Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naiset tekee aloitteita, miehet ei vaan tajua sitä.

Vierailija
04.09.2019 |

Esim baarissa. Nainen huomaa sopivan komistuksen, mutta ei mene tälle juttelemaan, vaan 'ihan sattumalta' tulee siihen viereen baaritiskille tilaamaan, tai juuri sattumalta siinä hollilla kun tanssi vaihtuu jne. Ja sitten mies tekee aloitteen.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsekin tein eilen useita aloitteita,etenkin kun oli sitsit. Juttelin tuntemattomille naisille, skoolasin heidän kanssaan, istuin kahden likan vieressä ja kolmatta vastapäätä, lähdin baariin jatkoille kun muukin ryhmä oli menossa ( oli ainakin kolme tyttöä mukana!) ja halasin jopa yhtä likkaa ( oikeastaan hän halasi minua, mutta en työntänyt pois eli aloite oli myös minun). Miksi naiset on niin sokeita, että eivät huomaa ja arvosta näitä pieniä aloitteita arkipäivässä? Kuitenkin valitetaan, kuinka ujoja suomimiehet ovat.

Vierailija
42/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitää muistaa se, että miehet eivät ole läheskään yhtä monimutkaisia olentoja kuin me naiset. Toisin sanoen ei mies välttämättä osaa lukea pientä hymyä tai viereen tulemista iskuyrityksenä. Nainen taas monimutkaisuutensa vuoksi saattaa kokea pienenkin eleen väärin (flirttinä) vaikka mies ei sitä niin olisi tarkoittanut. 

Eli jos viereesi istuu mielenkiintoiselta vaikuttava nainen, joka vieläpä hymyilee sinulle, varot tekemästä yhtään mitään ettet vain olisi sinä, joku joutuu tekemään aloitteen? Ei kannata sitten katua, kun nainen siirtyy sellaisen miehen viereen, joka ymmärtää edes tervehtiä ja aloittaa jutustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitää muistaa se, että miehet eivät ole läheskään yhtä monimutkaisia olentoja kuin me naiset. Toisin sanoen ei mies välttämättä osaa lukea pientä hymyä tai viereen tulemista iskuyrityksenä. Nainen taas monimutkaisuutensa vuoksi saattaa kokea pienenkin eleen väärin (flirttinä) vaikka mies ei sitä niin olisi tarkoittanut. 

Eli jos viereesi istuu mielenkiintoiselta vaikuttava nainen, joka vieläpä hymyilee sinulle, varot tekemästä yhtään mitään ettet vain olisi sinä, joku joutuu tekemään aloitteen? Ei kannata sitten katua, kun nainen siirtyy sellaisen miehen viereen, joka ymmärtää edes tervehtiä ja aloittaa jutustelun.

Miksi nainen ei ymmärrä tervehtiä ja aloittaa jutustelua? Kuulostaa mykältä suomijuntilta.

Vierailija
44/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lesbo joten vaikea vastata kysymykseesi siitä, miten reagoisin jos "mielenkiintoiselta vaikuttava nainen" istuisi viereeni. 

Vierailija
45/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi hitossa se nainen ei voi ilmaista kiinnostustaan selvemmin kuin vain hymyilemällä ja istumalla viereiseen penkkiin tiskillä? Tuo ei riitä kertomaan kiinnostuksesta vielä mitään. Minä olen nainen joka hymyilen ja olen kiva kaikille, en todellakaan usko enkä oleta että se tulkitaan flirttinä tai kiinnostuksena. Ei naisetkaan avuttomia ole, kyllä sitä yrittää voi itsekin eikä aina odottaa sitä mieheltä. 

Vierailija
46/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin hiljaa ja tuijotin. Miks ei se mies tajunnut aloitetta?

Vierailija
47/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan aina tajua. Minä olen ollut elokuvatreffeillä tajuamatta, että miehen mielessä ne olit treffit. Itsehän luulin olevani vain elokuvissa. Tämä tuli ilmi vasta elokuvan jälkeen kun mies ihmetteli, miten minä en seurustele. Korjasin siinä kohtaa, että seurustelen kyllä. Hän ei vain ollut tullut kysyneeksi enkä minä kertoneeksi, kun en tajunnut että tässä mitään sen kaltaista viritystä olisi. 

Bussipysäkillä oltiin tavattu, mies heittäytyi juttusille ja minä juttelin pysäkillä ja bussissa. Annoin numeron ja mies soitteli ja juteltiin lisää ja pyysi elokuviin. Olisi nyt jossain kohtaa voinut kysyä onko minulla poikaystävää? Vai olisiko minun pitänyt tajuta jostain että hän on kiinnostunut romanttisesti?

Vierailija
48/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse tehnyt sellaisia aloitteita, että ei voi olla erehtymättä - tai niin luulin. Ei paljon selkeämpää voi tehdä, jos ei käy suoraan kiinni, mitä en tietysti koskaan tee.

Oli tilanne, jossa hengitys värisi himosta ja kommentoin miehen, hm, upeaa varustusta moneen otteeseen. Ei reaktiota. Ei ymmärtänyt tai uskaltanut ymmärtää.

Lopulta kysyin suoraan, haluaisitko koskea rintojani. Siitä se sitten lähti. :)

Joo. uskomattoman härskiä minulta, mutta tuhat aiempaa vihjettä ja aloitetta oli jäänyt ymmärtämättä. Kyse ei ollut siitä, ettei mies olisi ollut kiinnostunut ja halunnut minua.

Ei ollut muuten mikään yhdenillanjuttu, jos niin luulette.

Vierailija
49/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin mahdollista että mies on baarissa vain juomassa juomia ja rentoutumassa, ei hänen ole tarkoituskaan huomata sinun aloitetta.

MGTOW!

Vierailija
50/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan aina tajua. Minä olen ollut elokuvatreffeillä tajuamatta, että miehen mielessä ne olit treffit. Itsehän luulin olevani vain elokuvissa. Tämä tuli ilmi vasta elokuvan jälkeen kun mies ihmetteli, miten minä en seurustele. Korjasin siinä kohtaa, että seurustelen kyllä. Hän ei vain ollut tullut kysyneeksi enkä minä kertoneeksi, kun en tajunnut että tässä mitään sen kaltaista viritystä olisi. 

Bussipysäkillä oltiin tavattu, mies heittäytyi juttusille ja minä juttelin pysäkillä ja bussissa. Annoin numeron ja mies soitteli ja juteltiin lisää ja pyysi elokuviin. Olisi nyt jossain kohtaa voinut kysyä onko minulla poikaystävää? Vai olisiko minun pitänyt tajuta jostain että hän on kiinnostunut romanttisesti?

En tajua tuollaista toimintaa. Sinulla siis oli jo parisuhde, mutta silti annat puhelinnumerosi jollekin tuntemattomalle miehelle ja lähdet hänen kanssaan vielä elokuviinkin ja sen jälkeen ihmettelet että miksi tuo mies luuli olleensa treffeillä kanssasi.

Vierailija
51/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään kun miesporukka ivasi naista, joka oli ehdottanut jollekin miehelle suoraan seksiä.

Vierailija
52/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zzzzzz kirjoitti:

Nainen tulee tyrkylle että mies tutustuisi,mutta ei sekään varmaa ole koska mistäs tiedät ettei vedä rosikseen jos haluat tutustua😁Voi se muutenkin siihen tulla vaikka vain tilatakseen.Siinäpä se kun naiset on sellaista tavaraa etteivät osaa smalltalkia tulla ymmärretyksi reilusti.Miehet ei halua olla mitään käännöskoneita jos ette osaa suutanne aukoa,pitäisikö kristalli pallosta katsoa mitä mietitte!

Alapeukku siitä, että taas joku, joka ei ymmärrä eroa tutustumishalun ja seksuaalisen häirinnän välillä.

Vierailija
53/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuollaista toimintaa. Sinulla siis oli jo parisuhde, mutta silti annat puhelinnumerosi jollekin tuntemattomalle miehelle ja lähdet hänen kanssaan vielä elokuviinkin ja sen jälkeen ihmettelet että miksi tuo mies luuli olleensa treffeillä kanssasi.

Naiset on niin sinisilmäisiä. Tämän takia he pitävät myös mies"ystäviä", jotka ovat todellakin yksipuolisia ystävyyksiä naisen puolelta kun ne miehet 100% ajasta haluaa seksiä.

Naiset ei ole vieläkään huomanneet tuota ystävyyshuijausta. Huvittavaa.

Vierailija
54/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itsekin tein eilen useita aloitteita,etenkin kun oli sitsit. Juttelin tuntemattomille naisille, skoolasin heidän kanssaan, istuin kahden likan vieressä ja kolmatta vastapäätä, lähdin baariin jatkoille kun muukin ryhmä oli menossa ( oli ainakin kolme tyttöä mukana!) ja halasin jopa yhtä likkaa ( oikeastaan hän halasi minua, mutta en työntänyt pois eli aloite oli myös minun). Miksi naiset on niin sokeita, että eivät huomaa ja arvosta näitä pieniä aloitteita arkipäivässä? Kuitenkin valitetaan, kuinka ujoja suomimiehet ovat.

Yritit kaikkia ja samaan aikaan vielä?

Aika väsynyttä ja mautonta.

Vierailija
55/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä menee kyllä oman tyhmyytesi ja sinisilmäisyytesi piikkiin. Jos tuntematon mies bussipysäkillä kysyy numeroa ja pyytää elokuviin niin tuskinpa siinä on kaveruus mielessä. 😃

Vierailija
56/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen määritelmä on että se on sellainen asia jossa on aina riski vastaanottaa pakit eli sellainen josta ei voi erehtyä.

Katselu ei ole aloite.

Lähelle hakeutuminen ei ole aloite.

Bussiaikatauluista kysyminen ei ole aloite.

Puhelinnumeron kysyminen tai kahville kysyminen on aloite.

Ei taida sinulla olla sellaista valtaa maapallolla, että voisit päättää, mikä on aloite ja mikä ei.

Itse sanoisin, että aloite tai pikemminkin se eteneminen on kuin tanssi: molemmat tekevät vuorotellen liikkeitä, jotka joko ovat harmoniassa keskenään eli johtavat sujuvaan tanssiin tai sitten toinen sotkeutuu askelissa tahallaan tai vahingossa, jolloin "tanssia" ei kehity.

Minulta ei varmaan kukaan ole koskaan kysynyt puhelinnumeroa ennen kuin on oltu jo pitkällä tanssissa (jopa seksissä saakka ;-)). Sama kahville kysymisen suhteen. Ja kuitenkin olen ollut naimisissa ja olen parhaillaan avoliitossa ja tässä välissä on ollut seurustelusuhteita ja seksisuhteita. (Niin ja eivät ne miehet ole myöskään kysyneet minulta, että mennäänkö panemaan.)

Tää nyt oli hyvin sekava kirjoitus... Eli olet mielestäsi edennyt jopa seksiin asti ilman, että jompikumpi olisi tehnyt aloitteen ( eli osoittanut selkeästi ja suoraan kiinnostusta)? Tämähän on sula mahdottomuus, kyllä tuossa tilanteessa on aloite jo tehty. Ei minulla ainakaan ole tapana päätyä treffeille tai sänkyyn ihmisten kanssa ihan sattumalta, ilman että jompikumpi ilmaisee kiinnostuksen toista kohtaan. Vai jäitkö kiinni tuohon numeron pyytämiseen etkä käsitä, että suora aloite voi olla muutakin kuitenkaan olematta epämääräistä vihjailua ja katseita?

Juurihan minä sen tuohon kirjoitin. Asiat etenevät normaaleiden ihmisten kesken kuin "tanssi". Ensin toinen ilmaisee kiinnostuksensa nonverbaalisesti tai tulemalla juttusille, toinen reagoi siihen, toinen tekee tulkintansa reaktiosta ja ottaa seuraavat askeleet, joihin se toinen puolestaan vastaa rohkaisemalla jatkamaan samaan suuntaan jne. Ei ole mitään myyttistä yksittäistä lausetta tai hetkeä, jolla jompikumpi teki aloitteen. Molemmat viestittävät sekä tietoisesti että tiedostamattaan, sekä sanallisesti että elekielellään kiinnostusta. Normaalilla ihmisellä ei myöskään ole pakkomiellettä jälkeen päin yrittää muistaa, että kumpi sitä yhteistä taksia loppujen lopuksi ehdotti ja millä tavalla.

Kiitos viesteistäsi. Näin minäkin asian näen.

Vierailija
57/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen määritelmä on että se on sellainen asia jossa on aina riski vastaanottaa pakit eli sellainen josta ei voi erehtyä.

Katselu ei ole aloite.

Jaa. Minä kyllä voisin pyytää naisia kahville vain kaverina, mutta taidanpa jättää sitten pyytämättä, jos se kerran tulkitaan aloitteeksi. Itse en tulkitsisi, jos joku minua pyytäisi kahville. T: Mies

Vierailija
58/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nämä tuijottajat nyt kiinnostuneita, vai näytänkö vain erikoiselta?

Vierailija
59/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselu ei ole aloite.

Jaa. Minä kyllä voisin pyytää naisia kahville vain kaverina, mutta taidanpa jättää sitten pyytämättä, jos se kerran tulkitaan aloitteeksi. Itse en tulkitsisi, jos joku minua pyytäisi kahville. T: Mies

Voidaankin kysyä - aloite mihin?

*eri

Vierailija
60/110 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on selviä aloitteita:

N: Moikka, lähtisitkö mun kaa tuohon tupakalle?

M: Joo/Ei

tai:

M: Sopiiko tähän istua?

N: Joo/Ei

Jos mies ei tupakoi, niin olisi erittäin huono idea ehdottaa hänelle tupakoinnin aloittamista.

Jos kyseessä on ns. tanssiravintola, niin pyytäminen tanssimaan lienee hyvin luonnollinen tapa lähestyä. Jos vastaus on jotenkin välttelevä ja epämääräinen, niin ei kukaan normaali mies halua olla mikään yksinpuolinen vainooja vaan jättää sitten naisen suosiolla rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan