Hyvän mielen keskustelu! Mikä on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Pieniä tai isoja iloja, arkisia tai epätavallisia! Minulle tuli hyvä mieli putipuhtaasta keittiöstä, tekstiviestistä jossa ystävä pyysi lounaalle ja siitä että ostamani uusi kissanhiekka tuoksuu hyvältä koko kylppärissä vaikka kisut kävivätkin jo laatikoillaan.
Kommentit (25)
Siitä tuli hyvä mieli kun joku oli valehdellut Elisan puhelinmyyjälle ettei ole telkkaria. Voi kun tekisi itse mieli tehdä sama.
Kun häissä tarjottiin vogonirunoutta.
Löysin eräästä verkkokaupasta jo viime talvena ihailemani talvikengät reilussa alennuksessa. Kengät olivat normaalihintaisina minulle liian kalliit. Nyt täytyy vain toivoa, että koko on oikea myös käytännössä. Kengät voi kyllä palauttaa ja rahat saada takaisin.
Ap:n viestistä minullekin tuli into siivota keittiö ja siivota muutenkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Huono alkuviikko. Nyt miesystävä soitti, on tulossa 10 min. päästä kahville - pitkästä aikaa. Olemme seurustelleet pitkään, asumme omissa asunnoissamme ja tapailemme monta kertaa viikossa. Olimme matkoilla pitkän viikonlopun, emmekä sen jälkeen ole ehtineet tavata. Tänään siis! :) Mukavaa.
Se, että löysin viimeinkin itselleni sopivan ruokavalion. Kaikki vatsavaivat ovat hävinneet.
Se, ettei tänään tarvinnut aamulla lähteä mihinkään ja sain nukkua niin pitkään kuin nukutti.
Itse leivottu herkullinen leipä aamupalaksi
Lempimusiikin kuuntelu ja tanssahtelu
Kun harmaan sateisen aamun jälkeen alkoi aurinko iloisesti paistaa.
Tuli tt-tuki, 206 euroa. Huh helpotus. Odotin sitä vasta ensi viikolle. Kela olikin käsitellyt nopeasti. Ihanaa mennä ruokakauppaan!
Koiran kanssa ulkoilua, pihalla oleskelua eli jotain nyhräämistä vaan, kun on niin ihana ilma.
Raikas ja vielä kesäisen lämmin.
Yksin en viitsisi niin paljon ulkona olla, mutta koiran kanssa viihtyy, se kun olisi aina pihalla.
Pitkä ja hyvä keskustelu tärkeän ystäväni kanssa.
Mieheni tulee tänään kotiin pitkältä työmatkalta. Vielä muutama tunti pitäisi jaksaa odottaa... Poikani leikkasi pyytämättä nurmikon ja toinen poikani tyhjensi tiskikoneen, vaikkei ollut hänen vuoronsa. Ihania arjen pikkuasioita, joista tulee iloiseksi.
Sain naapurilta ilmaisen simmin riistakameraan kiitokseksi auttamisistani.
Justiinsa näin kauppakeskuksessa yhden tosi söpön kundin. Tuli hyvä mieli.
Loma.
Uusi työpaikka odottamassa.
Naapurin koira.
Hyvä sää, kun ei ole kuuma eikä kylmä.
Kaupan kassa oli selvästi kiinnostunut minusta
Sain vihdoin tehtyä omenapiirakkaa ja omenapaistosta. Omenapaistoksesta saan nauttia ihan itse kun kukaan muu ei siitä tykkää meillä. Juuri söin sitä haaleana kylmän vaniljakastikkeen kanssa.
Ei ole vielä ehtinyt tapahtua, just heräsin.