Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tuli eilen kotiin einespaketin kanssa. Kieltäydyin syömästä

Vierailija
07.09.2019 |

Vaimo ei vuosienkaan jälkeen ole opinut etten halua eineksiä, vaan aina on niitä tyrkyttämässä.

Hän kysyi sitten että mitä minä syön. Sanoin että älä murehdi siitä. Sitten kun laitoin hyvää itselleni niin alkoi mököttämään kun en tarjonnut hänelle.

Se että ostaa kaupasta valmiin ruuan, niin siinä ei toisen eteen tehdä yhtään mitään. Kovin kummoinen emäntä tarvi olla kun työntää lihaperunasoselaatikon mikroon ja lämmittää kuumaksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tuostakin loukkaantua :DDD

Vierailija
2/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän provo-ap tietää jo etukäteen mihin tää keskustelu menee:

1. joka hetkikö vaimon pitää sun eteesi töitä tehdä?

2. mitä sä teet vaimosi onnen eteen? Annat vaimosi tulla onnelliseksi sallimalla hänen tehdä töitä eteesi ei ole oikea vastaus.

No, nyt kun tiedät ketjun lopputuloksen jo näin pian sun pitää varmaan alkaa miettiä seuraavaa provoa. Koeta keksiä parempi nyt, viikonlopun kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ostaa viikossa monia kiloja hedelmiä, jugurttia, karkkia, sipsejä , pullaa ja mitään näistä en syö, enkä ota. Sitten ostaa joskus eineksiä, valmispizzaa joita en halua syödä. Jos tekee ruokaa maustaa oman makunsa mukaan.

Kun minä kokkaan jotain niin se onkin sitten yhteistä ja napsii "pannulta". Sitten jos kokkaan isommin niin hän päättää, ettei nyt sitten syökkään ja kaikki "broileria riisipedillä" jää minun syötäväkseni. Napsii vaan broilerin nahkaa ja omnom kuinka hyvää. 

Joskus vaan ei tahdo jaksaa kaikkia temppuja.

:(

ap.

Vierailija
4/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän provo-ap tietää jo etukäteen mihin tää keskustelu menee:

1. joka hetkikö vaimon pitää sun eteesi töitä tehdä?

2. mitä sä teet vaimosi onnen eteen? Annat vaimosi tulla onnelliseksi sallimalla hänen tehdä töitä eteesi ei ole oikea vastaus.

No, nyt kun tiedät ketjun lopputuloksen jo näin pian sun pitää varmaan alkaa miettiä seuraavaa provoa. Koeta keksiä parempi nyt, viikonlopun kunniaksi.

Kukaan ei ainakaan päässyt kuittaamaan että "tee itse ruokasi".

ap.

Vierailija
5/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla, kun ilmaisen, että luokattoman huono provo, on pakko miettiä mielessään että mitä jos olisikin olemassa aikuisia miehiä, jotka kiiruhtavat kirjoittamaan vauvapalstalle, kun vaimo tarjoaa eineksiä. Se olisi jotain aivan käsittämättömän noloa.

Vierailija
7/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toisen tarjoama ruoka kelpaa, ole syömättä. Siis kun olet las sukka, joka ei itse osaa edes kaupassa käydä.

Vierailija
8/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itse kokata sellaista, mitä vaimosi tykkäisi syödä.

Vierailija
9/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikille parasta, että nämä nirsopapat kuolevat nälkään. Mitä virkaa niillä edes on? Tarvitaanko kädettömiä pillittäjiä johonkin? Kuopan täytteeksi tietyömaalle?

Vierailija
10/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei kysynyt että mitä minä sitten söin, kun ei kelvannut vaimon tuoma lihaperunasose-eines, niin ajattelin kertoa itse.

Söin kolme tortillaa lisukkeineen mm. majoneesi, chilikastiketta, valkosipulikastiketta ja paljon vihanneksia.mm. salaattia, kurkkua, tomaattia, kesäkurpitsaa.

ap.

Vierailija
11/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teit itse majoneesin, chili- ja valkosipulikastikkeen? Et kai vain valmista osta?

Vierailija
12/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sontis kirjoitti:

Kai teit itse majoneesin, chili- ja valkosipulikastikkeen? Et kai vain valmista osta?

Tein itse.

Valkosipulikastikkeen tein Lidlin maustamattomaan jugurttiin.

ap.

Vierailija
13/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einestä ne tortillatkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä