Mitä sä tekisit, jos ei olisi mitään esteitä asialle?
Mä eläisin vapaaherrattarena. En kävis töissä ja täyttäisin päivät luonnossa samoamiseen, lukien ja harrastellen kaikkea pientä.
Kommentit (49)
En kävisi töissä. Matkustelisin niin paljon kuin haluaisin. Mulla olisi ihana talo vaikka järven rannalla. Ei naapureita lähellä. Talon sisustaisin täydelliseksi, itseni näköiseksi.
Ostaisin maalit ja maalailisin tauluja, akvarelleja myös. Olisi aikaa leipoa ja kokkailla ja kokeilla erilaisia reseptejä. Kirjoittaisin myös kirjan jos inspiraatio iskisi. Kotona voisi olla oma kuntosali ja sieltä suoraan saunaan.
Lopetan nyt tai viesti vain venyy ja venyy :D
Ainoa este raha.
Varmaan asustelisin ulkomailla. Espanjassa ja/tai mainitussa Australiassa (ainakin rannikolla) voisi olla Eurooppalaiselle sopiva ilmasto. Välillä voisi vaihtaa maisemaa ja kulttuuria, jos kyllästyisi.
Kasvattelisin omia yrttejä ja vihanneksia, sitruksia, kalastelisin TUOREITA äyriäisiä, mitä nyt saa vain pakasteina ja kokkailisin ja nauttisin lämpöisistä keleistä.
Sinccis
Kun opiskelin 20 vuotta sitten, kurssilla oli yksi todella kaunis nainen. Tiedän, että hän on nykyään taas sinkku. Haluaisin pànna häntä b-ráppuun. Ajattelen tätä usein.
Ap tuli uudestaan palstalle lukemaan unelmia. Ja tietysti upittaa omaa ketjuaan. (Narsismiako?)
Muuttaisin johonkin kaskadien vuoristoon hirsimökkiin ja elelisin siellä. Rahaa tarttis.
Nuolisin hiekat pois pomon pimpistä.
Haluaisin muuttaa jonnekin syrjäseudulle luonnon rauhaan asumaan, naapureita ei tarvitsisi olla lähietäisyydellä.
Tekisin jotain vapaampaa työtä vaikka etätyönä kotona. Ja tietysti minulla olisi unelmien mies🙂