Junttimaisimmat Tinder-profiilit
Listataan junttimaisuuksia. Törmäsin profiiliin, jossa ammattina oli ”naisten kaataja ;)”
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
tyypit jotka näyttää keskisormea. Mikään ei pelasta tällaista miestä enää oikealle.
Mä haluaisin tietää mitä ihmettä nämä keskarin näyttäjat oikein ajattelee?! Sehän tarkoittaa lähinnä "haista paska", ja jos sanot potentiaaliselle kumppanille heti päin naamaa haista paska, niin onko se viehättävää häh?! Todella kuvottavaa.
Tekeekö naisetkin tätä profiileissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän tilaisuuden hyväkseni ja kysyn tyhmän kysymyksen. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä tai muutakaan deittijuttua.
Haluan tietää, onko naapurini Tinderissä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Tinder kertoo profiilin katsojalle välimatkan, enkä missään tapauksessa halua naapurini tietävän, että häntä katsellaan kolmenkymmenen metrin päästä. Miten teen hetkeksi profiilin ja saan haluamani tiedon?
Ja kyllä, olen ollut ihastunut naapuriini pitkään. Ja en, en kysy häneltä mitään suoraan. :)
Teet kuvattoman profiilin ja pistät etäisyydeksi minimin eli 1km. Sitten vaan käynnistelet tinderiä eri aikoihin ja katsot löytyneet läpi.
Ahaa, etäisyydessä on siis minimi? Kiitos asiallisesta vastauksesta - sellainen on tällä palstalla aika harvinainen ilmiö. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän tilaisuuden hyväkseni ja kysyn tyhmän kysymyksen. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä tai muutakaan deittijuttua.
Haluan tietää, onko naapurini Tinderissä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Tinder kertoo profiilin katsojalle välimatkan, enkä missään tapauksessa halua naapurini tietävän, että häntä katsellaan kolmenkymmenen metrin päästä. Miten teen hetkeksi profiilin ja saan haluamani tiedon?
Ja kyllä, olen ollut ihastunut naapuriini pitkään. Ja en, en kysy häneltä mitään suoraan. :)
Oma on vikasi, jos et kysy.
Et tiedä tästä tilanteesta yhtään mitään, joten ole hyvä ja jätä kommentoimatta tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyypit jotka näyttää keskisormea. Mikään ei pelasta tällaista miestä enää oikealle.
Mä haluaisin tietää mitä ihmettä nämä keskarin näyttäjat oikein ajattelee?! Sehän tarkoittaa lähinnä "haista paska", ja jos sanot potentiaaliselle kumppanille heti päin naamaa haista paska, niin onko se viehättävää häh?! Todella kuvottavaa.
Muutamaan törmäsin, ja vielä useampaan irvistykseen.
Erityisesti, anteeksi vain, kun selailin kauempana pk-seudusta.
T. Lepakko
Kyllä mun mielestä junttimaisimpia on ne, joiden profiileissa on ihan niitä perinteisimpiä juntteja asioita. Tekstissä puhutaan autoista yms. ja se vilisee alkeellisia virheitä. Kuvassa seisotaan kaljatölkki kädessä, lököttävissä resuvaatteissa ja rispaantunut Karjala-lippis pään kukkuralla katsomassa ihailevasti jeesusteipillä koossa pysyvää peltoautoa.
Ilman paitaa/lihasten pullistelu kuvat, kuvat joissa ryypätään, poltetaan tupakkaa, aurinkolasit ja lippis joka kuvassa, keskarin näyttämiset, naamatatuoinnit, "äidin mielestä komea/hauska", emojirivi, "jos et laita viestiä ekana, niin älä vaivaudu" jne. näitähän riittää. Poistin koko p*skan.
Kaikki sovinistijutut, esim ”etsitään pyykinpesukonetta”
lexical kirjoitti:
Naistenkaataja on yhdyssana.
Tämäkin vielä - ei osannut edes yhdyssanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee.
Lisäksi irvistykset, "kieli poskella" ja vastaavat yleisiä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee.
Lisäksi irvistykset, "kieli poskella" ja vastaavat yleisiä.
Samoin miehillä. Etenkin +35v. Kai tällä tavoitellaan typerästi hassuutta? Joskus olen yrittänyt tällaisen kanssa jutella kun profiili ole muuten mielenkiintoinen, mutta ei siitä tullut mitään. Ilmeisesti olen vain tosikko, kun karikarirunkkari -loppumaton hassuttelu ja irvistysselfieiden lähettely ei jaksanut huvittaa.
Monet myös yrittää peittää tuolla huonoa itsetuntoa, tyyliin pitävät itseään rumana joten "sama sitten vetää kunnolla yli" kun eivät uskalla näyttää omaa luonnollista naamaansa (tätä näkee paljon myös niissä "meikitön kuva" jutuissa naisilla). Mä en jaksa ketään heikkoitsetuntoista kannatella ja tsempata, joten nykyään välitön vasen.
Vierailija kirjoitti:
-Vaatimuslistaprofiilit.
- ”jos olet alle 190 cm, älä vaivaudu”
Noi vaatimuslistat on kyllä huvittavaa luettavaa. Listan tekijä ei itse täytä omia kriteereitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vaikka lasten sarjarais.kaaja? https://external-preview.redd.it/ZmFvmFp14Ax7eBgC9VB80fLMrSOrZBUXNVElWH…
Kunhan on riittävän hyvännäköinen niin ihan sama mitä siinä profiilissa lukee tai näkyy. Täysin sama, naisia kyllä riittää. Näitä kokeita löytyy netistä pilvin pimein hakusanalla "Chadfishing".
Ja noista viestin lähettäneistä naisista ainakin kaksi on todennäköisesti botteja, ihan perus bot-aloitukset.
-sisustustarrat ”home sweet home” yms
-mietelauseet ”live, love, laugh” yms
-kuvat joissa alkoa ja/tai tupakkaa
-koulutusarvojen ja työtittelien kanssa leveily
-”olen 217cm eli sen mukaan sit...”
-emojirivit ilman tekstiä
-irvistelykuvat ja naamanvääntelykuvat
-urheilukuvia kymmenen, vaikka liikuntaharrastusta ei kropasta ikinä arvais..
-hevoset, koirat, kissat, lemmikit..
-kuvat joissa useita henkilöitä. Kuka niistä sinä olet?
-kuvat lasten kanssa..
Eli 99% naisten profiileista.
Ukko36 kirjoitti:
-kuvat lasten kanssa..Eli 99% naisten profiileista.
Kuinka monta profiilia pyyhkäiset oikealle viikossa? Tai kuukaudessa? Ei voi olla iso määrä, jos vain 1/100 on laadultaan ok, ja niistä ei varmasti läheskään jokainen ole puolestaan ulkonäöltään, olemukseltaan jne sellainen, mitä haet. Onko 1/500 lähellä oikeaa eli ei edes viikottain tule ketään, kenestä tykkäisit?
... ai pyyhkäiset oikealle lähes kaikki naiset? Eli naiset voivat tehdä ihan miten juntteja profiileja tahansa ja saavat silti tykkäyksiä? Arvasin 😉
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
-kuvat lasten kanssa..Eli 99% naisten profiileista.
Kuinka monta profiilia pyyhkäiset oikealle viikossa? Tai kuukaudessa? Ei voi olla iso määrä, jos vain 1/100 on laadultaan ok, ja niistä ei varmasti läheskään jokainen ole puolestaan ulkonäöltään, olemukseltaan jne sellainen, mitä haet. Onko 1/500 lähellä oikeaa eli ei edes viikottain tule ketään, kenestä tykkäisit?
... ai pyyhkäiset oikealle lähes kaikki naiset? Eli naiset voivat tehdä ihan miten juntteja profiileja tahansa ja saavat silti tykkäyksiä? Arvasin 😉
Tykkään vain niistä, joiden ulkonäkö ja profiili muutenkin miellyttää. Muita en. Juntit profiilit on niin turnoff.
En todellakaan tykkää kaikista, kaikista tykkääminen on huono strategia, johtuen tinderin koodista. Tämän nyt tietää jokainen sovelluksen käyttäjä, hei haloo.
Helsingissä noita profiilejahan on tuhansia, jos on vilkas päivä niin pyyhin noin sata profiilia päivässä. Joskus enempi, joskus vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää -teksti naisilla.
Luuletko että miehillä toimii?? :DD
Noin 999/1000 teksti on naisilla.
Oletko bi ja selaat kummankin sukupuolen profiileja? Jos et, niin mistä hitosta tiedät kuinka usealla miehellä tuo on (voin kertoa että todella monella!!!).
Onko biseksuaalisuus sinusta tosiaankin niin harvinaista, että siitä täytyy kysyä?
Mul tinderis ilman paitaa kuvaa aurinkolaseilla bemarin konepellillä makoillen. Sit on video missä revittelen mun autolla huolella. Toimii todellakin. Mätsii tulee vtusti.. Yks luuseri muija laitto kyl kerran viestin, et panetsä tota autoos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää -teksti naisilla.
Luuletko että miehillä toimii?? :DD
Noin 999/1000 teksti on naisilla.
Oletko bi ja selaat kummankin sukupuolen profiileja? Jos et, niin mistä hitosta tiedät kuinka usealla miehellä tuo on (voin kertoa että todella monella!!!).
Onko biseksuaalisuus sinusta tosiaankin niin harvinaista, että siitä täytyy kysyä?
999/1000 naisten profiilien arvostelijoista (siis niitä jotka väittävät että naisten ovat huonompia kuin miesten) on heteromiehiä, jotka näkevän VAIN naisten profiileja. Ja silti kuvittelevat voivansa verrata niitä miesten profiileihin joita eivät siis koskaan ole nähneetkään. Tältä pohjalta on siis ihan aiheellista kysyä että selaatko molempia profiileita jotta voit verrata.
(ja vaikka voisit, niin mitä sitten? Typeryys profiilissa on typeryys profiilissa myös miehillä, vaikka naiset tekisivät saman typeryyden vielä useammin. Mulle on ihan yks lysti mitä naisten profiileissa on koska en niitä koskaan selaa).