Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä aivan hirvittävistä pakeista?

Vierailija
05.09.2019 |

Elämäni rakkaus ei halua nähdä minua enää koskaan. 😢 Miten selviän tästä? Olisin halunnut antaa hänelle aivan kaikkeni, mutta tunne ei ole molemminpuolinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ollut viime vuodesta ihastunut erääseen tuttuun naiseen ja sain pakit kun pyysin häntä ulos. Poistin hänet sosiaalisesta mediasta kun en halunnut olla vain pelkkä kaveri. Yli puoleen vuoteen ei juuri oltu missään tekemisissä edes moikkausasteella vaikka nähtiinkin suht. usein. Yrin tyhmyyksissäni tehdä häneen vaikutuksen useita kertoja, että hän edes huomaisi minut. Hän kyllä huomasikin, mutta hän ei halunnut olla tekemisissä. Hän oli kuin ei olisi nähnytkään minua. Nyt hän muutti äskettäin toiselle paikkakunnalle ja on löytänyt kuulemma jonkun toisen.

Nyt kun tietää että tunteet olivat koko ajan yksipuolisia eikä häntä enää näe, se on ruvennut helpottamaan. Tuhlasin siis 8 kuukautta elämästäni pitämällä täysin väärän henkilön ajatuksissani. Älä tee samaa virhettä kuin minä, AP. Tuolla jossain on joku, jonka kanssa tunne on molemminpuolinen. En tiedä koska hän löytyy, mutta uskon että se oikea henkilö tulee vastaan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, itse en elämäni ensimmäisistä pakeista selvinnyt ja sain palkaksi naispelon. Vähän myöhäistä taitaa olla enää selvitä kun aikaa on mennyt jo se 12 vuotta ja en ole selvinnyt.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
24/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vollottamaan tuonne lähetä terveisiä kaipaamallesi -palstalle.

Vierailija
25/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saattaa tuntua maailmanlopulta mutta totta on, että aika auttaa. Keksi itsellesi tekemistä, joka antaa muuta ajateltavaa. Pidä myös silmät auki uusien mielenkiintoisten tyyppien varalta. Jossain vaiheessa saatat huomatakin päässeesi yli ja ihastuneesi johonkin toiseen - sellaiseen, joka pitää sinusta yhtä paljon.

Vierailija
26/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kuumottavaa ja nöyryyttävää olla sellaisessa tilanteessa, jossa yrittää räpistellä ja selviytyä ja vielä kalastella armopaloja, mutta vastaus on vain "EI". Voisinpa päättää päiväni oman käden kautta, mutta kun en vain valitettavasti voi tehdä niin.

Sinulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Kumpa ymmärtäisit hoidattaa sen pois.

Aika hätäisiä diagnooseja heittelet. Toivottavasti et ole lääkäri.

Tää ihminen on jauhanut tuosta kyseisestä henkilöstä täällä kohta varmaan jo vuosia. Kyseessä on joku johon hänellä on asiakassuhde. Jossain vaiheessa väitti terapeutiksi, siitä nimitys terapeuttihullu, saattaa olla psykiatrinen sairaanhoitaja. Vanhempi kuin ap, parisuhteessa eli todennäköisesti hetero. Tästä kuviosta ap päättelee ettei nainen halua olla hänen kanssaan koska ap ei ole riittävän hyvännäköinen ja tasokas. Kaikki klassiset tunne-elämältään epävakaan kommervenkit on nähty. Vaikka nyt tällä hetkellä tuska joka on suhteetonta asiaan nähden mutta ap:lle varmasti täyttä totta ja yhtä helvettiä. Välillä naista jumaloidaan ja välillä demonisoidaan, hän haluaa tällöin ap:n mielestä tahallaan kiusata ja tuhota ap:n. Välillä ap päättää että muuttumalla sekä ulkoisesti että sisäisesti toiseksi ihmiseksi hän saa tämän heteron itselleen. Kysellään neuvoja plastiikkakirurgiaa myöten ja ihan suoraan että miten muuttua toiseksi ihmiseksi. Klassista epävakaan settiä. Sori ap tough love, mutta et tule pääsemään eteenpäin ennenkuin ymmärrät mistä on kyse.