Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No krapulaiset, miten meni eilinen?

Vierailija
07.09.2019 |

Kertokaahan kuinka hauskaa oli.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä "Ei mulle tule krapulaa". Miten muka kunnon kännistä ei tulisi krapulaa? Ei kai ihmiset nyt niin erilaisia voi olla, ettei myrkky elimistössä aiheuttaisi mitään oireita. Varmaan eri tasoisia krapuloita tulee ja kaikki kokevat ne eri tavalla, mutta kyllä nyt jokaisella tulee rajoituksia elämään kunnon kännin jälkeisinä päivinä.

Sinulla on sitten ymmärryksessä vikaa. 

Tai sitten porukka juo vaan niin vähän.

Tai paljon. Riittävästi kun harjoittelee niin ei niistä kunnon känneistäkään enää aina oloja tule.

Tulee. Jos juon usein, niin olen käytännössä jatkuvasti masentunut, alakuloinen, väsynyt jne. Kun olen pidempään juomatta, niin kummasti piristyy mieli ja energiaa riittää. Puhun vuosikymmenten kokemuksella.

Puhumattakaan juomisen ammattilaisista. Kun he lopettavat putkensa, niin siitä on leikki kaukana. Viikon tai parin viikon toipuminen edessä. Olen ihan vierestä seurannut esim. putken jälkeistä juoppohulluus-oireilua. Ei ole kivaa se.

Sellainen joka juo kerran vuodessa saa pahemman krapulan kosteasta illasta kuin sellainen joka juo kännit joka viikko. Tutkittu on.

Vierailija
42/52 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan kivaa. Join yksin pullollisen valkkaria ja katselin leffaa. (Dirty Dancing) Viihdyin siis oikein hyvin omassa hyvässä seurassa ja katselin nostalgista leffaa.

Mulla sama, paitsi kuuntelin musiikkia ja katselin sarjoja. Ihanan rentouttavaa, vaikka nyt onkin hieman oloja. Onneksi tänään on lauantai niin ehtii toipua töihin maanantaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on vasta sitten, kun herättyään tajuaa olotilansa ja pelkää kuolevansa. Ja hetken päästä pelkää ettei kuolekaan.

Vierailija
44/52 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikoo vetästä tänään tarkoitushakuiset kännit?

Vierailija
45/52 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä selviän ilman krapulaa? Tämä on pirun tarkkaa hommaa mutta saattaa onnistua. Aamulla join heti parit kaljat. Heräsin kasilta ja melkein heti ensimmäinen tölkki. Päivällä olin muutamia tunteja juomatta. Nyt on limukkaa, ruoka tulossa ja illaksi vielä muutama kalja.

Varmuutta ei ole kun useiten se shaisse on juomisesta seuraavana yönä. Uni ei tule ja joskus mukana selittämättömiä pelkotiloja.

Vierailija
46/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kertokaahan

Vierailija
47/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se meni yökerhoissa ravaten. Oli mahtavaa ahdistella, puristella ja kouria naisia. Monet pillun ja pyllynhajut tarttuivat sormiin. Aah! Tänä iltana sama homma. Ryys! Röyh!

SETÄ SPERMA

Vierailija
48/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mulkkua eikä mennyt rahaa koko iltana. Hauskempaa tätä on muistella kuin uli-miehillä joka lauantaista runkkurinkiä

Vierailija
49/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kokeilla, että onko viinissäni uhtään potkua ja join reippaasti. Alkoi nukittamaan. Heräsin jo kuudelta. Olipa tylsää.

Vierailija
50/52 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä "Ei mulle tule krapulaa". Miten muka kunnon kännistä ei tulisi krapulaa? Ei kai ihmiset nyt niin erilaisia voi olla, ettei myrkky elimistössä aiheuttaisi mitään oireita. Varmaan eri tasoisia krapuloita tulee ja kaikki kokevat ne eri tavalla, mutta kyllä nyt jokaisella tulee rajoituksia elämään kunnon kännin jälkeisinä päivinä.

Sinulla on sitten ymmärryksessä vikaa. 

Tai sitten porukka juo vaan niin vähän.

Tai paljon. Riittävästi kun harjoittelee niin ei niistä kunnon känneistäkään enää aina oloja tule.

Tulee. Jos juon usein, niin olen käytännössä jatkuvasti masentunut, alakuloinen, väsynyt jne. Kun olen pidempään juomatta, niin kummasti piristyy mieli ja energiaa riittää. Puhun vuosikymmenten kokemuksella.

Puhumattakaan juomisen ammattilaisista. Kun he lopettavat putkensa, niin siitä on leikki kaukana. Viikon tai parin viikon toipuminen edessä. Olen ihan vierestä seurannut esim. putken jälkeistä juoppohulluus-oireilua. Ei ole kivaa se.

Sellainen joka juo kerran vuodessa saa pahemman krapulan kosteasta illasta kuin sellainen joka juo kännit joka viikko. Tutkittu on.

Tiedoksi köyhille: samalla logiikalla myös täysin krapulaton olotila on mahdollinen.

Vierailija
51/52 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meni?

Vierailija
52/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up