Nyt kun tulee syksy, haluaisin jonkun ihanan kotiasun kulahtaneiden verkkareiden tilalle
Kommentit (17)
Mulla on pyjamahousut, toppi ja cashmere neule. Mukava päällä!
Kulahtaneet verkkarithan mulla o
Sinccis
Olen itseasiassa ajatellut ihan samaa tässä ja käynyt hypistelemässäkin asuja, mutta ne on vain jotain harmaan kämäsiä collegeja mitä kaupoista löytyy.
Sinccis
Vedän sitten mielummin vaikka tuon mainitun villakerraston niskaan talven pimeinä iltoina, jos ei muuta löydy kaupoista ..
Leggingsit ja joku iso mukava paita
Vierailija kirjoitti:
Trikoomekko ja villasukat.
Minullakin! Pitkähihainen, nilkkapituinen mekko. Todella mukava päällä. Ja villasukat tietysti.
Tykkään mekosta niin paljon että ostin kuukauden kuluttua toisen niin että mulla on aina yksi käytössä kun toinen on pesussa.
Ajattelin ommella. Mulla on ainakin pari metriä vaaleansinistä velouria. Varmaan teen ison college-paidan/mekon ja leveät housut.
Vierailija kirjoitti:
Villakerrasto. Kyllä, olen sinkku.
Mäkin olen sinkku mutta ei mulla mitään villakerrastoa ole. Onko mussa jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin! Pitkähihainen, nilkkapituinen mekko. Todella mukava päällä. Ja villasukat tietysti.
Tykkään mekosta niin paljon että ostin kuukauden kuluttua toisen niin että mulla on aina yksi käytössä kun toinen on pesussa.
Saanko kysyä mistä ostit mekon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaikki kotimekot lyhythihaisia ja taskullisia. Taskut pakko olla että voi pitää elintärkeät tavarat mukana koko ajan. Eli huulirasvan 😄 villasukat vaihtelee, välillä polvisukat ja välillä tossukat.
Ostin vuosi sitten Hullareilta Noomin kotiasun. Siinä oli housut ja vetoketjullinen hupparitakki. Tosi hyvä ja lämmin syksystä kevääseen, meillä on sisällä viileää. Kesäisin mulla on kotiasuna sortsit ja hihaton paita.
Suosin noin polvipituisia trikoomekkoja. Niiden kanssa pidän tarvittaessa sukkahousuja (mm. villasia), polvipitusia villasukkia tms.
Kolme eri neulemekkoa, legginsit ja villasukat. Talvella lisätään toiset/kolmannet villasukat ja villapaita tai -takki. Nyt aattelin ostaa villasekoitelegginsit.
Leikkaa vanhaan huopaan päänaukko, lyhentele helma sopivaksi. Viitta on lämmin ja trendikäs ekologisuutta unohtamatta.
Collegehousut, t-paita, villapaita ja villasukat. Olisi kiva pitää jotain legginssejä, mutta niissä tulee kylmä.
Villakerrasto. Kyllä, olen sinkku.