Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juttelee muiden naisten kanssa

Mammamiia
05.09.2019 |

Ollaan oltu yhdessä n. 8v ja on ollut niin ylä kuin ala mäkiä ja pariin otteeseen erossakin käyty ja takas aika heti palattu.. Kuitenkin yksi ongelma on pysynyt lähes aina on se, että mies on valehdellut todella monta kertaa siitä ja jäänyt kiinni muiden naisien kanssa kirjoittelusta, flirttiä jopa tapaamisien sopimista.
myös normaaliakin jutustelua seassa. Viime kesällä sattui tämmönen tilanne ja hän oli kauhean pahoillaan ja ns. Katu asiaa. Niinkuin aikaisemmin on kanssa tehnyt mutta sama rumba jatkunut..Oli lähellä että en lähtenyt kokonaan lätkimään pois. Se oli vakavin hetki viime kesänä kun ihan todella asiaa harkitsin.. Sanoinkin että tää on vika mahdollisuutesi Hän lupasi että ei enää tee niin..Kuitenkin toissa päivänä hän jäi kiinni taas kirjoittelusta naisen kanssa, ja taas oltiin pahoillaan jne... Nyt ollaan asiasta keskusteltu niin olen kuulema liiankin ihana hänelle mutta kuulema ei itse ymmärrä mistä tämä johtuu? Vai eikö vain halua muuttaa käytöstään? Sanoo että jos ns. Oikeasti haluaisi pettää niin olisi sen konkreettisesti tehnyt mutta ei kuulema halua. Ei kuulemma haluaisi menettää minua mutta ei ymmärrä olevinaan itsekään miksei hän voi muuttua vaikka haluaisi? Ja tämä nimen omaan tapahtuu aina netissä..Esittääkö mies että ei tiedä ettei tarvii muuttua vai mikä hänet saa aina muille kirjoittelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mies vaan mikki hiiri.

Vierailija
2/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet liian helppo. Mies testailee sinua. Sanot aina, että tämä on viimeinen kerta ja sama meno jatkuu. Tarkoita mitä sanot ja ole uskottavampi, niin ehkä saisit kunnioitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

4/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiosta riippuvainen.

Vierailija
5/7 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea noin vain lähteä kun kuitenkin rakastaa toista. Ja nyt sitten sanoo että ei ole itsekään varma miksi tekee niin vaikka haluaisi muuttua. En siis yhtään tiedä miten päin olisin tai miten suhtautuisin :(

-Ap

Vierailija
6/7 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin kävelemään suhteesta,jossa mies netissä flirttaili naisille ja tuijotti aina muita naisia. Eikä ollut kuvitelmaani. Ystävät huomasivat saman. On paljon helpompi olla sinkku. Ei ole stressiä enää.

Vierailija
7/7 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään samalla tavalla .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän