Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan pikkujoulut ja ihastus

Vierailija
07.09.2019 |

Odotan kuin kuuta nousevaa tämän vuoden pikkujouluja. Olen ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen ja katseista päätellen myös miehen puolelta on jotain. Haluaisin lähestyä mutta en voi, koska muita on aina läsnä. Mies on johtotason tehtävissä ja ovat yleensä omassa porukassaan pikkujouluissa. En siis voi siinäkään marssia pöydän ääreen että moi, voitaisko jutella. Miten siis häntä lähestyn? Kyttään kun lähtee yksin käymään jossain ja juoksen perään? Viestillä toisesta pöydästä; tyyliin "saisinko pienen kahdenkeskisen hetken? Katso silmiini jos vastaus on myöntävä"? Muita vinkkejä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kännissä avauduin vanhemmalle, naimisissa olevalle miehelle ihastuksestani häntä kohtaan. Mun neuvo: ÄLÄ TEE SITÄ! Noloa ja kiusallista. Ei seuraa mitään hyvää, trust me.

Vierailija
2/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gurl u r embarrassing...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kännissä avauduin vanhemmalle, naimisissa olevalle miehelle ihastuksestani häntä kohtaan. Mun neuvo: ÄLÄ TEE SITÄ! Noloa ja kiusallista. Ei seuraa mitään hyvää, trust me.

Oliko mies ihastunut sinuun tai oliko huomannut ihastuksesi? En vain meinaa kestää enää yhtään!

Vierailija
4/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomasit ihastuksen?

Vierailija
5/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen ja jäät pois sieltä pikkujouluista!

Vierailija
6/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa johtotsao? Työnjohto, vain talousjohtaja taso

Vierailija
7/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huomasit ihastuksen?

Katseet, ja se että katseemme kohtaa usein. Moikatessa hymyt. Välillä tuntuu onko hän kiinnostunut mutta jotain, jotain on.. ehkä pieni kiinnostus, aluksi oli hämillään kiinnostuksestani mutta nyt selvästi imarreltu koska olen häntä nuorempi ja mies n.50v.

Vierailija
8/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talousjohtaja tasolta vielä ylempi.

Vierailija
9/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui. Vaarallista peliä. Minkäikäinen sinä olet?

Vierailija
10/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt järki käteen ja jäät pois sieltä pikkujouluista!

Varmasti olisi järkevää, mutta ei, en jää! Toki tilanteen mukaan toimin.. jos en saa katsetta, en väkisin itseäni vie "tyrkylle". Mutta jos katseemme kohtaa useamman kerran..

Vierailija
11/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, sen todellakin tiedän. Ja siitä syystä mies on hyvin varovainen muiden läsnä ollessa. Itse olen 38v.

Vierailija
12/60 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kuuma ihastus paljastui firman bileissä homoksi.. En ole ihan vieläkään toipunut tästä, tosin ihan oikein mulle, varatulle perheenäidille.

Vierailija
13/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, sen todellakin tiedän. Ja siitä syystä mies on hyvin varovainen muiden läsnä ollessa. Itse olen 38v.

Selvennän vielä, että mies on eri "alueen" johdossa, kuin missä minä työskentelen.

Vierailija
14/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pikkujouluihin sitten stringit jalkaan.

Vierailija
15/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pikkujouluissa tapahtuu? Onko siellä musiikkia? Jos on, haet tanssimaan. Baaritiski, josta haetaan juomaa? Meet "sattumalta" samaan aikaan hakemaan juomaa ja siinä alat keskustelemaan.

Tiedätkö onko mies vapaa?

Vierailija
16/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pikkujouluissa tapahtuu? Onko siellä musiikkia? Jos on, haet tanssimaan. Baaritiski, josta haetaan juomaa? Meet "sattumalta" samaan aikaan hakemaan juomaa ja siinä alat keskustelemaan.

Musiikkia on mutta en oikein tiedä onko tanssimaan hakeminen ok. Liian monta uteliasta silmäparia :D Mutta juoman hakeminen yhtäaikaa voisi toimia. Ja siis mies on naimisissa.

Vierailija
17/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies rauhaan. Jos se haluaa sunn kanssa jotain, kullä se ite tulee tekemään tuttavuutta.

Vierailija
18/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia on mutta en oikein tiedä onko tanssimaan hakeminen ok. Liian monta uteliasta silmäparia :D Mutta juoman hakeminen yhtäaikaa voisi toimia. Ja siis mies on naimisissa.

Sori, mutta yritä unohtaa mies. Hän on naimisissa ja saat vaan huonon maineen työpaikalla, jos yrität iskeä varattua miestä.

Itsekkin menin miesvaltaiseen työpaikkaan ja edelleen kaksi naimisissa olevaa miestä jää katsomaan minua monesti pitkään ja katsovat silmiin. Nuo miehet ovat näitä ns pelimiehiä, jotka ehkä tilaisuuden tullen voisivat pettää vaimoaan, mutta se olisi ehkä sit siinä.

Viiskymppinen johtavassa asemassa oleva mies varmasti katselee nuorempia naisia, jos on pelimies. Mutta sori, et ehkä ole ainoa jota hän katselee..

Jos tuntuu, että sun on vaikea pikkujouluissa olla lähestymättä miestä, jätä koko pikkujoulut väliin. Jos kuitenkin haluat mennä. Odotat, että mies tekee sen aloitteen, jos tekee. Ei mene oma maine.

Vierailija
19/60 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja jalat maassa myös pikkujouluissa. Pitänee irrottautua välillä erilleen työkavereista ja antaa mahdollisuus lähestyä, jos hän vain huomaa ja haluaa tehdä aloitteen. Ehkä vähän hivuttaudun hänen matkan varrelle juomaa hakiessaan ja odotan tekeekö aloitteen ;)

Vierailija
20/60 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Odotan pikkujouluja enemmän kuin mitään. Hän on kyllä minua nuorempi. Käytän tilaisuuden hyväkseni ja aion vietellä hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi