Pystyisitkö elämään suhteessa Postin johtajan kanssa? Korvaisiko hulppea elintaso moraalittomuuden?
Miettikääpäs: erittäin kovatuloinen puoliso, pääsy maailman Luxus-golf-kentille, ostelua firman piikkiin, rahan pois ottamista pienituloisimmilta, omien tulojen kasvattamista jättibonuksilla, työntekijöiden irtisanomista ja tämän kaiken keskellä koko firma on ihan sekaisin ja asiakkaat raivoissaan.
Kestäisikö teidän moraali katsella moista vai maistuisiko hulppeassa viiden tähden illallisessa ikävä sivumaku?
Suomessa tuskin kannattaisi julkisesti näyttäytyä eli käytännössä pitäisi elää ulkomailla.
Kommentit (22)
Naisethan panee vaikka 89v papparaista joka on hyväksikäyttänyt ja tapattanut tuhansia työntekijöitään jos siltä saa rahaa. Kätevästi kutsutaan "sugar datingiksi".
Voit siis miettiä vastausta kysymykseesi. Se on kyllä. Jopa Jerry Epsteinille löytyi pitkäaikainen naisystävä, vaikka hän oli jo vuosikymmenien ajan tunnettu pedofiili.
En pystyisi. Liian sairasta tuollainen riistokapitalismi.
En pystyisi. Kukaan ei tarvitse tuollaisia palkkoja mistään tehtävästä. Pörssiyhtiöt asua erikseen mutta että valtion laitos??
Omalla työpaikallani maksetaan samasta työstä eri palkkoja pärstäkertoimen mukaan ja sekin tuntuu väärältä.
Johtaja ei ole itse määrännyt itselleen tuota palkkaa. Yrityksen hallitus, tässä tapauksessa Postin hallitus, on määrännyt nuo palkankorotukset sekä palkkiosysteemin. Palkan ja palkkioiden ottamisessa ei ole mitään moraalitonta, mutta postin hallintoneuvosto voisi kyllä kyseenalaistaa ja perua päätöksiään. Siellä se moraalittomuus on tapahtunut ja valtio omistajana on nämä siunannut .
Vierailija kirjoitti:
Naisethan panee vaikka 89v papparaista joka on hyväksikäyttänyt ja tapattanut tuhansia työntekijöitään jos siltä saa rahaa. Kätevästi kutsutaan "sugar datingiksi".
Voit siis miettiä vastausta kysymykseesi. Se on kyllä. Jopa Jerry Epsteinille löytyi pitkäaikainen naisystävä, vaikka hän oli jo vuosikymmenien ajan tunnettu pedofiili.
Eli tästä voidaan tehdä se päätelmä että "miehet hyväksikäyttävät ja tapattavat työntekijöitään", eikö niin?
Kyllä sitä nyt ollaan niin kirkasotsaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nyt ollaan niin kirkasotsaisia.
Juu, sekä minä että mun kaverit ollaan naimisissa työntekijöitään tapattavien ja pedofiilien kanssa - EIKU....
Nyt tajuan mistä tässä on kyse. Siis ap ilman muuta hyväksikäyttäisi ja tapattaisi työntekijöitään jos niitä olisi ja hyväksikäyttäisi lapsia jos vain saisi tilaisuuden. Siksi on varma siitä että kaikki naiset seurustelisivat Epsteinin kanssa, kuinkas muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tästä voidaan tehdä se päätelmä että "miehet hyväksikäyttävät ja tapattavat työntekijöitään", eikö niin?
Eivät kaikki, vaan sosiopaatit. Naisia ei ole Epsteinin kaltaisilta sosiopaateilta ikinä puuttunut. Ei edes sen jälkeen kun hän paljastui pedofiiliksi 70-80-luvulla. Kun on rahaa, niin naiset panevat vaikka 110-senttistä homokääpiötä.
Anders Breivik saa rakkauskirjeitä ja kosintakirjeitä 18-40v naisilta sadoittain:
https://www.thelocal.no/20120618/breivik-gets-love-letters-from-16-year…
Tanskalainen joka ampui Suomessa kaksi poliisia sai satoja rakkauskirjeitä, ja meni lopulta 20-vuotiaan suomalaisnaisen kanssa naimisiin ja hankki lapsia tämän kanssa lomilla:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/steen-christensen-naimisiin-suomala…
Pystyisitkö itse elämään Googlen, Facebookin, puhelinmyynti, Sanoman tai muun vastaavan huijarifirman työntekijän kanssa? Eiköhän niissäkin johtajille makseta reippaasti, mutta firmat elävät kusettamalla kuluttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki, vaan sosiopaatit. Naisia ei ole Epsteinin kaltaisilta sosiopaateilta ikinä puuttunut. Ei edes sen jälkeen kun hän paljastui pedofiiliksi 70-80-luvulla. Kun on rahaa, niin naiset panevat vaikka 110-senttistä homokääpiötä.
Höpö höpö. Itsekin menisit Epsteinin paikalle välittömästi jos vain saisit tilaisuuden, jos pistät käden sydämelle tajuat tämän. Kaikki miehet toimisivat kuten Epstein mutta eivät saa siihen tilaisuutta. Voivat vain haaveilla.
No mikäs siinä jos se ostelis kivoja juttuja mulle.
Mua kiihottaa isojen firmojen jänskät isot "pamput".
Jennaska kirjoitti:
Mua kiihottaa isojen firmojen jänskät isot "pamput".
Tulisit jo Jaska kaapista.
Itse en. Mutta näille valikoituu kaltaisensa kumppanit. Naisissakin on paljon häikäilemättömiä ihmisiä.
Jos Epstein ilmoittaisi hakevansa kumppaneita teinien hyväksikäyttöön eikä olisi kiinni jäämisen vaaraa, jono ulottuisi Ivalosta Helsinkiin. Itse asiassa siinä jonossa tapeltaisiin verisesti eturivin paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Anders Breivik saa rakkauskirjeitä ja kosintakirjeitä 18-40v naisilta sadoittain:
https://www.thelocal.no/20120618/breivik-gets-love-letters-from-16-year…
Tanskalainen joka ampui Suomessa kaksi poliisia sai satoja rakkauskirjeitä, ja meni lopulta 20-vuotiaan suomalaisnaisen kanssa naimisiin ja hankki lapsia tämän kanssa lomilla:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/steen-christensen-naimisiin-suomala…
Miksi naisia kiihottaa hullut, psykot, tappajat.
Jännyyskö se on?
Kiltille sanotaan "olet niin kiva upea fantastinen mies, mutta........ otan mieluummin turpaan Tyronelta"
Pystyisin, mutta miehet aina vaativat naisilta työssäkäyntiä.