Suurin pudottaja Suomi
Mitä mietteitä?
Tykkään kun ihmiset on nöyrinä haluamassa isoa muutosta elämäänsä. Toivon että herttainen Niina K voittaa kilpailun.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Niinatar oli just eronnut.
Minttu Kaulanen on niin ärsyttävä, etten haluan edes katsoo sen lärviä. Jatkuvaa narinaa, kiroilua, naamanvääntelyä ja sitä naurettavaa "puhumpa amerikkaa joka väliin"
Niina Mikkonen on kyllä koko ohjelman sydämellisin ihminen. Jatkuvasti tsemppaa, sanoo positiivista toisille. Kertakaikkiaan ihana ihminen!
Myötähäpeä nimenomaan näistä "amerikan" puhumisista! Ei vaan istu suomalaisten suuhun. 🤭 Sama tarttuu Mikkoseenkin. Voih.
Toivottavasti Nina Mikkonen voittaa <3
Veikkaan, että Herlevi voittaa kisan. Helpompi pudottaa noin suuresta massasta. Olisi silti kyllä mahtavaa, jos Mikkoska voittaisi! 😊
Nina Mikkonen on tosi rasittava tyyppi. Selittelee koko ajan kuinka hän on aina oikeutettu ja oikeassa, vääryyttä kärsinyt ja kamalia kokenut eikä ikinä ei ole ollut muka itsekäs, kun minun silmään ei muuta ole ollutkaan. On aina äänessäkin. Korostaa jatkuvasti olevansa raukka parka yksinhuoltaja vaikka pojat on jo lähes aikusia. Tuntuu, että ratsastaa säälipisteillä. On koko ohjelman ajan haukkunut Kuhtan Niinaa ja myös Akselia mitä naurettavimmista syistä. Lyöttäytynyt yhteen toisen mahdollisimman negatiivisen ihmmisen kanssa ja sitten haukkuvat kaikki pystyyn ja korostavat omaa erinomaisuuttaan kaikessa. Ihme että muut kilpailijat on jaksaneet noita.
No, Kuhta ei ehkä suoraan ole haukkunut ketään, mutta se "minä,minä,minä" -tyyli on varmasti nostanut muilla karvat pystyyn. 🤭
Niina Kuhta - oletpas kyllä huono häviäjä!!!
Olen alkanut pitää Nina Mikkosesta tämän ohjelman myötä.
Sitä vastoin Niina Kuhdan pisteet on kyllä laskeneet. Vaikuttaa hyvin vaikealta ihmiseltä. Tämä jakso oli pohjanoteeraus.
Niina Kuhta oli pelasi itse lopussa likaista peliä. Siitä hirveä vinkuminen, vaikka Mikkoska pelasi vain pelin säännöillä. Kuhta olis voinut laihduttaa enemmän, oma oli vikansa, ettei ole finaalissa. Kyllä olis voinut hyvin tuplamäärän laihtua tuosta massasta.
Voi jeesus että tuo michelle kuulostaa ärsyttävältä valittaessaan joka asiasta tai jos ei valita niin uhoaa. Jotenkin tuo kuulostaa siltä että on jäänyt joku kypsymisvaihe välistä.
Niina M taas vaikeroi kuin vanha mummo jolla ei ole ikinä mikään hyvin ja niin raskasta elämää ja ei nuoret tiedä ja lässytilää.
Akseli taas tuntuu ottavan minimivaivannäöllä joka "haasteen" eli yhtään enempää ei anneta kuin on pakko vaikka enemmänkin luultavasti irtoaisi jos vaan kiinnostaisi mutta harvemmin kiinnostaa.
Varsinaiset finalistit tosiaan. Tosi "hieno" vaikutelma jäi tuostakin porukasta joten onnea uudelle maineellenne.
Tosin hölmö formaattikin jos tuosta on tehty lapsellista pelaamista. Käytännössä tuo on selviytyjät vaa'alla eli noilla testeillä ei ole mitään väliä kun "klaanit" pelailee toisiaan ulos. Vinkki seuraavalle kaudelle: jättäkää vaan se turha vaaka pois ja äänestyttäkööt porukat keskuudestaan jonkun pois joka viikko.
SIttenhän se on kuin bb, selviytyjät jne. Suomitv tuntuu toistavan yhtä ja samaa formaattia ohjelmasta toiseen.
Olipa nolo reaktio putoajalla. Kisa on kisa, mutta leikkiä ja viihdettä kuitenkin.
Mikkonenko täällä palstalla spämmiikin?
Vierailija kirjoitti:
Olipa nolo reaktio putoajalla. Kisa on kisa, mutta leikkiä ja viihdettä kuitenkin.
Oudoilla asioilla sinäkin itseäsi viihdytät.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinatar oli just eronnut.
Minttu Kaulanen on niin ärsyttävä, etten haluan edes katsoo sen lärviä. Jatkuvaa narinaa, kiroilua, naamanvääntelyä ja sitä naurettavaa "puhumpa amerikkaa joka väliin"
Niina Mikkonen on kyllä koko ohjelman sydämellisin ihminen. Jatkuvasti tsemppaa, sanoo positiivista toisille. Kertakaikkiaan ihana ihminen!
Myötähäpeä nimenomaan näistä "amerikan" puhumisista! Ei vaan istu suomalaisten suuhun. 🤭 Sama tarttuu Mikkoseenkin. Voih.
Minttu onkin puoliksi amerikkalainen.
Mikkonen on kyllä tosi inhottava nainen. Kehuu itseään koko ajan ja haukkuu muita joka käänteessä. Lisäksi kun muistaa hänen menneisyyden jutut niin tämä kyllä vahvisti vaan mielikuvaani hänestä. Ihme koulukiusaamista koko ohjelma. Lisäksi ohjelman leikkaus selvästi suosii Mikkosta ja Minttua. Monissa ryhmäkeskusteluissa muilla ei vissiin ole ollut mitään sanottavaa? Tuoko sitten on hyvä esimerkki muille? No ei ikinä. Ei ihme että Tami, Riitta ja Pertti suorastaan halusivat pois tuolta. En olisi jaksanut kuunnella päivääkään tota narinaa.
Saikohan Apulehti jotain sanktiota tuosta viikkoa liian aikaisin paljastetusta voittajasta?
Täysin oikea valinta oli passittaa Niina kotiin. Oikein nauratti hänen lapsellinen reaktionsa pudotushuoneessa, kun kotiinlähtö varmistui. Aikuinen ihminen.