Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla joku motoriikan kehityshäiriö?

Vierailija
03.09.2019 |

Opin leikkaamaan saksilla muita myöhemmin, opin solmimaan kengännauhat muita myöhemmin.. ja nykyisinkin minulla vie aikaa oppia joitain motorisia toimintoja. Kaupassa en välttämättä saa pakastinkaappia auki heti, maitopurkin avaan joskus ihan pieleen ja muutenkin joissain simppeleissä asioissa kestää vähän kauemmin oppia.

Onko minulla jokin häiriö? Olen älyllisesti ihan tavallinen. Tuntuu vain, että olen kömpelö :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aikuisikään asti pärjännyt, ei tarvita erityisiä toimenpiteitä enää.

Minulla oli kömpelyyttä nuorempana, koitin käydä rytmisessä voimistelussa ja vanne eli omaa elämäänsä ja jazz-tanssissa jalat eivät pysyneet mukana.

Sellaista se on, kaikki eivät voi olla hyviä kaikissa asioissa.

Kuvioleikkausjutuissa sakset sentään pysyivät kohtalaisesti käsissä.

Ei tarvitse kuin olla hyvä yhdessä asiassa, se riittää. Pitää vain keksiä, mikä se asia on.

Vierailija
2/4 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma!! Olen joskus uskomattoman kömpelö näin kolmekymppiseksi vaikka muuten olen tietääkseni ihan fiksu ja normaali. En siis osaa avata mitään hajottamatta sitä, saati korjata vempaimia. Tavarat tippuvat käsistäni usein. Tätä on jatkunut siis koko ikäni, en keksi muuta kuin joku häiriö tai sitten on perinnöllistä, toinen vanhemmistani on vähän samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama ongelma!! Olen joskus uskomattoman kömpelö näin kolmekymppiseksi vaikka muuten olen tietääkseni ihan fiksu ja normaali. En siis osaa avata mitään hajottamatta sitä, saati korjata vempaimia. Tavarat tippuvat käsistäni usein. Tätä on jatkunut siis koko ikäni, en keksi muuta kuin joku häiriö tai sitten on perinnöllistä, toinen vanhemmistani on vähän samanlainen.

Luin että kyseessä  voisi olla dyspraksia. Ehkä meillä on tämä? Ellei tämä ole vain kömpelyyttä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Dyspraksia

Vierailija
4/4 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin että kyseessä  voisi olla dyspraksia. Ehkä meillä on tämä? Ellei tämä ole vain kömpelyyttä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Dyspraksia

On tuossa perää. Ihan kaikki merkit eivät omalla kohdalla täysin täsmänneet, mutta valitettavan moni kyllä. Pitäisi varmaan tutkituttaa ihan virallisesti, niin saisi edes jokun selityksen tälle norsu posliinikaupassa-ongelmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi