Miten löysätä potentiaalisen kumppanin suorituspaineita?
Olen valmistautunut siihen, että suurin osa kommenteista on ihan turhaa tuubaa, koska aihe tässä on tapailemani miehen neitsyys. Olen tutustunut mieheen, joka on oikein kelpo mies ja kiinnostunut minusta mutta ei vain ole vielä ollut sillai kenenkään kanssa vielä. Ottaa ihan hirveän paljon hänen ylpeydelle. Minua ei häiritse ollenkaan. En kuitenkaan keksi mitään luontevaa tapaa rentouttaa ilmapiiriä hänen kanssaan tässä aiheessa, joten olisiko kellään jotain täyspäistä vinkkiä? Vaikka palstan miehet? Miten kommentoida asiaa ilman että antaa jotenkin nolaavan sävyn? Olen kuitenkin löytänyt kultakimpaleen, ahkera komea ukkeli joka hoitaa asiansa viimeisen päälle. Mitä muuta voi toivoa? Mutta tämä juttu nyt aiheuttaa vähän skismaa. Miten viestiä jollain kohtuu tyylikkäällä tavalla että ihan hyväkin että et ole tökkinyt johonkin rivireikään muuten vain?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ylipäänsä ottaa tätä neitsyyttä missään yhteydessä esiin vai ennemmin vain ääneen kommentoida sitä miten ihana hän on ja miten nyt väristelee minulla eri paikoissa? En laske leikkiä edes. Olen alkanut huomata että miehet ovat monet tosi herkkiä olentoja ja sitä haluan kunnioittaa ja tukea.
ap
Jos se on niin arka asia, ettei hän ole sitä uskaltanut kertoa, niin älä sinä avaa sitä. Jos teillä olisi riittävästi keskinäistä luottamusta, niin silloin, mutta ei ilmeisesti ole. Siksi minä siinä ekassa viestissä ehdotin kissan nostamista pöydälle. Näillä uusilla tiedoilla en sitä enää ehdota. Voi olla liian kova pala, jos sinä olet nähnyt asian jo päältäpäin.
Niin. Meidän yhteinen kaveri sanoo minulle, että mies ottaa ihan hirveästi painetta siitä, ettei ole naisen kanssa kokemusta. Oma fiilikseni on että hyvä kun ei ole ollut kenen tahansa kanssa. Mies ei ajattele näin. Minun pitäisi jotenkin kommunikoida hänelle tämä ilman että otan asiaa esiin ollenkaan! Minua muutenkin ahdistaa se että mies pitää itseään kunniallisena ja ei-valehtelijana mutta tästä asiasta ollaan kuin huoneessa ei olisi elefanttia ollenkaan. Ehkä olisi sitten parempi menettää se neitsyys jonkun sellaisen kanssa ettei tarvitse lasketella palturia tuosta vain. Ehkä olen vain väärä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 ja 9 ovat siis saman miehen kirjoittamia.
Oletteko suudelleet? Siis ei mitään hyvänyön pusuja vaan sellaisia pitkiä, märkiä suudelmia? Miten hän niihin reagoi? Osaako? Jännittääkö? Seisooko hänellä? (Nojaudu sen verran lähelle, että tunnet) Jos seisoo, niin painaudu kiinni. Ei tarvitse hinkuttaa, kunhan kosket jotenkin.
Onko hän koskenut rintojasi? Pidä huoli, että vähintään pyyhkäiset häntä "vahingossa", jos hän ei ole edes koskettanut. Jos hän uskaltaa koskettaa, niin tee selväksi, että se on sallittua ja tuntuu sinusta mukavalta (jos siis tuntuu).
Jos olet kiltti ja vähän ujo, niin nämä neuvot voivat tuntua hankalilta. Tilanne vaatii sinulta aktiivista aloitetta, mutta myös hienotunteisuutta. Jos mies on niin hyvä kuin kerrot, niin kyllä se on vaivan arvoista.
Emme ole suudelleet vielä. Suurin muuri meillä on nyt se että mies ei jotenkin hyväksy rooliansa kokemattomampana. Minulla on ollut yksi poikaystävä, ja tämä mies ottaa asian kauhean vakavasti, ihan kuin olisi kyseessä joku kilpailu tms. Hän on ihana tyyppi mutta tuntuu kuin puheeni kaikuisi kuuroille korville. Haluaisin tietää onko miehillä todella tämä alfameno yleistä ja miten sen voisi jotenkin järjellisesti heille antaa. Exäni oli ihan hanurista mutta tämä uusi mies ei vain yksinkertaisesti kuuntele. Hänen päässään minulla on olleet jotkin superorgiat exän kanssa ja mikään ei auta. Joku varmasti nyt ymmärtää mitä tarkoitan. Ollaan patissa ja minua ahdistaa. Haluaisin jotenkin totuuden hänelle kaaliin että hänellä ei ole mitään syytä tuntea itsensä uhatuksi menneiden takia.
3,9,14 tässä taas.
Hankala tilanne. Mies on aivan erilainen kuin minä. Minulla suurin ongelma oli uskaltaa tehdä jotain, koska pelkäsin loukkaavani tyttöä. Minulle oli liikaa painotettu, ettei saa lääppiä, puristella, pussailla tai - herravarjele - panna! Eli minusta oli tehty alfan vastakohta.
Taas kerran, mistä tiedät nämä kuvitelmat superorgioista?
Jos teillä tulee puhetta exästäsi, niin entä jos toisit esiin sen kuinka paska ex oli - etenkin sängyssä. Ei niin, että nostat rimaa, vaan kerro mitä ex teki väärin. Sellaista, jonka tämä mies sitten osaa välttää. Oliko ex kovakourainen, itsekäs, liian nopea vai jotain muuta. Tee selväksi että ex on ex ja syystä, et haikaile sen perään.
Exän sänkytaitojen kommentoiminen ei minusta kuulosta ollenkaan hyvältä idealta. Miehelle saattaa tulla fiilis, että nyt sitten bongailet hänenkin suorituksistaan samalla tavalla virheitä kuin exän. Se tuskin ainakaan laskee suorituspaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ylipäänsä ottaa tätä neitsyyttä missään yhteydessä esiin vai ennemmin vain ääneen kommentoida sitä miten ihana hän on ja miten nyt väristelee minulla eri paikoissa? En laske leikkiä edes. Olen alkanut huomata että miehet ovat monet tosi herkkiä olentoja ja sitä haluan kunnioittaa ja tukea.
ap
Jos se on niin arka asia, ettei hän ole sitä uskaltanut kertoa, niin älä sinä avaa sitä. Jos teillä olisi riittävästi keskinäistä luottamusta, niin silloin, mutta ei ilmeisesti ole. Siksi minä siinä ekassa viestissä ehdotin kissan nostamista pöydälle. Näillä uusilla tiedoilla en sitä enää ehdota. Voi olla liian kova pala, jos sinä olet nähnyt asian jo päältäpäin.
Niin. Meidän yhteinen kaveri sanoo minulle, että mies ottaa ihan hirveästi painetta siitä, ettei ole naisen kanssa kokemusta. Oma fiilikseni on että hyvä kun ei ole ollut kenen tahansa kanssa. Mies ei ajattele näin. Minun pitäisi jotenkin kommunikoida hänelle tämä ilman että otan asiaa esiin ollenkaan! Minua muutenkin ahdistaa se että mies pitää itseään kunniallisena ja ei-valehtelijana mutta tästä asiasta ollaan kuin huoneessa ei olisi elefanttia ollenkaan. Ehkä olisi sitten parempi menettää se neitsyys jonkun sellaisen kanssa ettei tarvitse lasketella palturia tuosta vain. Ehkä olen vain väärä ihminen.
No, eihän hän valehtelekaan jos on vain hiljaa asiasta. Vai lasketteleeko palturia?
Et ole kertonut, mitä te olette tehneet yhdessä, paitsi ettette ole suudelleet. Oletteko olleet kahden kesken? Halailetteko? Istutteko kylki kyljessä? Miten mies reagoi läheisyyteen? Ottaako kainaloon? Makailetteko yhdessä? Älä vielä ota paineita seksistä, nämä pitää taklata ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No, eihän hän valehtelekaan jos on vain hiljaa asiasta. Vai lasketteleeko palturia?
Et ole kertonut, mitä te olette tehneet yhdessä, paitsi ettette ole suudelleet. Oletteko olleet kahden kesken? Halailetteko? Istutteko kylki kyljessä? Miten mies reagoi läheisyyteen? Ottaako kainaloon? Makailetteko yhdessä? Älä vielä ota paineita seksistä, nämä pitää taklata ensin.
Ei olla tehty vielä mitään muuta kuin halailtu. Miehellä on tuntosarvet ihan täysillä sitä kohden että olisinko valmis seksiin saman tien. Minusta tämä on vähän kuumottavaa sikäli että tässä vasta ollaan tutustuttu ja niin edelleen. Miehet kuulemma ovat tässä asiassa erilaisia, että en halua saman tien tuomitakaan. Asettaa kuitenkin itselleni paineita. Ihan senkin takia jos toisella on koko ajan se suoritus tähtäimessä ja paineet siihen. Kyllähän toisen suorituspaineet tarttuu itsellekin jos samassa tilassa on tai edes viestittelee. Tuntuu vähän kuin olisin jonkin stressikarusellin kyydissä. Itsellä kuitenkin jo sen verran enemmän elämänkokemusta että tiedän ekakerrat aika turhiksi kun suurin osa kaikesta on kuitenkin kokeilukuraa ja niin edelleen.
Moikka täällä m30 huutelemassa. :)
Mielenkiintoinen tilanne sinulla ja herättää muutaman ajatuksen:
Olette selkeästi molemmat tehneet taustatutkimusta toisistanne ja potentiaalinen tuleva miehesi ilmeisesti kokee että olet kokenut sängyssä ja epäilee pystyykö hän olemaan sinulle se paras rakastelija jonka kanssa ollessasi sinun ei tarvitse vilkuilla muita koska hän pystyy sinut tyydyttämään ja näin ollen "pysyt hänen leirissään".
Kerroit tuolla, että sinulla on ollut yksi poikaystävä. Se, että kundi tuntee yhdestä miehestäsi noin vahvasti tuntuu vähän liioittelulta eli onko sinulla kuitenkin ollut enemmän sänkykumppaineita joista kundi tietää mahdollisesti?
Tai yksi asia mikä voi askarruttaa häntä on myös se, että jos exäsi on ulkomaalainen/musta niin se on monelle kunnolliselle miehelle dealbreaker tai ainakin voi antaa "outoja viboja" kuten sulla nyt tossa tilanteessa.
Jos haluat päästä eteenpäin kaverin kanssa niin sen kaverin pitäs tuntea, että hän on sulle se erikoinen komea rakastaja jonka kanssa pelkästään haluat olla. Jos hän ei täytä fyysisiä kriteerejäsi (muut kriteerit ilmeisesti täyttyvät) niin kannatttaa antaa olla niin pääsette molemmat helpommalla ja säästätte toistenne aikaa.
Toivottavasti asiat selkiää. :)