Yhdyntäorgasmi
Te, jotka sen saatte, onko kyseessä kuitenkin klitorisorgasmi? Eli osuuko mies klitorikseen jotenkin?
Kommentit (14)
Klitoris menee syvemmälle kudoksiin ja yhdynnässä siihen mies osuu. Tämä tapahtuu g-pistekohdassa. Mitään itsenäistä orgasmipistettä ei emättimessä ole.
Vierailija kirjoitti:
Klitoris menee syvemmälle kudoksiin ja yhdynnässä siihen mies osuu. Tämä tapahtuu g-pistekohdassa. Mitään itsenäistä orgasmipistettä ei emättimessä ole.
Ei taida kaikkien naisten anatomia olla oikein muotoiltu sitten. Itse en tunne mitään orgastista yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikkien naisten anatomia olla oikein muotoiltu sitten. Itse en tunne mitään orgastista yhdynnässä.
Et ole vain ollut riittävän kiimainen. Klitoriksestahan näkyy vain sen huippu, lähtee siitä ensin G-pisteen alueeksi kutsuttuun kohtaan (klitoriksen huipun alla sisäpuolella), josta se jakautuu molemmille puolille emättimen seinämiä, ulottuen jopa hieman peräaukon viereenkin (siellä sisällä siis).
Moni kuvittelee että on vaan klittaorkku tai vaan emätinorkku, paskapuhetta, sama orkku se on, se nyt vaan sattuu käynnistymään välilä/tai eri yksilöillä, hieman eri kohdasta. Jos klitan huipulta hyväilemällä antaa orkun, se on voimakkaampi kun on sormet, lelu tai elin sisällä. Jotkut ei tarvitse edes klitan huippuun tehtyä kiihotusta, vaan se lähtee liikkeelle sieltä sisällä olevista klitoriksen osista.
Omalla aktiivisuudella voi suuresti vaikuttaa tuleeko vai ei pannessa, jos on vaan lahnana, tuskin tulee.
Hyvä te, jotka saatte orkun yhdynnässä ilman klitoriksen nupukan hyväilyä pelkällä penetraatiolla. Tässä teille paras panonainen palkinto... ! Minä en saa vaikka oisin kuinka kiimassa ja tekisin sitten mitä.
Se nyt vaan on niin, että kaikki ei ole samanlaisia, eikä kaikki naiset saa yhdynnästä, vaikka se klitoriksen kudos ja paisuvaiset sisälle ulottuukin.
Mä saan vain sillon yhdynnässä orkun jos mies malttaa pysyä kiinni mun päällä koko ajan. Tuntuu et hinkkaa eri tavalla. Muutenkin ihanaa olla lähekkäin suuteluetäisyydellä ilman et mun tarvii kohottautua ja pyydän miestä 'höyläämään' mua. Hän tietää mitä tarkoitan ja nauttii siitä.
En ymmärrä, mitä eroa on klitta- ja vaginaorgasmilla. Itse tarvitsen klitan hierontaa, mutta kun orgasmi alkaa, kaikki alapään lihakset kovettuvat hetkeksi, sitten klitta, vaginan suuaukko, vaginan seinämät, kohdunsuu ja anuksen sulkijajalihas alkavat rytmikkäästi imeä saatavilla olevaa sisäänsä noin sekunnin rytmillä. Tätä jatkuu minulla jopa kolme minuuttia. Sinä aikana olen tietämätön ympäristöstä. Minua voi suudella, mutta en pysty suutelemaan takaisin, kun hengitykseni toimii voimalla ja suusta tulee vaikerointia. Nännit ovat kovettuneet, mutta ne eivät saa orgasmia vaan pehmenevät muutaman minuutin päästä. Minulle tämä on se iso O, jota ei voi ylittää. Luulen, että kuolisin hapenpuutteeseen, jos se olisi voimakkaampi.
N33
Ei, en saa yhdynnässä. Ei ole puutetta halusta, himosta eikä kiihottumisesta. Liikun, olen aktiivinen, kaikki on yritetty, mutta totuus on, että tarvitsen voimakasta klitorisstimulaatiota että laukean. Meidät on rakennettu eri lailla.
#7, sinun on siis klitorisorgasmi. Tarvitset klitoriksen hierontaa. Yhdyntäorgasmi tulisi yhdynnässä ilman klitoriksen hieromista.
Nro 7 vastaa: Unohdin sanoa, että saan vain pikkiriikkisen, parin sekunnin o:n pelkästä klitoriksen hieromisesta. Vaginassa täytyy liikkua miehen penis ja samalla miehen käsi klittaa hieromassa, jotta saan ison O:n. Olen pikkuinen miehen verrattuna, joten tämä ei aiheuta juurikaan asento-ongelmia. Olen opettanut mieheni hyvin tässä asiassa. Ja yhdynnässä omalla kädellä hieromalla saan vain keskikokoisen o:n, en isoa. Jos yhdynnässä ei klitorista hierota kädellä tai vibralla, orgasmin saanti onnistuu vasta noin puolen tunnin - tunnin päästä ja on keskinkertainen. Paikat ovat molemmilla tuntoarkoja sen jälkeen, kuka sellaista toivoo? Voimakkaimman, mutta hyvin lyhytkestoisen saan kun yhdynnässä käytän vibraa tai imuttavaa laitetta (Oli ensin Womanizer, joka hajosi, nyt Satisfyer).
Mutta kuten sanottu, me naiset olemme erilaisia. Klitoris- ja yhdyntäorgasmin määrittely ei ole yleispätevää, vaan mielestäni se on henkilökohtaista. Saan niitä kaikkia, mutta yhdistelmä on paras ja sekin tehtynä ilman apulaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan vain sillon yhdynnässä orkun jos mies malttaa pysyä kiinni mun päällä koko ajan. Tuntuu et hinkkaa eri tavalla. Muutenkin ihanaa olla lähekkäin suuteluetäisyydellä ilman et mun tarvii kohottautua ja pyydän miestä 'höyläämään' mua. Hän tietää mitä tarkoitan ja nauttii siitä.
Munkin mies 'höylää' mielellään, nauttii ja tulee tosi nopeasti. Ehkä siks välillä nousee ylemmäs ja mua puolestaan kiihottaa kohottautua suudelmaan ja vetää häntä lähemmäksi, hyväillä niitä lihaksikkaita käsivarsia pingistyneinä. Paras asento orgasmiin, vaikka se perinteinen klassikko.
Saan orgasmin yhdynnässä kun mieheni ottaa takaapäin ja olen kiihoittunut tarpeeksi (Klitoris suurena). Silloin hänen kivekset rytmikkäästi "hakkaavat" klitorista.
Onneksi nyksällä on klitoris lähellä reikää. Saa helpohkosti vaikka hänellä väljä ja minulla pieni.
Klitoris vastaa naisella anatomisesti miehen penistä ja klitoriksen esiintyöntyvä pää terskaa.
Olisi miehenkin vaikea saada orgasmia jos penistä/terskaa ei stimuloitaisi ollenkaan.
Seksuaalilääkäri vaan kirjoitti:
Klitoris vastaa naisella anatomisesti miehen penistä ja klitoriksen esiintyöntyvä pää terskaa.
Olisi miehenkin vaikea saada orgasmia jos penistä/terskaa ei stimuloitaisi ollenkaan.
Mä uskon et tiiviissä lähärissä miehen vartalo koskee just siihen klitan kohtaan. Siltä se ainaski tuntuu jos hän liikkuu mun päällä vaakasuunnassa edes takaisin. Makaa päällä eikä kohota itseensä yhtään. Välillä toki voi tehdä niin ja mustaki on ihanaa sillain ''kerjätä'' pusua kohottautumalla. Painon ja voiman tunne on upee kun mies on vallassa. Tuntuu sairaan kiihottavan hankalalta mut samalla ihanalta pienenä naisena olla alla pinhuusissa :)
Jos isomuna niin perseenkautta voi osua perseklittaan.