Tyttöystävän ulkonäkö häiritsee
Olen yli kolmekymppinen mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa jo useamman vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti.
Rakastan häntä, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytä minua. Tulemme toimeen äärimmäisen hyvin ja hänen kanssaan on mukava viettää aikaa. Koen myös, että hän olisi varmasti ihana äiti lapsille, joita myös toivoisin.
Olen yrittänyt kaikkeni, että ymmärtäisin tunteitani ja pääsisin yli moisesta pinnallisesti ongelmasta. Tottakai myös häpeän näitä tunteitani, enkä ikinä haluaisi näitä ajatuksiani hänelle kertoa. Hänen muut ominaisuutensa ovat niin hyviä, että olen jotenkin jämähtänyt nykyiseen tilanteeseen.
En myöskään mahda sille mitään, että haluaisin häntä kauniimman puolison. On minulla sellaisia myöskin aiemmin ollut, mutta näiden naikkosten kanssa suhteet eivät ole vaan toimineet.
Tiedostan että en ole enää nuorikaan mies ja myöskin sen, että nykymaailmassa on suuri riski siihen, että jää lopulta yksineläjäksi ja lapsettomaksi. Nykyään ihmisille on hyvin vaikea muodostaa pitkäkestoista suhdetta.
Kertokaa nyt oikeasti miten te muut, jotka olette "tyytyneet", olette päässeet yli siihen liittyvistä negatiivisista tunteista?
Tiedostan ettei elämässä saa kaikkea mitä haluaa.
Kommentit (269)
Tuo mies ajattelee muita ihmisiä.
Siis sitä, että mitähän muut ajattelevat, että minä olen tämän näköisen naisen kanssa, kun itse olen niin helvetin komea.
Itseasiassa hän häpeää tyttöystävänsä ulkonäköä, mutta silti pitää paljon hänestä.
Kas, siinäpä ongelma, jota ei voi ratkaista kukaan muu, kuin mies itse.
Mitä siis hait kysymykselläsi?
Painu helvettiin täältä ap.
Et ole ansainnut yhtäkään vastausta etkä kommenttia.
Olet tekopyhä ja itsekäs narsistin alku. Kyllä nauttisin jos tyttöystäväsi jättäisi sinut.
No ei se tarkoita ettei voi rakastaa jos jokin toisen ulkonäössä häiritsee :D
Häiritsee minuakin välillä mieheni pienikokoisuus koska itse olen harteikas. Rakastan silti häntä ihan mielettömän paljon ja meillä on paljon kemiaa. Loistava seksielämä.
Mutta häiritsee se että hän on melko hintelä. En sitä hänelle sano eikä ole iso asia elämässä, missään nimessä en halua erota ihanasta rakkaastani, mutta en minä feikkaa etteikö se toisinaan hieman haittaisi.
Ei asiat ole niin hirvittävän joko tai :D
Niin paitsi av maailmassa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävä miehen täytyy olla, että kirjoittaa tuollaisen aloituksen vauvapalstalle?
Täähän on sen naisen kirjoittama, joka välillä provoilee täällä miehenä.
Oma rakas on aina kaunis, kaunein kaikista.
Ap, olisi parasta kun lakkaisit hukkaamasta tyttöystäväsi elämää. Hän ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävä miehen täytyy olla, että kirjoittaa tuollaisen aloituksen vauvapalstalle?
Täähän on sen naisen kirjoittama, joka välillä provoilee täällä miehenä.
Jep! Lukutaidotonkin tuon tajuaa, ettei tuollaista lässytystä mies kirjoita.
Hyvä ettette ole vielä lapsia hommanneet.
Ei tuosta mitään tule. Ei todellakaan ole rakkautta jos noin ajattelee toisen ulkonäöstä. Tyttöystäväsi ansaitsee parempaa. Päästä hänet hyvän päälle ymmärtävän miehen vaimoksi ja lapsia saamaan.
Sinä ap olet juppiainesta. Harmaannu yksin, höyläytä eturauhastasi ja katsele missikisoja telkkarista. That's it.
Tuli paha mieli tästä kun epäilen että poikaystävälläni tällaisia ajatuksia. Minkäpä sille voi, mene sitten 😔
Mä olen erittäin ihastunut yhteen naiseen ja menisin yhteen sekunnissa, jos hän suostuisi, mutta kyllä mä tiedostan, että enemmistö mieltää hänet rumaksi. Toki hän mun silmissäni on söpö, mutta tiedostan realiteetit. Hän ei voittaisi kauneuskilpailua. Mutta miksi tarvitsikaan? Asia ei haittaa mua.
Eroa kyseisen naisparan vuoksi. Hän luulee, että välität hänestä.
Varmistan uteliaana, luuletko olevasi hänen silmissään aina yhtä haluttava ja seksikäs? Oletatko ihan oikeasti, että hän on sinun ulkonäköösi täysin tyytyväinen?
0/5 kissanikaan ei jaksanut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen erittäin ihastunut yhteen naiseen ja menisin yhteen sekunnissa, jos hän suostuisi, mutta kyllä mä tiedostan, että enemmistö mieltää hänet rumaksi. Toki hän mun silmissäni on söpö, mutta tiedostan realiteetit. Hän ei voittaisi kauneuskilpailua. Mutta miksi tarvitsikaan? Asia ei haittaa mua.
Kauneus on katsojan silmissä. Saatan näyttää ollessani vapaalla hyvinkin rumalta, koska en halua turhaa huomiota. Halutessani saan tehtyä itsestäni erittäin nätin tosin enpä silloinkaan aio huolia mitään tyytyjää jolta esim. sinä vaikutat.
Ap miettii hetken ajan tätä;
Mitäpä jos tyttöystäväsi on pidemmän aikaa miettinyt tunnevammaisen miesystävän jättämistä (siis sinun). Tyttöystävä suunnittelee jo treffejä, on saanut tredffikutsut, nyt jo viestittelee ja pian lähtee treffeille.
Onko ap mustasukkainen?
Tubtuuko pahalta jos tyttöystävä on sinuun tyytymätön?
Loukkaako sinua jos hän suunnittelee sinun vaihtamista parempaan?
Olisitko surullinen jos menettäisit hänet?
Olisitko mustasukkainen jos tietäisit jonkun toisen lemmiskelevän hänen kanssaan?
Asiaa kannattaa katsoa muistakin kuin omista suppeista näkökulmista.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee minuakin välillä mieheni pienikokoisuus koska itse olen harteikas. Rakastan silti häntä ihan mielettömän paljon ja meillä on paljon kemiaa. Loistava seksielämä.
Mutta häiritsee se että hän on melko hintelä. En sitä hänelle sano eikä ole iso asia elämässä, missään nimessä en halua erota ihanasta rakkaastani, mutta en minä feikkaa etteikö se toisinaan hieman haittaisi.
Niin paitsi av maailmassa :D
Niin, _hieman_ haittaa. Et kuitenkaan kirjoittele palstoilla ap:n tekstin kaltaisia juttuja, että asia oikeasti painaa sinua.
Esteettisyys on ihan hyvä asia siinä missä kaikki muukin. Hirveän moni muukin asia tulee synnyinlahjana, kuten äly ja luonnonlahjat, mutta jostain syystä niillä ei ole samanlaista aivotonta sosiaalista stigmaa kuin ulkonäöllä. Toisaalta pidän vähän ärsyttävänä sitä, että et pidä itseäsi nuorena miehenä, mutta se ei ole minun ongelmani. Sinulla on ihan hyvin vielä aikaa löytää sellainen kumppani, joka oikeasti vastaa toiveitasi.
Ei siitä tule suhdetta, jos ulkonäkö ei miellytä. Silloin ei ole oikeaa kemiaa ja se on todella tärkeää parisuhteessa. Älä hukkaa enempää kummankaan aikaa, varmaan molemmat voivat löytää sopivamman puolison.
N49
Kyllä voi rakastaa, vaikka ulkonäkö ei täysin miellyttäisi. Itekin tiedän, miltä tuntuu, kun toisen ulkonäkö saa ”huokailemaan” onnesta. Silti rakastuin mieheen, jonka kanssa oli hyvä olla, vaikka yritin itseäni estellä, kun ei ollut yhtään sitä, mitä olin ajatellut.
Miksi osa kirjoittajista kimpaantuu ihan kamalasti aloittajalle? Ihan asiallisestihan tuo asiaa pohti. Minun neuvoni on, että älä ainakaan IKINÄ sano tuota tyttöystävällesi. Se jättäisi suuret haavat. Mieluummin (mikäli eroon päädyt) ihan suoranaisesti valehtelet. Tuo ei ole mitään mihin hän voisi vaikuttaa (vaikka olisi ylipaino, niin ei oman kumppanin suusta tullessa vaan voi pitää minään "rakentavana kritiikkinä"). Et ole vastannut siihen, että mikä sinua varsinaisesti hänen ulkonäössään häiritsee?
En osaa antaa parempaa neuvoa, kuin että pohdi onko asia sinulle tosiaan ylitsepääsemätön ja oletko onnellisempi ilman häntä. Mitään takeitahan ei ole, että hänet jätettyäsi löytäisit jonkun kauniimman jonka kanssa natsaisi myös muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi av maailmassa :DNiin, _hieman_ haittaa. Et kuitenkaan kirjoittele palstoilla ap:n tekstin kaltaisia juttuja, että asia oikeasti painaa sinua.
Muistakaa nyt kuitenkin, että aloituksen tekeminen jostain asiasta vauvapalstalle ei tarkoita, ettei ap:lla olisi muutakin ajateltavaa tai että asia olisi hänelle kovin tärkeä.
Kuten joku jo sanoikin, et rakasta. Näitä tyytyjämiehiä on maailma pullollaan, ja se sitten näkyy siinä mitä selän takana oikeasti puuhataan.
Et kuitenkaan ihan välttämättä ole oikeasti noin pinnallinen. Koska et ole rakastunut ja jokin muu asia ehkä alitajuisesti tökkii, et myöskään näe häntä kauniina.