Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun tulee syksy, haluaisin jonkun ihanan kotiasun kulahtaneiden verkkareiden tilalle

Vierailija
07.09.2019 |

Millainen kotiasu sulla on ja mistä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakerrasto. Kyllä, olen sinkku.

Vierailija
2/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pyjamahousut, toppi ja cashmere neule. Mukava päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet verkkarithan mulla o

Sinccis

Vierailija
4/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoomekko ja villasukat.

Vierailija
5/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa ajatellut ihan samaa tässä ja käynyt hypistelemässäkin asuja, mutta ne on vain jotain harmaan kämäsiä collegeja mitä kaupoista löytyy.

Sinccis

Vedän sitten mielummin vaikka tuon mainitun villakerraston niskaan talven pimeinä iltoina, jos ei muuta löydy kaupoista ..

Vierailija
6/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ja joku iso mukava paita

Vierailija
7/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin! Pitkähihainen, nilkkapituinen mekko. Todella mukava päällä. Ja villasukat tietysti.

Tykkään mekosta niin paljon että ostin kuukauden kuluttua toisen niin että mulla on aina yksi käytössä kun toinen on pesussa.

Vierailija
8/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ommella. Mulla on ainakin pari metriä vaaleansinistä velouria. Varmaan teen ison college-paidan/mekon ja leveät housut.

Vierailija
9/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakerrasto. Kyllä, olen sinkku.

Mäkin olen sinkku mutta ei mulla mitään villakerrastoa ole. Onko mussa jotain vikaa?

Vierailija
10/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin! Pitkähihainen, nilkkapituinen mekko. Todella mukava päällä. Ja villasukat tietysti.

Tykkään mekosta niin paljon että ostin kuukauden kuluttua toisen niin että mulla on aina yksi käytössä kun toinen on pesussa.

Saanko kysyä mistä ostit mekon?

Vierailija
11/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki kotimekot lyhythihaisia ja taskullisia. Taskut pakko olla että voi pitää elintärkeät tavarat mukana koko ajan. Eli huulirasvan 😄 villasukat vaihtelee, välillä polvisukat ja välillä tossukat.

Vierailija
12/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosi sitten Hullareilta Noomin kotiasun. Siinä oli housut ja vetoketjullinen hupparitakki. Tosi hyvä ja lämmin syksystä kevääseen, meillä on sisällä viileää. Kesäisin mulla on kotiasuna sortsit ja hihaton paita.

Vierailija
13/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin noin polvipituisia trikoomekkoja. Niiden kanssa pidän tarvittaessa sukkahousuja (mm. villasia), polvipitusia villasukkia tms.

Vierailija
14/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme eri neulemekkoa, legginsit ja villasukat. Talvella lisätään toiset/kolmannet villasukat ja villapaita tai -takki. Nyt aattelin ostaa villasekoitelegginsit.

Vierailija
16/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vanhaan huopaan päänaukko, lyhentele helma sopivaksi. Viitta on lämmin ja trendikäs ekologisuutta unohtamatta.

Vierailija
17/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut, t-paita, villapaita ja villasukat. Olisi kiva pitää jotain legginssejä, mutta niissä tulee kylmä.