin panna sua!”
Sitten joko mennään tai ei mennä panemaan. Yleensä mennään.
Tämä on yleisesti hyväksytty tapa, ei sitä kummastella, pahastuta tai nolostella.
Olemme miltei kaikki perheellisiä ja naimisissa. Korkeakoulutettuja, johtoportaassa töissä, kansainvälinen iso yritys kyseessä.
Pikkujouluihin kutsuttujen osallistumisprosentti on ollut täysi 100 jo monena vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan tee samalla tavalla kuin meillä töissä eräs keskiportaan(insinööri) mies. Pyörii jatkuvasti valvomossa erään nuoremman naisen kopin vieressä ja kaikki ovat nähteet mikä on homman nimi ja laskevat selän takana leikkiä nuoresta parista:). Naisena hieman säälittää tuo tilanne miehen puolesta. Ihastuneen ihmisen erottaa niin helposti ja näyttäisi että tämä mies on täysin tietämätön saamastaan huomiosta.
Mies pyörii nuoren mimmin ympärillä ihastuneena ja silti mies on täysin tietämätön saamastaan huomiosta? Siis kenen huomiosta?
Siis wtf
Ukko36 kirjoitti:
Meidän firman pikkujouluissa on jo legendaariseksi tavaksi muodostunut, että himojen hyrrätessä tokaistaan:
”Hei, mä haluaisin panna sua!”
Sitten joko mennään tai ei mennä panemaan. Yleensä mennään.Tämä on yleisesti hyväksytty tapa, ei sitä kummastella, pahastuta tai nolostella.
Olemme miltei kaikki perheellisiä ja naimisissa. Korkeakoulutettuja, johtoportaassa töissä, kansainvälinen iso yritys kyseessä.
Pikkujouluihin kutsuttujen osallistumisprosentti on ollut täysi 100 jo monena vuonna.
Meidän firmassa pikkujoulujen osallistumisprosentti on ollut jopa yli 100 ja paikallaolijoista 127 prosenttia paneskelee estoitta!
Haet tanssimaan jos musiikkia ja tanssimisen tapaista tiedossa, loppu meneekin omalla painollaan.
Voi miesparkoja......... karmeat saalistuskuviot suunniteltu naisten toimesta jo viikkoja ellei kuukausia etukäteen :oO.
Itse ainakin aattelin vetää kovat kännit ja kouria kaikkia työpaikan misukoita.
Seuraavalla viikolla on aina kiva katsella vihaisia katseita työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa johtotsao? Työnjohto, vain talousjohtaja taso
Talousjohtaja tasolta vielä ylempi.
Talousjohtaja on firmassa 2. ori. Firma varmaan Porvoossa.
Tuskin maltamme odottaa peliliikettäsi, terv. inssitalon muut naiset
Minä olen ollut vuosien varrella ihastunut kahteen työkuvioista tuttuun varattuun mieheen, mutta ei tulisi ikinä mieleen tehdä mitään aloitetta. Syy ei ole ylivertainen moraalini vaan se, että minulla ei ole yhtään mielenkiintoa ryhtyä mihinkään uusperhekuvioihin. En siis ajattele, että saisin iskettyä haluamani miehen tuosta vain, mutta en halua antaa jutulle edes mahdollisuutta kehittyä. Kun olen itse onnistunut välttämään lasten hankkimisen liki nelikymppiseksi, en todellakaan halua elämääni muidenkaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut vuosien varrella ihastunut kahteen työkuvioista tuttuun varattuun mieheen, mutta ei tulisi ikinä mieleen tehdä mitään aloitetta. Syy ei ole ylivertainen moraalini vaan se, että minulla ei ole yhtään mielenkiintoa ryhtyä mihinkään uusperhekuvioihin. En siis ajattele, että saisin iskettyä haluamani miehen tuosta vain, mutta en halua antaa jutulle edes mahdollisuutta kehittyä. Kun olen itse onnistunut välttämään lasten hankkimisen liki nelikymppiseksi, en todellakaan halua elämääni muidenkaan lapsia.
Kuka tässä mitään uusperheitä haluaisikaan? Tarkoitus on nauttia panemisesta.
Itse olin tilanteessa kolme vuotta sitten, kun odotin työporukan juhlia. Ihana työkaverimies tuli juhliin ja lähennyttiin. Suhde alkoi kolmen kuukauden kuluttua toisien bileiden jälkeen, jossa nähtiin ja jolloin tanssittiin ja suudeltiin.
Hän oli vapaa, minä varattu. Ikäeroa meillä on yli 20 vuotta. Elämä muuttui kohdallani hetkessä ihanaksi eron ja uuden n suhteen myötä. Avioliittoni oli kuollut vuosia sitten.
Olin kerran työpaikan pikkujouluissa.Ja mun naimisissa oleva esimies yritti vikitellä minua.Ei tuntunu hyvälle :(
Huh. Onneks oma ukko ei käy firman pikkujouluissa,
Minkä takia pitäisi jotain pikkujouluja odotella? Naputtelet vaikka saman tien miehelle viestin/sähköpostin ja ehdotat kahdenkeskistä lounasta/kahvia ja tunnustelet ilmaa.
Eikö siellä ole nuorenpia miehiä, kun vanhoja ukkoja katseltava??
Älä ainakaan tee samalla tavalla kuin meillä töissä eräs keskiportaan(insinööri) mies. Pyörii jatkuvasti valvomossa erään nuoremman naisen kopin vieressä ja kaikki ovat nähteet mikä on homman nimi ja laskevat selän takana leikkiä nuoresta parista:). Naisena hieman säälittää tuo tilanne miehen puolesta. Ihastuneen ihmisen erottaa niin helposti ja näyttäisi että tämä mies on täysin tietämätön saamastaan huomiosta.