No krapulaiset, miten meni eilinen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "Ei mulle tule krapulaa". Miten muka kunnon kännistä ei tulisi krapulaa? Ei kai ihmiset nyt niin erilaisia voi olla, ettei myrkky elimistössä aiheuttaisi mitään oireita. Varmaan eri tasoisia krapuloita tulee ja kaikki kokevat ne eri tavalla, mutta kyllä nyt jokaisella tulee rajoituksia elämään kunnon kännin jälkeisinä päivinä.
Ei mulle tule. Toki mitä tarkoitat kunnon känneillä? Oksentamista, örveltämistä, housuun kusemista ja uhoamista nakkikiskalla? Sitten en ole ollut kunnon kännissä koskaan.
Puhalsin juuri ja olen ajokunnossa😁
- Tuo eilen pilkkuun saakka joraillut-
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "Ei mulle tule krapulaa". Miten muka kunnon kännistä ei tulisi krapulaa? Ei kai ihmiset nyt niin erilaisia voi olla, ettei myrkky elimistössä aiheuttaisi mitään oireita. Varmaan eri tasoisia krapuloita tulee ja kaikki kokevat ne eri tavalla, mutta kyllä nyt jokaisella tulee rajoituksia elämään kunnon kännin jälkeisinä päivinä.
Sinulla on sitten ymmärryksessä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle tule. Toki mitä tarkoitat kunnon känneillä? Oksentamista, örveltämistä, housuun kusemista ja uhoamista nakkikiskalla? Sitten en ole ollut kunnon kännissä koskaan.
Puhalsin juuri ja olen ajokunnossa😁
- Tuo eilen pilkkuun saakka joraillut-
Jos juhlit pilkkuun asti, ja olet nyt jo ajokunnossa, niin sitten et ollut minun mittapuuni mukaan kunnon kännissä. Ei tarvitse örveltää ja oksentaa, mutta siinä klo 15 aikaan pitäisi alkaa olemaan vasta "ajokunnossa". Siis promillet haihtuneet. Oikeastihan krapulassa olen vaarallinen kuski, vaikka lain mukaan saankin silloin ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten porukka juo vaan niin vähän.
Join eilen 15 olutta, saunoin, katselin Timantti-liigaa telkkarista ja palstailin. Heräsin puoli yhdeltätoista, söin aamiaisen ja voin oikein hyvin. Puhalsin hetki sitten 0,2 promillea, joten olen tunnin päästä ajokunnossa. Ajattelin tosin lähteä kaupungille kävelemään, kun sääennusteen vastaisesti paistaa aurinko, eikä sada vettä.
Nuorempana kärsin kauheista krapuloista. Johtui varmaan siitä, että silloin vielä poltin, join teräviä ja illat venyivät aamuun saakka, enkä muistanut syödä ja juoda tarpeeksi vettä.
No ei ole varsinaista krapulaa, vaikka eilen tuli oltua baarissa. Join vain muutaman, kun iski huono ja oksensin baarin vessassa 2 tuntia ennen kuin pystyin lähtemään kotiin ilman että taksiin olisin oksentanut. Ikinä, koskaan ennen en ole tuollaisessa kunnossa ollut. Ystävätkin ihmettelivät kuntoa kun en juonut kuin pari mietoa.
Epäilen, että olisinko voinut saada jonkun myrkytyksen jos lasi oli likainen tai vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun vähän enemmän tulee ikää saattaa aamulla herätä krapulaisena ja harmitella, miten paljon tuli eilen juotua, kunnes tajuaa, että on juonut alkoholia viimeksi puoli vuotta sitten ja silloinkin vain 2 paukkua.
M48
Hahah :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvistäpäin meni.
Sinccis
Oletko niin hirveän erityistärkeä, että ihan allekirjoitettu viesti piti laittaa aiheeseen mikä ei koske sua mitenkään? :D
Vierailija kirjoitti:
No ei ole varsinaista krapulaa, vaikka eilen tuli oltua baarissa. Join vain muutaman, kun iski huono ja oksensin baarin vessassa 2 tuntia ennen kuin pystyin lähtemään kotiin ilman että taksiin olisin oksentanut. Ikinä, koskaan ennen en ole tuollaisessa kunnossa ollut. Ystävätkin ihmettelivät kuntoa kun en juonut kuin pari mietoa.
Epäilen, että olisinko voinut saada jonkun myrkytyksen jos lasi oli likainen tai vastaavaa?
Tyrmäystippoja
Nää on vielä kännissä. Kysy huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä juhlimassa kaverin synttäreitä, 10 henkilöä. Kaljaa, viinaa ja siideriä tuli juotua kolmeen saakka, heräilin tunti sitten ja join kupillisen kahvia. Päätä särkee ja väsyttää, mutta eiköhän tää vielä voitoksi muutu.
Olette varmaan nuoria. Aikuiset ei sotke juomia sekaisin vaan nauttivat viiniä ja hyvää naposteltavaa.
Join eilen olutta, lonkkua, rommia, minttua, kossua, viskiä, fisua, salmaria, viiniä, GT:n ja varmaan jotain muutakin mikä ei nyt tule mieleen. Onneksi en ole siis aikuiseksi kasvanut.
M47
Join eilen 16 olutta telkkaria katsellessa. Nukkumaan yritin käydä 12 jälkeen, pyöriskelin ja olin hereillä vielä 02.30. Aamulla seitsemän jälkeen kävin tupakalla ja oksentamassa. Menin takas nukkumaan ja heräilin 10 aikaa. Oli parempi olo ja kahvikin pysyi sisällä. Nyt menossa kolmas olut.
Join eilen oikeasti paljon kirkasta viinaa ja muutaman kaljan. Nukuin sen 6-7 tuntia minkä saa kännissä nukuttua. Heräsin noin 8 aikaan join kahvit söin pari leipää ja aloin loiventaa tähän päivään. Mulla on ihan järkky päihteiden sietokyky. Ainakin näistä mitä käytän.
Alkoholeista ihan sama mitä juon niin krapula on nykyisin unettomuutta. Siksi jos vain on mahdollista niin suosin miedompaa ainetta. Sen käytöstä ei tarvi kärsiä jälkioloja ja mielestäni sillä hommattu päihtymyskin on miellyttävämpi. Miinuspuoli asiassa on se että tuo toinen on vieläkin suomessa laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai paljon. Riittävästi kun harjoittelee niin ei niistä kunnon känneistäkään enää aina oloja tule.
Olin eilen karaokessa. Nyt nukuttaa.
Ihan hyvin meni eilinen, kavereiden kanssa pelailtiin onlinepelejä, kaljaa meni hiukan liikaa, mutta onneksi jäi loiventavia kaappiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai paljon. Riittävästi kun harjoittelee niin ei niistä kunnon känneistäkään enää aina oloja tule.
Tulee. Jos juon usein, niin olen käytännössä jatkuvasti masentunut, alakuloinen, väsynyt jne. Kun olen pidempään juomatta, niin kummasti piristyy mieli ja energiaa riittää. Puhun vuosikymmenten kokemuksella.
Puhumattakaan juomisen ammattilaisista. Kun he lopettavat putkensa, niin siitä on leikki kaukana. Viikon tai parin viikon toipuminen edessä. Olen ihan vierestä seurannut esim. putken jälkeistä juoppohulluus-oireilua. Ei ole kivaa se.
Olen peiton alla sikiöasennossa ja kuolen. Liskot kävelevät seinillä. Eilen oli kai hauskaa, filmi hieman poikki yhdestä kohtaa.
Höpö, höpö. Heräsin noin klo 10 ja nyt vietän aikaa teidän "hyvässä" seurassa ihan ilman pahoinvointia tai päänsärkyä. Kinkkua en syö, saati kiusausta. Muuten, yöllä grillasin uunissa kanankoipia itselleni.