Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusaihe mutta niin miten oman miehen saisi pukeutumaan vähän paremmin

Vierailija
05.09.2019 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaillaan niitä ei-toivotuja vaateita pois näkyvistä ja jätetään esille toivottuja?

Vierailija
2/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet vaatekauppaan ja ostat miehelle vaatteita. Toimii oman miehen kanssa. Ei saa itse aikaiseksi lähteä kun ei ole hänelle niin tärkeää mutta pitää kyllä mielellään kun joku muu on valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut miesten vaatteita "tuo näyttäs sulla hyvältä"

Vierailija
4/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat miehelle haluamiasi vaatteita ja heität rönttöset roskiin.

Vierailija
5/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niitä asioita kun olisi pitänyt huomioida jo miestä valitessa. Toisia ei vaan kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kulkee reikäisissä työukko-vaatteissa,ja muuta ratkaisua en ole keksinyt,kuin että salaa hävitän kaikkein rikkinäisimmät vaatteet,ja ostan tilalle uusia. Mies vaan ei saa aikaiseksi ostaa itselleen vaatteita,ja jos ostaa niin ei jaksa sovittaa,ja tekee sitten vikaostoksia. Olen ottanut mittoja hänen vaatteistaan ja ostan sitten sen mukaan

Vierailija
7/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheen ei pysty vaikuttamaan oikein mitenkään, pääsääntöisesti vaatteet on ihan ok, mutta esim. farkkujen malli on aika vanhanaikainen. Ei auta hienompien kehuminen, shoppaamaan vieminen tai se että minä ostaisin, enkä kyllä ala ehjiä vaatteita poiskaan heittämään, rikkinäisissä kun ei kulje koskaan.

Vierailija
8/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se myös ok, jos mies hävittää naisystävänsä omaisuutta omin lupineen?

Vierailija
9/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu nyt ensin siitä millä tavalla hänen pitäisi mielestäsi pukeutua paremmin? Pukeutuuko hän liian nuorekkaasti vai liian vanhahtavasti? Liian löysästi vai liian tiukasti? Liian arkisesti vai liian juhlavasti? Avaa vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme