Mitä sä tekisit, jos ei olisi mitään esteitä asialle?
Mä eläisin vapaaherrattarena. En kävis töissä ja täyttäisin päivät luonnossa samoamiseen, lukien ja harrastellen kaikkea pientä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ap keksi vielä yhden. Asuisin yksin pienessä mökissä, missä kuitenkin kaikki mukavuudet poreammeineen. Ja tietenkin järven rannalla.
Miten kaikki mukavuudet mahtuisivat pieneen mökkiin? Ai niin, tämä olikin fantasiaketju. 😊
Viettäisin viikonlopun miehen kanssa.
Vapaa on ennenkuin joku taas keksii mitään.
Toisaalta tiedän jo vastauksen.
Tekee jo nyt sellaisia ratkaisuja joiden kanssa en pysty elämään. On tottunut olemaan yksin eikä enää osaa muuta. Tai halua. En ole se oikea.
Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap keksi vielä yhden. Asuisin yksin pienessä mökissä, missä kuitenkin kaikki mukavuudet poreammeineen. Ja tietenkin järven rannalla.
Miten kaikki mukavuudet mahtuisivat pieneen mökkiin? Ai niin, tämä olikin fantasiaketju. 😊
Juu, unelmia pitää olla. Toisaalta, jos jois taikalientä ja muuttuis itsekin pieneksi. Häh hää..
Vierailija kirjoitti:
Viettäisin viikonlopun miehen kanssa.
Vapaa on ennenkuin joku taas keksii mitään.Toisaalta tiedän jo vastauksen.
Tekee jo nyt sellaisia ratkaisuja joiden kanssa en pysty elämään. On tottunut olemaan yksin eikä enää osaa muuta. Tai halua. En ole se oikea.
Harmi.
Mies itse siis esteenä tälle sun unelmalle?
Tappaisin muutaman ihmisen.
Siisi ihan valittuja yksilöitä. En lähtisi räiskimään torille.
Vierailija kirjoitti:
Pajauttelisin 24/7 ja harrastaisin usein päivittäin seksiä halukkaiden naisten kanssa. Lyhyesti sanottuna olisin onnellinen.
lähes Täydellistä!!
Hampaat hyviksi
Opintolaina heti pois
Haaveilija. kirjoitti:
Muuttaisin Melbourneen, purjehtisin ja polttaisin pilveä kaljan juonnin sijaan.
Mikä sinua estää polttamasta pilveä? :D
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija. kirjoitti:
Muuttaisin Melbourneen, purjehtisin ja polttaisin pilveä kaljan juonnin sijaan.
Mä tuun mukaan! Täältä saat hemmetin hyvän gastin!
Jos kaikki halukkaat lähtisi messiin niin tarvittaisi useita isoja valtameri luokan aluksia. Kansilla kasvaisi tietenkin sitä mitä ei saa sanoa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ra iskaisin yhden naisen ja ehkä pari muutakin mut en voi koska oon ope
En ymmärrä raiskareita. Mikä siinä on motiivi?
Eläisin myös vapaaherrattaren elämää, eli harrastelisin ja puuhastelisin vain kaikkea mitä milloinkin tekee mieli, hengailisin kamujen kanssa, asuisin trooppisella saarella jossa käyskentelisin alasti täydellisellä uima-altaallani röökiä poltellen ja merelle katsellen (uima-allas olisi merenrannassa).
Saisin paljon hyvää seksiä täydelliseltä mieheltä tai useammalta, ja mdma:n käyttö olisi aivoille ok vaikka joka viikko.
Polttelisin pilveä, nussisin, vetäisin mämmiä, tanssisin rannalla ja nauttisin elämästä.
Retkeilisin hyvässä seurassa ja ostaisin uuden polkupyörän.
Esteenä ei ehkä kuin saamattomuus. Raha myös.
Vierailija kirjoitti:
Huoltaisin autoa parkkiksella, jos ei olisi hymisteleviä pällistelijöitä "jaaajjaaaahhh onkos auto hajalla".
Oon laivalla konemies-naisena. Oon purkanut mun micran parkkiruudussa ja koonnut. Naapuruston mopopojat sanoo mua kaasutinekspertiksi, oon yrittänyt selittää joskus heille virittämisen saloja optimaalisen polton kannalta ja lapset sekoitti käsitteistön carburettereihin, kaasuttimia ei nykyään juuri ole mutta jos kokoaa kärryä ruudussa niin siihen tulee mopojengiä kyselemään. Oiskin villiä virittää parkkipaikan hysteerisin mopo, tekisin ehkä ekana sen mut sit ois mutseja ja poliiseja varmaan ovella
Olisin vapaaehtoisesti työtön, reissailisin pitkin maailmaa ja välillä toki pysähtyisin paikalleni mukavaan paikkaan asumaan, kunnes taas jatkaisin matkaa.
Ei perhana, tajusin juuri että elän tällä hetkellä juuri sellaista elämää kun haluan.
Terkkuja Sisiliasta, täällä on varsin hyvää kukkaa. :)
Nousisin Jumalaksi ja pistäisin maailmankaikkeuden kokonaan uusiksi oman mieleni mukaan.
Menisin kauneusleikkaukseen, muuttaisin pois Suomesta
Itsekin ehkä muuttaisin ulkomaille tai ainakin muuten paljon matkustelisin. En usko silti, että elämä paljon muuttuisi, koska en toisaalta tarvitse paljon mitään, mutta jos olisi paljon rahaa niin elämä olisi rennompaa ja varmaan jatkaisin aika samanlaista elämää retkeillen luonnossa ja liikuntaa harrastaisin myös sekä ostaisin oman mökin rauhalliselta paikalta.