Junttimaisimmat Tinder-profiilit
Listataan junttimaisuuksia. Törmäsin profiiliin, jossa ammattina oli ”naisten kaataja ;)”
Kommentit (41)
Kaikki ne joissa on vain emoj rivi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki?
Juurikin näin.
tyypit jotka näyttää keskisormea. Mikään ei pelasta tällaista miestä enää oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää -teksti naisilla.
Luuletko että miehillä toimii?? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää -teksti naisilla.
Luuletko että miehillä toimii?? :DD
Noin 999/1000 teksti on naisilla.
Kaikki lesoiluprofiilit, hienot autot jne.
Päihteet kuvissa, elämäm_koulu, yhdyssanavirheet, tyrkkykuvat
Kaikki kaksimielisyydet ja rivoudet, isomahaiset miehet ilman paitaa.
lexical kirjoitti:
Naistenkaataja on yhdyssana.
Se taisi olla aloituksen pointtikin.
-Vaatimuslistaprofiilit.
- ”jos olet alle 190 cm, älä vaivaudu”
Käytän tilaisuuden hyväkseni ja kysyn tyhmän kysymyksen. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä tai muutakaan deittijuttua.
Haluan tietää, onko naapurini Tinderissä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Tinder kertoo profiilin katsojalle välimatkan, enkä missään tapauksessa halua naapurini tietävän, että häntä katsellaan kolmenkymmenen metrin päästä. Miten teen hetkeksi profiilin ja saan haluamani tiedon?
Ja kyllä, olen ollut ihastunut naapuriini pitkään. Ja en, en kysy häneltä mitään suoraan. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytän tilaisuuden hyväkseni ja kysyn tyhmän kysymyksen. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä tai muutakaan deittijuttua.
Haluan tietää, onko naapurini Tinderissä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että Tinder kertoo profiilin katsojalle välimatkan, enkä missään tapauksessa halua naapurini tietävän, että häntä katsellaan kolmenkymmenen metrin päästä. Miten teen hetkeksi profiilin ja saan haluamani tiedon?
Ja kyllä, olen ollut ihastunut naapuriini pitkään. Ja en, en kysy häneltä mitään suoraan. :)
Oma on vikasi, jos et kysy.
"Mä oon aivojen omistaja, en käyttäjä ;)"
Vierailija kirjoitti:
Teet kuvattoman profiilin ja pistät etäisyydeksi minimin eli 1km. Sitten vaan käynnistelet tinderiä eri aikoihin ja katsot löytyneet läpi.
Kaikki?