Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villasukat, torkkupeitto ja kynttilät

Vierailija
05.09.2019 |

Syksy on ihmisen parasta aikaa <3

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulis hiki. Nytkin on ilmastointi koko talossa päällä.

Vierailija
2/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sukkia ja peittoja tarvita kun vihdoinkin tästä tunkkaisesta hikikelistä pääsee eroon. Kynttilät, punaviini, pimeys ja raikkaus riittää.

Vierailija
4/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Rakastan syksyä

Vierailija
5/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhana?

Kuka Juhana?!?

6/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas taas se alkaa... Olen yrittäny nauttia niistä, mutta ei onnaa. Mieluummin tarkenen alasti ja näen auringonvalossa.

Vierailija
7/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa käpertyä torkkiksen alle ja lukea hyvää kirjaa esim. 50 Shades of Grey ja kupissa kuumaa kaakkaota <3

Vierailija
8/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kylmiä koteja ihmisillä oikein on? Mulla ei ole koskaan mitään sukkia ikinä jalassa sisällä, torkkupeittoa en omista eikä ikinä tee mieli mihinkään viltin alle hautumaan. Vai onko osalla ihmisistä (valtaosalla) niin järjettömän huono verenkierto? Vai onko nää kaikki viltin alle villasukissa -käpertyjät mummu-ikäisiä....

Vierailija
9/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa käpertyä torkkiksen alle ja lukea hyvää kirjaa esim. 50 Shades of Grey ja kupissa kuumaa kaakkaota <3

Just piti kirjoittaa, että ap unohti tämän suurimman kliseen: torkkupeiton alle käpertymisen jonkun suklaan tai vastaavan kanssa.

Vierailija
10/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään sukkia ja peittoja tarvita kun vihdoinkin tästä tunkkaisesta hikikelistä pääsee eroon. Kynttilät, punaviini, pimeys ja raikkaus riittää.

Miten päästä eroon tunkkaisesta hikikikkelistäXD

11/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten oisin uskonu, mutta hyvä kirja = 50 shades of Grey paljasti trolliksi.

12/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukihärö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päästä eroon tunkkaisesta hikikikkelistäXD

Ottaa avioeron :D

Vierailija
13/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää! Itsellä tuossa palamassa 8 kynttilää ja 3 tuikkua <3

Välillä mietityttää miten vaikuttaa huoneilmaan, mutta toisaalta asun keskustassa joten ei ole hirveän puhdasta tuo ilma joka ulkoakaan tulee.

Vierailija
14/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla voi taas unohtaa villasukat ja torkkupeiton 🙁

Vierailija
15/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kylmiä koteja ihmisillä oikein on? Mulla ei ole koskaan mitään sukkia ikinä jalassa sisällä, torkkupeittoa en omista eikä ikinä tee mieli mihinkään viltin alle hautumaan. Vai onko osalla ihmisistä (valtaosalla) niin järjettömän huono verenkierto? Vai onko nää kaikki viltin alle villasukissa -käpertyjät mummu-ikäisiä....

Keskuslämmitetyissä kerrostaloissa on hellesää vuoden ympäri.

Meillä on yli satavuotias suojeltu hirsirunkoinen talo ja vaikka kaikki voitava on tehty, ei talvella pieneltä vedolta lattianrajassa vältytä. Olen tosi lämminverinen mutta villasukat on kyllä talvisin tarpeen. Makuuhuoneessa on noin 17 astetta.

Vierailija
16/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässäni on kylmät lattiat, täällä vetää ovista ja ikkunoista. Muutama vuosi sitten ei patteritkaan toimineet ennen kuin ne käytiin putsaamassa/avaamassa koko talossa. Oli monta vaatekertaa päällekkäin ja paksu täkki lisänä. Normaalioloissa mitään torkkupeittoja ja villasukkia ei tarvitse käyttää.

Vierailija
17/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskuslämmitetyissä kerrostaloissa on hellesää vuoden ympäri.

Meillä on yli satavuotias suojeltu hirsirunkoinen talo ja vaikka kaikki voitava on tehty, ei talvella pieneltä vedolta lattianrajassa vältytä. Olen tosi lämminverinen mutta villasukat on kyllä talvisin tarpeen. Makuuhuoneessa on noin 17 astetta.

Asun omakotitalossa, jossa on vesikiertoinen lattialämmitys, joka säädetty ympäri vuoden 16 asteeseen. Silti en tarvitse koskaan sukkia, vilttejä, kuumavesipulloja, takkeja tai muita lämmikkeitä. Ilmeisesti olen lämminverinen.

Vierailija
18/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihanaa aikaa. Ruska ja viilenevä sää sekä syyssateet. Talvi on myös ihana! Pakkanen ei haittaa yhtään, eikä myöskään sisätiloissa oleskelu huonojen kelien, lumimyrskyjen ja paukkupakkasten takia.

Vierailija
19/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että jotkut tunkkaisaivot jaksaa kommentoida näinkin triviaaliin aloitukseen. Kateustunkkaisvihaajat on the watch tai jotain. Mutta joo. Ap:lle että vähän aikaista vielä syystunnelmoinnille kun jälkikesät vielä lämmittelee. Vai asut jossain pohjoisessa?

Vierailija
20/41 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että jotkut tunkkaisaivot jaksaa kommentoida näinkin triviaaliin aloitukseen. Kateustunkkaisvihaajat on the watch tai jotain. Mutta joo. Ap:lle että vähän aikaista vielä syystunnelmoinnille kun jälkikesät vielä lämmittelee. Vai asut jossain pohjoisessa?

Lounais-Suomessa asun mutta kyllä se syksyn tuntu alkaa jo täälläkin olla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme