Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää reppua matkusteluun? Ei kuitenkaan rinkkaa

Vierailija
07.09.2019 |

Kooltaan sellainen että menee käsimatkatavarana, eli n. 30-35litrainen kaiketi. Ei säkkimallinen, pitää olla kunnon vetoketju että saa kunnolla auki ja helposti pakattua. Myös ulkopuolisia pikkutaskuja pitää olla.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 litrainenkin menee vielä useimmilla lentoyhtiöillä käsimatkatavarana.

Joo, pitää nähdä varmaan reppu livenä ennen kuin tekee ostopäätöstä. Jotkut 40l reput näyttää vaan aika isoilta ja mahdollisesti aiheuttaa turhaa narinaa check innissä ja porteilla. Ap

Vierailija
22/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Vaude Nore-matkareppu. Tykkään tosi paljon. Olen pienikokoinen, mutta reppua on kevyt kantaa täytenäkin. Ei mikään tilaihme, mutta taskuja kuitenkin löytyy.

Monta litraa toi on? Löysin tuolla nimellä 15litraisen ja se on kyllä liian pieni. Pitää sentään mahtua vähän vaatettakin matkaan :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vuosia Marimekon musta Road(tai jotain sinne päin). Tilaihmeenä johon mahtuu vaikka mitä ja menee koneessa matkustamoon. Plussaa kestävyydestä eli mulla käytössä joka päivä.

Vierailija
24/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfs reput on hyviä ja kestäviä sekä löytyy eri värisinä. Itsellä ollu sama reppu yli 10 vuotta, hinta laatusuhde kohdillaan. Ollu matkassa mukana koneessa, koulussa ja reipailussa:)

Vierailija
25/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Vaude Nore-matkareppu. Tykkään tosi paljon. Olen pienikokoinen, mutta reppua on kevyt kantaa täytenäkin. Ei mikään tilaihme, mutta taskuja kuitenkin löytyy.

Monta litraa toi on? Löysin tuolla nimellä 15litraisen ja se on kyllä liian pieni. Pitää sentään mahtua vähän vaatettakin matkaan :)

Ap

Anteeksi, se oli väärä. Reppu olikin Vaude Tejo ja se on 30L

https://www.matkavaruste.fi/p86973-vaude-tejo-lentolaukku-30l-useita-va…

Vierailija
26/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppureissutytö kirjoitti:

Mulla ollut vuosia Marimekon musta Road(tai jotain sinne päin). Tilaihmeenä johon mahtuu vaikka mitä ja menee koneessa matkustamoon. Plussaa kestävyydestä eli mulla käytössä joka päivä.

Roadie? Olkalaukkumallinen löytyi tuolla nimellä. On kyllä liian pieni. Tämä reppu tulee olemaan siis ainoa laukkuni ja pitää mahtua myös vaatteet, tabletti, kosmetiikka ja jotain pikkutilpehööriä.

Ap

Vierailija
27/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi, se oli väärä. Reppu olikin Vaude Tejo ja se on 30L

https://www.matkavaruste.fi/p86973-vaude-tejo-lentolaukku-30l-useita-va…

Ok, toi näyttääkin jo kooltaan aika sopivalta. Kiitos vinkistä! Ap

Vierailija
28/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppureissutytö kirjoitti:

Tuo on siisti, mutta siinä ei ole sivutaskuja. Johon voi laittaa esim märän uimapuvun, vesipullon.

Vierailija
29/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

American tourister

Vierailija
30/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vaeltajankauppa.fi/Reppu-Brandit-US-Cooper-Lasercut-large-m…

Ihan kauheen hyvä on tämä ja menee käsimatkatavarana jos ei ihan täyteen tumppaa :)

Vierailija
31/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomatic 30 tai 40 ltr.

Vierailija
32/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaeltajankauppa.fi/Reppu-Brandit-US-Cooper-Lasercut-large-m…

Ihan kauheen hyvä on tämä ja menee käsimatkatavarana jos ei ihan täyteen tumppaa :)

Näyttää aika hyvältä, kiitos! Ap

Vierailija
33/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptekin reppu. Kevyt, löytyy eri värejä. Kokemusta monelta reissulta. Tilasin netistä.

Vierailija
34/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triptekin reppu. Kevyt, löytyy eri värejä. Kokemusta monelta reissulta. Tilasin netistä.

Eikä ole hinnalla pilattu! Menee harkintalistalle, kiitos! Ap

Vierailija
35/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särmä rynnäkköreppu https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-iso-rynnakkoreppu/57016

Liiat hihnat voi leikellä pois :)

Vierailija
36/43 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haglöfs reput on hyviä ja kestäviä sekä löytyy eri värisinä. Itsellä ollu sama reppu yli 10 vuotta, hinta laatusuhde kohdillaan. Ollu matkassa mukana koneessa, koulussa ja reipailussa:)

"Reipa" vai typo:) haglöfs ollut myös useamman vuoden ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
37/43 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon ehdotuksista, näistä oli paljon apua. Muutama reppumalli meni finaaliin ja niiden väliltä teen valintani. Ap

Vierailija
38/43 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptek tai CabinZero. Jälkimmäiseen mahtuu ihan hirveästi kamaa, menee käsimatkatavarana eikä itse laukku paina oikeastaan mitään. Miinusta pikkutaskujen puutteesta.

Vierailija
39/43 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekan Särmä rynnäkköreppu.

Vierailija
40/43 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso että on juomapullolle paikka, mun repussa ei ole ja tosi hankalaa