Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Marimekon vaatteita ostaa? Ostatteko te? Hirveän hintaisia

Vierailija
06.09.2019 |

Kävin Marimekon sivuilla ja hinnat olivat hirveät. Valmistettu Intiassa ja Pakistanissa ja lähes jokainen vaate 200€ ylöspäin, kangaslaukut myös. Kuka noita enää ostaa?! Kenellä on rahaa?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi taloudellisesti mahdollista ostaa Marimekon vaatteita, mutta eiväthän ne oikein sovi minulle, koska olen tällainen keski-ikäinen tantta, koko 46.

Luulisin, että juuri sinunlaisille ne sopivat! Minulla on tiimalasivartalo, ja Marimekon muodottomat halatit piilottavat tehokkaasti sen, mikä vartalossani olisi korostamisen arvoista.

Vierailija
42/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet eivät ole enää yhtä hyvistä materiaaleista kuin ennen. Kirpparilta jos löytää jotain 20+ v vanhoja vaatteita, niin niitä voisin ostaa, mutta uudet vermeet ovat samanlaista keinokuitusotkua kuin kaikilla muillakin. Ei tunnu mukavalta eikä kestä. Ei kannata maksaa kiskurihintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essuna ja patalappuina ihan kivat.

Vierailija
44/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa, mutta mielestäni Marimekon vaatteet ovat järkyttävän rumia. Tanttamaisia. Ei kiitos. Kuosit sopii verhoihin ja pöytäliinoihin.

Vierailija
45/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt kyllä teinien suosiossa, yläkoulun tytöillä on ”kaikilla” Marimekko-kassi ja lukion pojilla unikkoa päällä, etenkin farkkutakkeina. Yhdellä teinipojalla näin just tänään kultaisilla unikoilla kuvitetun bombertakin.

Itse olen se keski-ikäinen kulttuuritantta. Laukkuja löytyy, mut Marimekon vaatteet ei oo ikinä sopineet mulle. Näytän niissä tosi lihavalta / yökkäriin pukeutuneelta. Edes t-paidat ei käy, ovat jotenkin lyhyitä ja leveitä. Ja rumia. Ja kalliita.

t. Ope

Vierailija
46/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on marimekon pitkä mekko vuodelta 1971, olen käyttänyt sitä juhlissa ja saanut mielettömästi kehuja siitä. Ostan marimekkoni pääosin käytettyinä, vintaget ovat parempilaatuisia kuin uusi tuotanto, vaikkakin aika kalliita.

Vierailija
47/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jokaisesta mallistosta löytyy jotain kivaa, joskin myös käsittämättömän rumia vaatteita. 

Itselläni on joitain vaatteita Marimekolta, niitä kauniita. Hyvin ajattomia ovat, vanhin hameeni on yli 15 vuotta vanha ja käytän sitä yhä. 

Vierailija
48/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoikka tiimalasivartalo ja Marimekon vaatteet ovat juuri omiaan minulle. Eivät tietenkään ihan kaikki mutta esimerkiksi pitkät paitapuseromaiset mekot ovat hyvännäköisiä kun ostaa oikean koon eli ei liian suurta ja vyön kanssa todella hyvännäköisiä. Mä ostan Marimekot ulkomailta ja ne ovat hyvälaatuisia. Myykö Marimekko huonompaa laatua Suomessa. Ei yllätä jos näin on. 

Vierailija
49/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia. Kalliita.

Onhan niillä se "jakkupukuosastokin", mutta samanlaisia ja laadukkaampia saa esimerkiksi Gerry Weberiltä. 

En osta. Ikinä.

Vierailija
50/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi taloudellisesti mahdollista ostaa Marimekon vaatteita, mutta eiväthän ne oikein sovi minulle, koska olen tällainen keski-ikäinen tantta, koko 46.

Luulisin, että juuri sinunlaisille ne sopivat! Minulla on tiimalasivartalo, ja Marimekon muodottomat halatit piilottavat tehokkaasti sen, mikä vartalossani olisi korostamisen arvoista.

Eihän ne kaikki vaatteet ole mitään halattoja. Itse pidän Marimekon vyöllisistä mekoista. 

Vierailija
51/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kesähäihin 200 euron mekon, ei Unikkoa., mulla on varaa.

Ostakaa te Henkkamaukkaa. Luuletteko että se on tehty Suomessa

Älä nyt riehaannu, sillä vaikka ei ostakaan Marimekkoa, niin se ei tarkoita että ostaisi henkkamaukkaa. En ole koskaan ostanut henkkamaukasta mitään, enkä osta.

Vierailija
52/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaa selatessa joka toisella tuntuu olevan tällä hetkellä joku Marimekko-buumi menossa. Kaikki on Marimekkoa astioita ja vaatteita myöten ja kuvia jaetaan uusista Marimekon ostoksista. Taitaa olla tämän hetken juttu nyt.

Vierailija
53/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nämä vaatteet ei todellakaan ole suomalaiselle naiselle imartelevia.

Miettikää tätä, todella tyylikäs ja kaunis pienen ja siron japanilaisen päällä:

https://www.marimekko.com/media/catalog/product/cache/1/image/890x1338/…

Vierailija
54/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun ne Marimekon vaatteet ovat sellaisia laatikkomalleja, eivät ne käy minulle.

Vierailija
55/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 200 e mekko ei ole kallis.

Mitä te olette valmiita maksamaan vaatteista?

Vierailija
56/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täydellinen mekko löytyisi (materiaali, malli, kuosi) niin maksaisin ehkä 400-700 helposti. Hinnan ollessa 700 ja ylöspäin, niin miettisin ehkä pitempään.

Vierailija
57/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 euroa

Vierailija
58/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako marimekolta laadukkaita pyyhkeitä? Viimeksi ostin jonkun halvan markettipyyhkeen ja oli ihan paska.

Pyyhkiessä irtosi koko ajan ihoon jotain nukkaa siitä. Taas unohdin sen, että halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
59/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan Marimekkoa, yleensä kyllä alennusmyynneistä. Marimekko on kuulunut meikäläisen elämään ihan pikkulapsesta lähtien, raitaa on ollut yllä ja alla.

Vierailija
60/173 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako marimekolta laadukkaita pyyhkeitä? Viimeksi ostin jonkun halvan markettipyyhkeen ja oli ihan paska.

Pyyhkiessä irtosi koko ajan ihoon jotain nukkaa siitä. Taas unohdin sen, että halvalla ei saa hyvää.

Hyvistäkin pyyhkeistä lähtee tehtaan jälkeen nukkaa. Pesen pyyhkeet parikin kertaa ennen käyttöä, ja kuivatan kuivaajassa rutikuivaksi, sen jälkeen ei enää ole nukkaongelmaa. Minulla on vielä käytössä pyyhkeitä, jotka olen ostanut n. 20 v. sitten, ja aina pesun jälkeen olen kuivannut ne kuivaajassa. Ovat vieläkin käyttökelpoisia, vaikka jatkuvassa käytössä yhä olleet. Kotiväen mieleiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi