Isorintaiset! Ilmiantakaa parhaat/tukevimmat liivinne.
Kaarituelliset mallit, Yli G kuppiset. Kerro myös hintaluokka noin suunnilleen ja mistä ostit. Mä haluan uusia koko mun rintsikkarepertuaarin, kaikki on ihan surkeita ja kulahtaneita.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Frya, hinta jotain 80-90 euroa, Funky Lady. Koko 75H mulla.
Freya, sori.
Minä tykkään freyan malleista. Antaa kauniin muodon rinnalle.
Sit semmoset seksin tappo rintsikat on miss marylta, mut ne tuntuu tosi pehmeiltä päällä.
Ostan yleensä lumingerielta, bravissimolta ja sokokselta. Noista löytyy kokoja.
Kanattaa tilata noi Freyat vaikka brastopista englannista, on monta kymppiä halvemmat siellä.
Täältä myös suositus Freyalle. Sokokselta noin 60€.
Freya. Tilaan bravissimosta, 40-50 puntaa, mutta tietty ekan kerran kandee ostaa sovituksella.
70G
Lumingerie.fi ja sieltä puolalaiset merkit, esim Ava ja Gorsenia. Edullisia ja laadukkaita, kokoja löytyy varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Täältä myös suositus Freyalle. Sokokselta noin 60€.
Ja laiskana pesen liivejä koneessa ja nämä Freyan liivit pysyy kuosissa.
Evelacen Maya Mama käytän nyt imetysliivinä (h-kuppi) ja on tosi tukeva ja mukava päällä, tätä voisi käyttää muulloinkin kun ei näitä hoksaa imetysliiveiksi. Oisko noin 70 euroa.
Prima Donna. Kauniita liivejä, sopivat mun rinnoille. Hinta 50-120€. Kestävät vuosia. Ostan useimmiten Helsingin Stockalta.
75G
Freyaa on jonkun verran myös suomalaisessa lumingeriessa. Siellä muitakin merkkejä. Suosittelen, nopea toimitus.
Vierailija kirjoitti:
Lumingerie.fi ja sieltä puolalaiset merkit, esim Ava ja Gorsenia. Edullisia ja laadukkaita, kokoja löytyy varmasti.
Gorsenia on myös suosikkini, mutta ap kysyi tukevia liivejä, siksi sanoin freya.
Fantasien liiveihin olen ollut tyytyväinen. Sieviä, vaikka koko onkin iso 70H.taitavat olla 60-80 e. Chantelleltä löytyy joistain malleista isompiakin kokoja, hintaluokka samaa 60-80 e. Sokokselta ostan liivit, tässä kaupungissa siellä on paras palvelu.
En ole noin isorintainen, mutta erittäin hyvin tukee mulla Triumphin malli ”beauty full darling”.
Löytyy kokoja vähän isommalle povelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gorsenia on myös suosikkini, mutta ap kysyi tukevia liivejä, siksi sanoin freya.
No kyllä mun 65-70J tissit pysyy ryhdissään Gorsenioissa, ovat mielestäni tukevia. Nimenomaan toppaamattomat mallit, topatuista mulla ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Prima Donna. Kauniita liivejä, sopivat mun rinnoille. Hinta 50-120€. Kestävät vuosia. Ostan useimmiten Helsingin Stockalta.
75G
75 H ja olenkäyttänyt vain PrimaDonnan liivejä jo usean vuoden ajan. Ostopaikkana Funky Lady useimmiten.
Liivit ovat tukevat, erittäin mukavat päällä ja oikealla hoidolla (käsinpesu) kestävät todella hyvin.
Wacoal-merkkiset olkaimettomat liivit bongasin Sokokselta, ja Zalandolta löytyy ko. merkiltä paljon muitakin liivejä. Paras olkaimeton liivi omalle 80H-koon rintavarustukselle.
Freya on tosiaan hyvä isojen kokojen suhteen. Muistakaa ostaa riittävän pieni ympärysmitta. Se saattaa alkuun ärsyttää, mutta liivien tukevuus perustuu juuri siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75G
75 H ja olenkäyttänyt vain PrimaDonnan liivejä jo usean vuoden ajan. Ostopaikkana Funky Lady useimmiten.
Liivit ovat tukevat, erittäin mukavat päällä ja oikealla hoidolla (käsinpesu) kestävät todella hyvin.
Käytkö Fredalla? Siellä oli kamala myyjä vuosia sitten enkä ole palannut sen jälkeen. Uskaltaisinko kurkistaa sinne?
Mulla Prima Donnat ovat kestäneet pesun pesupussissa, hienopesussa, hienopesuaineella. Olen luopunut vain yksistä, kun kymmenen vuotta tuli täyteen. Elastaani näkyi katkeilleena. Mitään muuta vikaa ei ollut.
/10
Curvy Kate, Panache, Cleo by Panache. Kaksi viimeistä varsinkin on isorintaisten holy grail merkkejä. Edellyttäen että käytössä on oikea koko eikä liian iso ympärys ja liian pieni kuppi niin kuin suurimmalla osalla on.
Frya, hinta jotain 80-90 euroa, Funky Lady. Koko 75H mulla.