Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä aivan hirvittävistä pakeista?

Vierailija
05.09.2019 |

Elämäni rakkaus ei halua nähdä minua enää koskaan. 😢 Miten selviän tästä? Olisin halunnut antaa hänelle aivan kaikkeni, mutta tunne ei ole molemminpuolinen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit henkilön joka ei välitä sinusta?

Vierailija
2/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain tässä, mikä mussa on vikana. Tosin ilmeisesti se on niin päin, ettei minussa ole mitään hyvää lainkaan olemassakaan...vain pelkkiä vikoja. Hän on liian upea, hyvännäköinen ja tasokas minulle ilmeisesti vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun hän on niin kiinnostava ja fyysisessä mielessä haluttava. Olen aina tullut syvästi onnelliseksi hänet nähtyäni.

Vierailija
4/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuumottavaa ja nöyryyttävää olla sellaisessa tilanteessa, jossa yrittää räpistellä ja selviytyä ja vielä kalastella armopaloja, mutta vastaus on vain "EI". Voisinpa päättää päiväni oman käden kautta, mutta kun en vain valitettavasti voi tehdä niin.

Vierailija
5/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se niinkuin mies.

Vierailija
6/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuumottavaa ja nöyryyttävää olla sellaisessa tilanteessa, jossa yrittää räpistellä ja selviytyä ja vielä kalastella armopaloja, mutta vastaus on vain "EI". Voisinpa päättää päiväni oman käden kautta, mutta kun en vain valitettavasti voi tehdä niin.

Sinulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Kumpa ymmärtäisit hoidattaa sen pois.

Vierailija
7/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun hän on niin kiinnostava ja fyysisessä mielessä haluttava. Olen aina tullut syvästi onnelliseksi hänet nähtyäni.

Mutta suhde olisi huono jos toinen ei ole kiinnostunut. Joku toinen sopii sulle paremmin. Et tapaa häntä välttämättä heti, mutta joskus.

Vierailija
8/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi ihastus, koska tuo toinen ei ollut sinulle tarpeeksi hyvä.

Vierailija
9/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se niinkuin mies.

Mies tekee helposti äkkiväärän ratkaisun ja vetää itsensä j***on. Kieltämättä kyseinen vaihtoehto houkuttelisi suuresti.

Vierailija
10/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi ihastus, koska tuo toinen ei ollut sinulle tarpeeksi hyvä.

No tuota noin...en ole tuota mieltä itse. Hän oli/on minulle aivan liian hyvä; siksi en saanut vastakaikua.

Vierailija
11/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suhde olisi huono jos toinen ei ole kiinnostunut. Joku toinen sopii sulle paremmin. Et tapaa häntä välttämättä heti, mutta joskus.

En usko tapaavani, enkä halua edes tavata ketään muita.

Vierailija
12/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunne ei ole molemminpuolinen, hän ei ole elämäsi rakkaus. Kenenkään suuri rakkaus ei ole ihminen, joka ei piittaa takaisin. Vaatimustaso ylemmäs, salille tai johonkin muuhun voimaannuttavaan harrastukseen, ja kyllä se siitä. Ihan varmasti. :)

Vierailija
13/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämälläni ei ainakaan ole enää mitään väliä tai merkitystä. Ei napostelisi elellä kyllä enää päivääkään. On tosi paha olla.

Vierailija
14/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit. Naru oksaan ja kaulan ympäri ja hop!

Oispa perhekuvioni erilaiset, niin voisinkin tehdä noin. Pakko kärvistellä hengissä, vaikka en haluaisi.

Vierailija
15/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunne ei ole molemminpuolinen, hän ei ole elämäsi rakkaus. Kenenkään suuri rakkaus ei ole ihminen, joka ei piittaa takaisin. Vaatimustaso ylemmäs, salille tai johonkin muuhun voimaannuttavaan harrastukseen, ja kyllä se siitä. Ihan varmasti. :)

Ongelma oli juuri siinä, että hän on aivan liian hyvä mulle (siis ulkoisesti ja muutenkin aivan huipputasoa jne.). Siis käyn töissä ja huolehdin velvollisuuksista sekä syön terveellisesti ym., mutta en jotenkin jaksa panostaa sitä pientä extraa, jota tarvitaan huippukumppanin saamiseen. En vain jaksa esim. panostaa ulkonäköön tai vaatteisiin juurikaan, vaikka oon ihan hyvässä kunnossa fyysisesti. En jaksa myöskään luoda mitään huippu-uraa tai rikastua. Ei jotenkin kiinnosta sellainen riittävästi. Haluaisin vain koti- ja perhe-elämää ja oman rakkaan vierelleni sekä harrastamista yhdessä ym. "lällyä" pehmoilua.

Vierailija
16/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Kumpa ymmärtäisit hoidattaa sen pois.

Aika hätäisiä diagnooseja heittelet. Toivottavasti et ole lääkäri.

Vierailija
17/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin samaa ensirakkauteni jälkeen, puolen vuoden kuluttua mulla oli uusi ihastus. 😃 Jos jojoilu kiinnostaa, niin ongelma taitaa olla muualla kuin pakeissa, voimia.

Vierailija
18/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin samaa ensirakkauteni jälkeen, puolen vuoden kuluttua mulla oli uusi ihastus. 😃 Jos jojoilu kiinnostaa, niin ongelma taitaa olla muualla kuin pakeissa, voimia.

Kiitos tästä; tämä lohdutti vähäsen. En tosin usko löytäväni ketään muuta enää.

Vierailija
19/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ei persoonallisuushäiriöitä "voi hoidattaa pois". Edelleenkin moisen kommentin jälkeen toivon, ettet ole lääkäri.

T. Ap

Vierailija
20/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sensuroitu. En ymmärrä, miten ihminen edes voi kestää tällaista tuskaa. Siis tuntuu kuin hajoaisin murusiksi yhä uudelleen ja uudelleen. Sattuu kaikkialle ja kaikilla tavoin. En usko selviäväni enää.

T. Ap