Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on jo liikaa kun mies puhuu toisista naisista? Missä menee raja? Apua.

Vierailija
03.09.2019 |

Olen jo jotenkin henkisesti väsynyt. En vain jaksa edes kertoa hänelle, että hänen toimintansa on loukkaavaa, sillä se ei muutu.
Puhuu toisista naisista helvetin hyvännäköisinä usein. Saattaa esimerkiksi baarissa heittää, että onpa tuolla hyvännäköinen nainen. Tässä yksi esimerkki monista samantyylisistä jutuista.
En jaksa kuunnella, en jaksa tuntea olevani riittämätön. En jaksa ottaa enää tosissani koko suhdetta enkä osaa luottaa.
Toisinaan pelkään, että minä olen vainoharhainen ja väärässä tuntiessani kipua sisimässäni kun alkaa leuhkimaan enkä halua, että mies tukehtuu minun rajoituksiini ja pelkäämään minun loukkaantumistani.
En halua valtapeliä suhteeseen, enkä kilpailua.
Missä menee raja?
Puhutteko te naiset miehille jatkuvasti toisista miehistä? Itse en edes siihen tahdo lähteä, ei minulla ole syytä huomioida jatkuvasti toisia miehiä saatika muistella vanhoja kokemuksiani muista varsinkaan ääneen.
En osaa olla enää parisuhteessa, en voi hyvin vaikka tahtoisin olla välittämättä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssp

Vierailija
2/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuon miehen kanssa? Ei voi ymmärtää. Terve nainenhan on sellaisen kanssa, joka puhuu hänestä. Koko ajan ja kaikille muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki joskus samaa,ja ajatuksena oli saada minut mustasukkaiseksi,ikään kuin kilpailemaan hänestä. No kävi sitten ihan päin vastain. Sanoin miehelle että tuo on loukkaavaa käytöstä,ja minä  menen nyt. Postin numeron enkä vastannut viesteihin. Palasimme sitten yhteen myöhemmin (tosin, monen mutkan kautta) eikä vastaavaa käytöstä ole enää ilmennyt.

Vierailija
4/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama trolli se jaksaa avata ketjun päivästä toiseen tästä samasta aiheesta. Apua sinä tarvitsetkin.

Vierailija
5/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu ikinä. Miksi puhuisin. Eikä mieskään kommentoi muista naisista mitään. Hänellä on paras nainen ja siitä olen varma. Enkä nyt kehu itseäni, mutta jos menen vaihtoon, niin aika paljon uusi saa tehdä, että on samalla tasolla sitten mitä mieheni nyt saa. Tuskin olen menossa vaihtoon, kun mieheni yllättää aina minut ja sanoo rakastavansa.

Vierailija
6/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki joskus samaa,ja ajatuksena oli saada minut mustasukkaiseksi,ikään kuin kilpailemaan hänestä. No kävi sitten ihan päin vastain. Sanoin miehelle että tuo on loukkaavaa käytöstä,ja minä  menen nyt. Postin numeron enkä vastannut viesteihin. Palasimme sitten yhteen myöhemmin (tosin, monen mutkan kautta) eikä vastaavaa käytöstä ole enää ilmennyt.

Ei kyllä aukene mullekaan tuo logiikka. Jos pitää joku kilpailuasetelma luoda, niin mu puolesta saa etsiä siihen jonkun muun kisaajan.

Vierailija
7/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että viitsisin kovin kauaa olla miehen kanssa, joka tuollaista harrastaisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tajuta olla tahallaan loukkaamatta kumppaniaan. Sitten pitää erota, jos ei millään pysty luopumaan toista loukkaavista jutuista.

Vierailija
8/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama trolli se jaksaa avata ketjun päivästä toiseen tästä samasta aiheesta. Apua sinä tarvitsetkin.

Vaasalainen lutikanpainaja kertoo.

Vierailija
9/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimolle kuuluu? Entä pojat?

Vierailija
10/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen mieheen väsyisi ihan kuka tahansa. Reagoit terveellä tavalla. 

Kysy mieheltä haluaako hän olla niiden naisten kanssa ja toivota hyvää iltaa.

Vierailija
11/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on narsistinen sadisti. Oma tunne-elämä aktivoituu vain toisen satuttamisesta. Tämä on geeneissä länsirannikolla.

Vierailija
12/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on narsistinen sadisti. Oma tunne-elämä aktivoituu vain toisen satuttamisesta. Tämä on geeneissä länsirannikolla.

Ei kaikki lännessä ole suskeja.

Vierailija
13/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liioitellut asiaa. Joko mies on loukkaavan rehellinen jatkuvasti (sanoo kaiken mitä ajattelee, ajattelematta tunteitasi), etsii naisia vielä tai tarve ihailla useita naisia, pelimies tai jotain muuta. Saa toki erota. 

Vierailija
14/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa, ei tahallaan satuta. Jos satuttaa, ei rakasta. Lähde vaan pois.

Vierailija
15/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin heti selväksi, että tuollainen puhe on loukkaavaa, enkä halua kuunnella sellaista. Mies vaihtoon, jos haluaa jatkossakin tahallaan pahoittaa mielesi. Tuo on narsistien yksi tapa alistaa kumppaniaan ja 'opettaa' tämä tuntemaan itsensä mitättömäksi ja huonommaksi kuin muut. Pelkkää kiusaamista.

En keksi yhtäkään syytä, miksi kannattaisi jäädä kiusaajan kanssa suhteeseen. Oma mieheni ei puhu muista naisista koskaan. Kehuu vain minua. Samoin minä en puhu hänelle muista miehistä ihannoivaan sävyyn ja kehun vain miestäni.

Vierailija
16/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset puhuu noin, ei ole mitenkään harvinaista. Ehkä sinun tulee kestää kuin mies.

Vierailija
17/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä jonkin verran Ikäeroa.

Mies on minua vanhempi, komea, hyvässä kunnossa, minun tyyppiäni aika monesta kulmasta katsottuna, rakastan myös tiettyjä luonteen piirteitä hänessä.

Minä olen nuorempi, kaunis ja hyvinkin Itsenäinen ja pärjäävä nainen mutta en ehkä hänen tyyppiään sitten vaikka muistaa kyllä kehua minuakin. Minusta on tullut kyseenalaistava kuitenkin aikoja sitten, jo ennen miestä ja varsinkin kun tällaisia juttuja tulee eteen.

En olisi tällaiseen tilanteeseen tahtonut, minusta tuntuu, että olen jopa joutunut raahatuksi ylipäätänsä koko suhteeseen kun mies minut halusi ja lopulta antanut periksi omalle kyynisyydelle, lämpenin vain. Olen alkanut tuntemaan ja kiintymään ja kuitenkin ahdistanut ajoittain.

Hyvin mies on vakuutellut ja avannut kaikenlaisia isoja kysymysmerkkejä joita olen vastaan heittänyt. Tämä toisten naisten huomioiminen on kuitenkin ilmiselvä ja ahdistava tilanne ja on saanut minut hyvinkin hämilleen joitakin kertoja. Hämmästyksen jälkeen vihaiseksi ja nyt enää oikeastaan surulliseksi mutta nöyräksi kun täytyy vain niellä oma tappionsa parisuhde elämässä taas. Mies kun tuntuu pitävän vain hauskana kun loukkaannun tai heittää vitsiksi koko homman.

Suhde ei ole kovin pitkä ja olisin jo lähtenyt varmaan aikaisemmin jos en olisi laittanut rahojani likomaan yhteiseen matkaamme, se on minulle tärkeä. En tiedä miten selviän siitä ajasta ilman huonoa oloa.

Yritän henkisesti valmistautua siihen, että mies jatkaa siellä käytöstä ja ennen kaikkea uskon, että se jopa pahenee siellä.

Jospa yllättyisin.

Minä sitten yritän nauttia kaikesta ja muistaa, ettei tilanne jatku pitkään. Yritän vain sulkea korvani ja silmäni. Hengittää syvään ja miettiä ihania asioita, nauttia elämästäni ja ansaitusta lomastani.

Ap

Vierailija
18/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset puhuu noin, ei ole mitenkään harvinaista. Ehkä sinun tulee kestää kuin mies.

Miksi ihmeessä miestenkään pitäisi vain kestää puolisoltaan tahallista loukkaavaa käytöstä?

Vierailija
19/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo tarpeeksi jos voit huonosti ja olet henkisesti väsynyt

Vierailija
20/75 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina sellainen kuva että tuollainen mies ei oikeasti rakasta tai arvosta naistaan... koska oma puolisohan pitäisi olla se huomion keskipiste, ei kenenkään muun. Ei ole suhteen jatkamisen arvoista se että toinen jatkuvasti käyttää tuollaista henkistä pettämistä (joka voi muuttua vielä fyysiseksi pettämiseksi). Jos jatkaa, suosittelen että vakavasti mietit eroa tuollaisesta tyypistä.