Tyttöystävän ulkonäkö häiritsee
Olen yli kolmekymppinen mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa jo useamman vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti.
Rakastan häntä, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytä minua. Tulemme toimeen äärimmäisen hyvin ja hänen kanssaan on mukava viettää aikaa. Koen myös, että hän olisi varmasti ihana äiti lapsille, joita myös toivoisin.
Olen yrittänyt kaikkeni, että ymmärtäisin tunteitani ja pääsisin yli moisesta pinnallisesti ongelmasta. Tottakai myös häpeän näitä tunteitani, enkä ikinä haluaisi näitä ajatuksiani hänelle kertoa. Hänen muut ominaisuutensa ovat niin hyviä, että olen jotenkin jämähtänyt nykyiseen tilanteeseen.
En myöskään mahda sille mitään, että haluaisin häntä kauniimman puolison. On minulla sellaisia myöskin aiemmin ollut, mutta näiden naikkosten kanssa suhteet eivät ole vaan toimineet.
Tiedostan että en ole enää nuorikaan mies ja myöskin sen, että nykymaailmassa on suuri riski siihen, että jää lopulta yksineläjäksi ja lapsettomaksi. Nykyään ihmisille on hyvin vaikea muodostaa pitkäkestoista suhdetta.
Kertokaa nyt oikeasti miten te muut, jotka olette "tyytyneet", olette päässeet yli siihen liittyvistä negatiivisista tunteista?
Tiedostan ettei elämässä saa kaikkea mitä haluaa.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mun poikaystävä. En ole viitsinyt kertoa, että sinun ulkonäkösi on hiertänyt minua jo pitkään ja olen vakavasti harkinnut hyppääväni minua vokotelleen komean miehen matkaan. Kiva, kun kerroit ajatuksistasi. Nyt on helpompi tehdä asian suhteen päätös.
Älähän valehtele. Ei sinua kukaan komea vokottelisi jos kerran itse näytät tyhmältä. Hyvä jos tavallisenkaan näköinen mies kelpuuttaisi rumaa naista.
Kyllä naisen täytyy olla jos ei kaunis- niin edes hyvännäköinen.
Terveisin kaunis nainen
Ota silmä käteesi ja katso. Ympärillä näkyy vaikka kuinka paljon ulkonäöllisesti epäsuhtaisen näköisiä pareja. Monilla komeilla miehillä on vaatimattoman näköisiä naisia ja samoin monilla kauniilla naisilla on mitättömän näköisiä miehiä. Vanhetessa ero saattaa vielä korostua tai sitten osat saattavatkin kääntyä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ketju, sillä kuitenkin toisaalla mammat sanovat että sukkien tulee pyöriä jaloissa. Jotenkin kaksinaamaista, ei mitään uutta.
Onko me siis luettu eri ketjua vai mikä kommentti toi nyt on? Nimenomaan naiset on hokenneet täällä, että kun rakastaa, toinen näyttää kauniilta. Silloin ne sukat pyörii jaloissa. Niin minäkin tunnen, kun olen rakastunut. Mies on silmissäni kuuma ja ihana, vaikka objektiivisesti pystyn ymmärtämään, että kaikki eivät ehkä ole samaa mieltä eikä hän ole ns. komea. MINULLE hän on upea, hyvännäköinen, KUUMA. Niinkuin vaikka tuo nykyiseni. Uuh. En tiennyt tykkääväni tuon näköisistä, mutta olen aivan kuumana. (Jos kiinnostaa, niin mm. hoikka ja lyhyt.)
Eli kommentoija, voitko avata? Sukat eivät pyöri, tyttis ei näytä kauniilta, ap ei rakasta häntä ---> kannattaisi lopettaa. N50+
Toisaalla painotetaan että halutaan silmänruokaakin, eikä tapailla sellaisia mikä ei ULKONÄÖLLISESTI sytytä. Ihmettelen että yhtään näistä ei nyt kommentoi, onkohan kyse apn sukupuolesta.. kumppani on kuitenkin aina kompromissi, sen kanssahan ap tässä tuskailee. Minä olen hitaasti syttyvää tyyppiä ja olen itse sitä mieltä että äly on parisuhteen tärkein aines, mutta ulkonäkö on taas tapaamisen ja tutustumisen kannalta merkittävämpi ominaisuus. Ei nämä ole aina niin mustavalkoisia asioita.
Mitä sinä nyt en ymmärrä...? Tapaan miehen joka on ihan ok näköinen, kuitenkin tosi mukava. Menemme kimppaan ja rakastun häneen, alan miettimään miten ihmeessä en huomannut ennen että hänhän on tosi hyvännäköinen! Hymykuopat tossa ja kun hymyilee niin nenä menee nykeröön niin älyttömän söötisti! Hänhän on oikea kuumis!
Ai nyt naikkosen vaimo on vaihtunut taas tyttöystäväksi. Kyllä kiirettä piisaa.
Minua häiritsi mieheni ulkonäkö suhteen alussa aika kauankin. En erityisemmin pitänyt hänen ulkonäöstään enkä kokenut häntä fyysisesti kovin viehättäväksi. Vähitellen vuosien myötä se muuttui, vaikka edelleenkään en mitenkään voi sanoa häntä komeaksi tai viehättäväksi. Hänen luonteensa on kuitenkin mahtava, hänen älykkyytensä on seksikästä ja lisäksi hän saa minut nauramaan. Hänessä on paljon ihania yksityiskohtia, kuten kauniit kädet, kaunis iho, mukava kävelytyyli jne. Nyt vanhemmiten en myöskään enää jaksa olla niin pinnallinen, että välittäisin ulkonäöstä.
Minun onkin ollut vaikea ymmärtää, miksi niin paljon puhutaan kemiasta tai fyysisestä viehättävyydestä. Itsestä tuntuu, että meillä suhteen kulmakivi on ollut ystävyys, yhteiset arvot ja kumppanuus. En ole helposti syttyvä ihminen muutenkaan, enkä oikein koskaan törmää ihmiseen, jonka ulkonäkö viehättäisi erityisen paljon.
Ehkä ap:n kannattaa erota, jos hän kokee ulkonäön tärkeäksi. Jos sillä ei ole väliä, eoäviehättävyyden kyllä pystyy sietämään ja siitä voi päästä ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesti kaunis pysyy kauniina vanhanakin.
Kaunottarista vaan helpommin huomaa rupsauksen kuin taviksista.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen mitä saa. Harva voi valita.
Mahtaiskohan olla niin että suurimalla osalla miehistä on epärealistiset haavet naisten suhten. Suurin osa joutuu todella tyytymään jos on niin, että suurin osa haaveilee bikinimalleista ja kuvittelee että heillä olisi ”oikeus” saada sellainen itselleen.
Haaveet ovat eri asioita. Suurin osa miehistä EI pidä oikeutena saada haaveittensa bikinimallia. Haaveet ja todellisuus ei kohtaa, eikä niiden tarvitsekkaan kohdata. Moniko unelmoi lottovoitosta, ja vielä jörjen vastaisesti yrittää sitä, tuossa on paljon isompi ihmettelyn aihe, mutta kun tämä koskeekin myös naisia, niin asia on normaali.
Ilmeisesti aika moni unelmoi ”lottovoitosta” koska täällä jatkuvasti koetaan, että miehet joutuvat tyytymään.. ihan tavalliseen naiseen.
Joo, usein joutuu tyytymään, kun ei täydellisiä ole ollut vielä olemassa. Edelleen se unelma on eri asia, vaikka vitsiniekkana koitatkin heittää hyvää huumoria. Tavallisella naisella on ongelmana se että he eivät kestä kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen mitä saa. Harva voi valita.
Mahtaiskohan olla niin että suurimalla osalla miehistä on epärealistiset haavet naisten suhten. Suurin osa joutuu todella tyytymään jos on niin, että suurin osa haaveilee bikinimalleista ja kuvittelee että heillä olisi ”oikeus” saada sellainen itselleen.
Tästähän se on tosiasiassa kyse.
Vierailija kirjoitti:
Valinta sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän uli:t on sitä mieltä että naiset on s'*t*nan nirsoja kun eivät tyydy kaikkiin Yrjö-Pettereihin vaan haluavat "laatikkoleukaisia lentäjälääkäripalomies jännikksiä" ( oikeasti normaaleja, ei vauvapalstalla vinkuvia uli miehiä, jotka mieltävät itsensä kunnollisiksi ja kilteiksi kun eivät lyö kököh...) Ja sitten taas miehet tyytyvät vaikka p**kaan säkissä, koska eivät osaa olla yksin ja sitten valittavat kun kotoa se pihtaava hirviö löytyykin, eikä sitä passaavaa kaunotarta joka hänelle ehdottomasti kuuluisi!
Että voi kun on rankka ja kamala elämä.
Et ole ulipekkaa parempi. Opettelisitko ensin keskustelemaan, niin voisit päästä sieltä ulitasolta ylös?
Ehkä en olekkaan, mutta en sentään piehtaroi typerässä itsesäälissä kun en saa kaikkea mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet ovat eri asioita. Suurin osa miehistä EI pidä oikeutena saada haaveittensa bikinimallia. Haaveet ja todellisuus ei kohtaa, eikä niiden tarvitsekkaan kohdata. Moniko unelmoi lottovoitosta, ja vielä jörjen vastaisesti yrittää sitä, tuossa on paljon isompi ihmettelyn aihe, mutta kun tämä koskeekin myös naisia, niin asia on normaali.
Ilmeisesti aika moni unelmoi ”lottovoitosta” koska täällä jatkuvasti koetaan, että miehet joutuvat tyytymään.. ihan tavalliseen naiseen.
Joo, usein joutuu tyytymään, kun ei täydellisiä ole ollut vielä olemassa. Edelleen se unelma on eri asia, vaikka vitsiniekkana koitatkin heittää hyvää huumoria. Tavallisella naisella on ongelmana se että he eivät kestä kritiikkiä.
Tavalliset naiset nyt eivät muuta osakseen saakaan kuin krittiikkiä. Toiset eivät kestä ja toiset turtuvat ja lakkaavat välittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän uli:t on sitä mieltä että naiset on s'*t*nan nirsoja kun eivät tyydy kaikkiin Yrjö-Pettereihin vaan haluavat "laatikkoleukaisia lentäjälääkäripalomies jännikksiä" ( oikeasti normaaleja, ei vauvapalstalla vinkuvia uli miehiä, jotka mieltävät itsensä kunnollisiksi ja kilteiksi kun eivät lyö kököh...) Ja sitten taas miehet tyytyvät vaikka p**kaan säkissä, koska eivät osaa olla yksin ja sitten valittavat kun kotoa se pihtaava hirviö löytyykin, eikä sitä passaavaa kaunotarta joka hänelle ehdottomasti kuuluisi!
Että voi kun on rankka ja kamala elämä.
Et ole ulipekkaa parempi. Opettelisitko ensin keskustelemaan, niin voisit päästä sieltä ulitasolta ylös?
Ehkä en olekkaan, mutta en sentään piehtaroi typerässä itsesäälissä kun en saa kaikkea mitä haluan.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotta naimisissa olleena naisena sanoisin samaan kuin muutkin. Et rakasta tyttöystävääsi. Jos jo suhteen alussa pitää toisessa jotakin epämiellyttävänä, varsinkin ulkonäköä, ei se ainakaan paranna tilannetta, kun ikää tulee lisää. Valitettavasti seksuaalinen kiinnostus toiseen perustuu pitkälti ulkonäköön, joten sillä puolella ongelmia luvassa. Uskoisin muutenkin, että nainen vaistoaa ajatuksesi. Tee palvelus teille molemmille ja lopeta suhde.
Oletko tyhmä? Vanha kurttu sinä jo olet eli se ulkonäkösi on mennyttä eikä miehesi ilmeisesti ole sinua silti jättänyt ja mies voi panna rumaakin naista jos tarpeeksi panettaa eli seksuaalinen kiinnostus ei perustu ulkonäköön, ei puolin eikä toisin. Kun ikää tulee lisää niin nainen on ruma joka tapauksessa.
Eroa. Ei pitäisi tyytyä mihinkään. Ei kumppanisi halua myös olla se, johon tyydytään paremman puutteessa, vaan ihailtu jonkun miehen puolelta. Tuo olisi kannattanut huomata jo alussa vai mitä.
Olin suhteessa jätkän kanssa joka jätti minut sanoen että on kauniimpiakin naisia. Itkuruinasi sittemmin takaisin ja petti yhteen palattua hetimiten ja jätti uusiksi. Kolmatta kertaa en yhteen palannut vaikka ehdotteli kun luonteeni hänestä täydellinen verrattuna uuteen tyttöystäväänsä jonka
olisi halunnut vaihtaa lennossa minuun, rumaan exäänsä. Ap sinunkaltaistesi parempi kypsyä henkisesti sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Aina sama kaava tällä tyypillä. Provosoiva aihe, liittyy parisuhteeseen tai perheeseen, kyseenalaistaa naista, tiedostaa olevansa huono ihminen kun kohtelee huonosti naista tai ajattelee hänestä negatiivisesti, sanoo ettei voi itselleen ja ajatuksilleen mitään jne. Kirjoittaa hyvin ja sujuvasti. Mutta ei ole totta! Elää surkeaa nettielämää ja hakee huomiota, uudestaan ja uudestaan.
Aamen. Kiitos tästä.
Pysy nykyisen kanssa jos se on vaimomateriaalia ja hoitaa kodin ym.
Oma vaimo on aika kuvottava ilmestys mutta käyn silloin tällöin jyystämässä nuoria thaineitoja, joten kyllä tässä pärjää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset naiset nyt eivät muuta osakseen saakaan kuin krittiikkiä. Toiset eivät kestä ja toiset turtuvat ja lakkaavat välittämästä.
Ei saa mitään muuta? Etuoikeutettu nainen, äiti, tabu.
Jos olisin tuo naisesi, toivoisin että kertoisit asian suoraan. Voisin sitten ratkaista ongelman puolestasi lähtemällä menemään. Olisi helkkarin helppoa ja tuskin jäisi ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Esteettisyys on ihan hyvä asia siinä missä kaikki muukin. Hirveän moni muukin asia tulee synnyinlahjana, kuten äly ja luonnonlahjat, mutta jostain syystä niillä ei ole samanlaista aivotonta sosiaalista stigmaa kuin ulkonäöllä. Toisaalta pidän vähän ärsyttävänä sitä, että et pidä itseäsi nuorena miehenä, mutta se ei ole minun ongelmani. Sinulla on ihan hyvin vielä aikaa löytää sellainen kumppani, joka oikeasti vastaa toiveitasi.
Ongelma tuossa logiikassasi on se, että kauneus on katsojan silmässä, toisin kuin äly tai luonnonlahjat.
Jep, kauneus on tyylikkyyttä, ripaus geenejä, hoikkuutta ja hymyilevää persoonaa. Naama vähän valahtaa mutta se tyyli pysyy.