Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löysätä potentiaalisen kumppanin suorituspaineita?

Vierailija
03.09.2019 |

Olen valmistautunut siihen, että suurin osa kommenteista on ihan turhaa tuubaa, koska aihe tässä on tapailemani miehen neitsyys. Olen tutustunut mieheen, joka on oikein kelpo mies ja kiinnostunut minusta mutta ei vain ole vielä ollut sillai kenenkään kanssa vielä. Ottaa ihan hirveän paljon hänen ylpeydelle. Minua ei häiritse ollenkaan. En kuitenkaan keksi mitään luontevaa tapaa rentouttaa ilmapiiriä hänen kanssaan tässä aiheessa, joten olisiko kellään jotain täyspäistä vinkkiä? Vaikka palstan miehet? Miten kommentoida asiaa ilman että antaa jotenkin nolaavan sävyn? Olen kuitenkin löytänyt kultakimpaleen, ahkera komea ukkeli joka hoitaa asiansa viimeisen päälle. Mitä muuta voi toivoa? Mutta tämä juttu nyt aiheuttaa vähän skismaa. Miten viestiä jollain kohtuu tyylikkäällä tavalla että ihan hyväkin että et ole tökkinyt johonkin rivireikään muuten vain?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia ja auttakaa pliis. Kiva mies, ansaitsee hyvän kohtelun.

Vierailija
2/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro kummankaan ikää, se voi vaikuttaa asiaan.

Minulle helpoin ratkaisu olisi, jos nostaisit kissan pöydälle. Ota asia puheeksi, mielellään mahdollisimman suoraan. Ehdota vaikka, että ekalla kerralla hän saa kokeilla rauhassa miltä puuha tuntuu. Että sinusta tai sinun nautinnostasi ei tarvitse kantaa vastuuta. Sen aika tulee sitten seuraaville kerroille. Eli "ekaa kertaa ei lasketa". Tokalla kerralla voit sitten ohjata siihen, mikä sinusta tuntuu hyvältä.

M (ei neitsyt, mutta olin silloin jo reilusti yli 20v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites olisi juttelu vierekkäin sohvalla, ei välttämättä tästä aiheesta. Hyvä leffa, pullo skumppaa ja suolapalaa.

Voi elämä, ei tuo vaikeaa ole. Huolehdi että se käyttää ehkäisyä. Laita vaikka itse sille kumi päälle, ei se huuruisten rilliensä, vapinansa ja pyörrytyksensä takia itse edes pysty.

Ja kun eka kerta ei kumminkaan onnistu, menette vaikka suihkuun saippuoimaan toisianne ja yritätte sitten uudestaan, huumorin kautta.

Toisin kuin väitetään, huumori ja hauskuus auttaa tässäkin.

Vierailija
4/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat sillä, että otat mieheltä suihin ilman vastapalveluksia. Käsket miehen rentoutua ja sanot ettei tarvitse tehdä mitään. Sitten imet loppuun asti, nielet koko satsin ja hymyilet. Kyllä se siitä sitten lähtee seuraavalla kerralla ihan omalla painollaan.

Vierailija
5/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitat sillä, että otat mieheltä suihin ilman vastapalveluksia. Käsket miehen rentoutua ja sanot ettei tarvitse tehdä mitään. Sitten imet loppuun asti, nielet koko satsin ja hymyilet. Kyllä se siitä sitten lähtee seuraavalla kerralla ihan omalla painollaan.

Ei todellakaan näin.

Vierailija
6/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle helpoin ratkaisu olisi, jos nostaisit kissan pöydälle. Ota asia puheeksi, mielellään mahdollisimman suoraan. Ehdota vaikka, että ekalla kerralla hän saa kokeilla rauhassa miltä puuha tuntuu. Että sinusta tai sinun nautinnostasi ei tarvitse kantaa vastuuta. Sen aika tulee sitten seuraaville kerroille. Eli "ekaa kertaa ei lasketa". Tokalla kerralla voit sitten ohjata siihen, mikä sinusta tuntuu hyvältä.

Hän on 22-vuotias, minä muutaman vuoden vanhempi. En voi tarpeeksi korostaa sitä miten ylpeä tämä mies on. Työmoraali on jossain Jupiterissa asti ja sellainen yleinen kunnollisuus. Komea mutta kokematon. Viettänyt tähänastisen elämänsä omaisuutta ja työkokemusta kasatessa etc. Iski minuun silmänsä koska olen kaunis ja kiltti. Ollaan vähän umpikujassa nyt tällä hetkellä tämän seksiasian takia. Muuten tullaan juttuun hyvin, mutta miehellä on ihan hirveä tarve esittää kokeneempaa kuin mitä on. En haluaisi nolata häntä mutta toisaalta minulla ei ole kokemusta miten tällainen asia hoidetaan, miten nostaa se kissa pöydälle ilman että koko miehuus ja kasvot ja mitkä lie on pilattu.

Vierailija
7/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras on kun sanot suoraan vaan että hyvä kun ei oo kaikkien kans ollut ja että haluat hänen kanssaan opetella kaikkea kivaa. Jos et pysty kasvokkain puhumaan niin laita vaikka kirje tai viesti. Ja tärkeintä on että kerrot kuinka paljon tykkäät ja haluat sitä jne. Samoilla linjoilla kuin tuo yksi, ihana illanvietto, vähän alkoholia ( jos käytätte, mutta ei liikaa) ja sellainen rento yhdessäolo. Kyllä se siitä.

Vierailija
8/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 22-vuotias, minä muutaman vuoden vanhempi. En voi tarpeeksi korostaa sitä miten ylpeä tämä mies on. Työmoraali on jossain Jupiterissa asti ja sellainen yleinen kunnollisuus. Komea mutta kokematon. Viettänyt tähänastisen elämänsä omaisuutta ja työkokemusta kasatessa etc. Iski minuun silmänsä koska olen kaunis ja kiltti. Ollaan vähän umpikujassa nyt tällä hetkellä tämän seksiasian takia. Muuten tullaan juttuun hyvin, mutta miehellä on ihan hirveä tarve esittää kokeneempaa kuin mitä on. En haluaisi nolata häntä mutta toisaalta minulla ei ole kokemusta miten tällainen asia hoidetaan, miten nostaa se kissa pöydälle ilman että koko miehuus ja kasvot ja mitkä lie on pilattu.

Eli hän ei ole kertonut kokemattomuudestaan? Se tekee hommasta paljon hankalampaa. Miten sinä tiedät?

Vierailija
9/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää vain läheisyyteen ilman seksiä. Älä puhu koko asiasta mitään. Luonto ajaa tikanpojan puuhun jossain vaiheessa. Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa. Siirryttiin suurin piirtein ekasta pususta suoraan hommiin ja sehän epäonnistui. En reagoinut siihen yhtään mitenkään. Jatkettiin tutustumista ja pussailua ja yritettiin parin kuukauden päästä uudestaan, paremmalla menestyksellä.

Vierailija
10/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei ole kertonut kokemattomuudestaan? Se tekee hommasta paljon hankalampaa. Miten sinä tiedät?

Olen kuullut kolmannelta osapuolelta että on neitsyt, kaikki miehen itsensä käytös myös viittaa siihen. Klassinen dilemma, mies etsii vakavaa suhdetta naisen kanssa mutta häpeää seksuaalista kokemattomuuttaan. En itse tätä häpeää ihan ymmärrä, siksi kysyn palstalta. Minusta on vain viehättävää että yrittää järjestää omat asiansa kuntoon ennen kuin alkaa heilastella kunnolla.

Vierailija
11/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan esittää neitsyttä kun sillä on saanut sut noin innostumaan. Mikäs siinä kaikki keinot saada pildeä on kokeilemisen arvoisia.

Vierailija
12/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää vain läheisyyteen ilman seksiä. Älä puhu koko asiasta mitään. Luonto ajaa tikanpojan puuhun jossain vaiheessa. Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa. Siirryttiin suurin piirtein ekasta pususta suoraan hommiin ja sehän epäonnistui. En reagoinut siihen yhtään mitenkään. Jatkettiin tutustumista ja pussailua ja yritettiin parin kuukauden päästä uudestaan, paremmalla menestyksellä.

Eli sinusta ei kannattaisi ottaa ihan hirveästi paineita vaikka homma menisi puihin? Olen aika neuroottinen sikäli että jos jotain kämää sattuu ajattelen homman olevan sitten lopullisesti siinä, en saa uutta mahdollisuutta etc. Toisaalta ihan hassua koska mies on todella perääni.. En vain oikein tiedä miten jonkun poikuus viedään tyylillä, suorituspaineet itselläkin..

Vierailija
13/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 9 ovat siis saman miehen kirjoittamia.

Oletteko suudelleet? Siis ei mitään hyvänyön pusuja vaan sellaisia pitkiä, märkiä suudelmia? Miten hän niihin reagoi? Osaako? Jännittääkö? Seisooko hänellä? (Nojaudu sen verran lähelle, että tunnet) Jos seisoo, niin painaudu kiinni. Ei tarvitse hinkuttaa, kunhan kosket jotenkin.

Onko hän koskenut rintojasi? Pidä huoli, että vähintään pyyhkäiset häntä "vahingossa", jos hän ei ole edes koskettanut. Jos hän uskaltaa koskettaa, niin tee selväksi, että se on sallittua ja tuntuu sinusta mukavalta (jos siis tuntuu).

Jos olet kiltti ja vähän ujo, niin nämä neuvot voivat tuntua hankalilta. Tilanne vaatii sinulta aktiivista aloitetta, mutta myös hienotunteisuutta. Jos mies on niin hyvä kuin kerrot, niin kyllä se on vaivan arvoista.

Vierailija
14/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan esittää neitsyttä kun sillä on saanut sut noin innostumaan. Mikäs siinä kaikki keinot saada pildeä on kokeilemisen arvoisia.

Esittää kokeneempaa kuin mitä on. Sen verran mulla elämänkokemusta että näkyy tuo kauas.

Ap

Vierailija
15/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko suudelleet? Siis ei mitään hyvänyön pusuja vaan sellaisia pitkiä, märkiä suudelmia? Miten hän niihin reagoi? Osaako? Jännittääkö? Seisooko hänellä? (Nojaudu sen verran lähelle, että tunnet) Jos seisoo, niin painaudu kiinni. Ei tarvitse hinkuttaa, kunhan kosket jotenkin.

Onko hän koskenut rintojasi? Pidä huoli, että vähintään pyyhkäiset häntä "vahingossa", jos hän ei ole edes koskettanut. Jos hän uskaltaa koskettaa, niin tee selväksi, että se on sallittua ja tuntuu sinusta mukavalta (jos siis tuntuu).

Jos olet kiltti ja vähän ujo, niin nämä neuvot voivat tuntua hankalilta. Tilanne vaatii sinulta aktiivista aloitetta, mutta myös hienotunteisuutta. Jos mies on niin hyvä kuin kerrot, niin kyllä se on vaivan arvoista.

Emme ole suudelleet vielä. Suurin muuri meillä on nyt se että mies ei jotenkin hyväksy rooliansa kokemattomampana. Minulla on ollut yksi poikaystävä, ja tämä mies ottaa asian kauhean vakavasti, ihan kuin olisi kyseessä joku kilpailu tms. Hän on ihana tyyppi mutta tuntuu kuin puheeni kaikuisi kuuroille korville. Haluaisin tietää onko miehillä todella tämä alfameno yleistä ja miten sen voisi jotenkin järjellisesti heille antaa. Exäni oli ihan hanurista mutta tämä uusi mies ei vain yksinkertaisesti kuuntele. Hänen päässään minulla on olleet jotkin superorgiat exän kanssa ja mikään ei auta. Joku varmasti nyt ymmärtää mitä tarkoitan. Ollaan patissa ja minua ahdistaa. Haluaisin jotenkin totuuden hänelle kaaliin että hänellä ei ole mitään syytä tuntea itsensä uhatuksi menneiden takia.

Vierailija
16/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun en minäkään näe mitään muuta loogista lopputulosta kuin että eka kerta on ihan turhaa sähläämistä eikä se minua haittaa. Mutta mies on tosiaan niin ylpeä ja minua rasittaa yrittää huomiota koko ajan jonkun älyttömän kiiltokuvafantasia siitä mitä pitäisi olla. Kuitenkin välitetään toisistamme mutta kun yhteiskunnan paineet ja blaa blaa. :/

Vierailija
17/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole suudelleet vielä. Suurin muuri meillä on nyt se että mies ei jotenkin hyväksy rooliansa kokemattomampana. Minulla on ollut yksi poikaystävä, ja tämä mies ottaa asian kauhean vakavasti, ihan kuin olisi kyseessä joku kilpailu tms. Hän on ihana tyyppi mutta tuntuu kuin puheeni kaikuisi kuuroille korville. Haluaisin tietää onko miehillä todella tämä alfameno yleistä ja miten sen voisi jotenkin järjellisesti heille antaa. Exäni oli ihan hanurista mutta tämä uusi mies ei vain yksinkertaisesti kuuntele. Hänen päässään minulla on olleet jotkin superorgiat exän kanssa ja mikään ei auta. Joku varmasti nyt ymmärtää mitä tarkoitan. Ollaan patissa ja minua ahdistaa. Haluaisin jotenkin totuuden hänelle kaaliin että hänellä ei ole mitään syytä tuntea itsensä uhatuksi menneiden takia.

3,9,14 tässä taas.

Hankala tilanne. Mies on aivan erilainen kuin minä. Minulla suurin ongelma oli uskaltaa tehdä jotain, koska pelkäsin loukkaavani tyttöä. Minulle oli liikaa painotettu, ettei saa lääppiä, puristella, pussailla tai - herravarjele - panna! Eli minusta oli tehty alfan vastakohta.

Taas kerran, mistä tiedät nämä kuvitelmat superorgioista?

Jos teillä tulee puhetta exästäsi, niin entä jos toisit esiin sen kuinka paska ex oli - etenkin sängyssä. Ei niin, että nostat rimaa, vaan kerro mitä ex teki väärin. Sellaista, jonka tämä mies sitten osaa välttää. Oliko ex kovakourainen, itsekäs, liian nopea vai jotain muuta. Tee selväksi että ex on ex ja syystä, et haikaile sen perään.

Vierailija
18/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3,9,14 tässä taas.

Hankala tilanne. Mies on aivan erilainen kuin minä. Minulla suurin ongelma oli uskaltaa tehdä jotain, koska pelkäsin loukkaavani tyttöä. Minulle oli liikaa painotettu, ettei saa lääppiä, puristella, pussailla tai - herravarjele - panna! Eli minusta oli tehty alfan vastakohta.

Jos teillä tulee puhetta exästäsi, niin entä jos toisit esiin sen kuinka paska ex oli - etenkin sängyssä. Ei niin, että nostat rimaa, vaan kerro mitä ex teki väärin. Sellaista, jonka tämä mies sitten osaa välttää. Oliko ex kovakourainen, itsekäs, liian nopea vai jotain muuta. Tee selväksi että ex on ex ja syystä, et haikaile sen perään.

Koska miehellä on kilpailunhaluinen asenne minun menneisyyteen. Ärsyttää tosi paljon koska siinä mitään kilpailemista ole. Koen vain sellaisen seinän meidän välissä kun ei pysty välittämään hänen puolelleen että en ole saanut mitään sellaista minkä kanssa hänen pitäisi kilpailla. En tiedä avaako tämä asiaa yhtään, mutta miehen kaverit ovat aika naistenmiehiä ja luultavasti kertoilleet kaiken maailman juttuja siitä millaisia asioiden pitäisi olla. Mutta vinkkisi tuosta exän mollaamisesta voi toimia, täytyy kokeilla.

Vierailija
19/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ylipäänsä ottaa tätä neitsyyttä missään yhteydessä esiin vai ennemmin vain ääneen kommentoida sitä miten ihana hän on ja miten nyt väristelee minulla eri paikoissa? En laske leikkiä edes. Olen alkanut huomata että miehet ovat monet tosi herkkiä olentoja ja sitä haluan kunnioittaa ja tukea.

ap

Vierailija
20/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3,9,14 tässä taas.

Koska miehellä on kilpailunhaluinen asenne minun menneisyyteen. Ärsyttää tosi paljon koska siinä mitään kilpailemista ole. Koen vain sellaisen seinän meidän välissä kun ei pysty välittämään hänen puolelleen että en ole saanut mitään sellaista minkä kanssa hänen pitäisi kilpailla. En tiedä avaako tämä asiaa yhtään, mutta miehen kaverit ovat aika naistenmiehiä ja luultavasti kertoilleet kaiken maailman juttuja siitä millaisia asioiden pitäisi olla. Mutta vinkkisi tuosta exän mollaamisesta voi toimia, täytyy kokeilla.

Kerroin tuon itsestäni, koska ohjeeni ovat yhtä arvailua kuin sinunkin. Minä en ole yhdenkään naisen kanssa ajatellut, että kilpailisin hänen exiensä kanssa. Minä olen aina ajatellut, että tämä nainen on tässä nyt, koska haluaa olla juuri minun kanssani. Ei yhdenkään exänsä kanssa.

Joillakin miehillä kilpailuvietti on ylivoimainen. Se on kuin jänis ajokoiralle, sitä ei vain voi ohittaa. Jos hän 22-vuotiaana haluaa aloittaa seksielämänsä toisen neitsyen kanssa niin sitten se on niin. Toisaalta voit myös miettiä, millaista sinun elämästäsi olisi tullut ajokoiran kanssa, joka aina säntää kisaan milloin minkäkin kanssa. Toivottavasti hän ei ole toivoton tapaus. Ainakin hänellä on ääliöitä kavereina.

Mollaaminen kannattaa pitää hienovaraisena, mutta tee selväksi, ettet haikaile exää. Ja exän sänkypuuhista kannattaa aina kertoa, miten yksinkertaisesti juuri senkin asian olisi voinut hoitaa hyvin.

Ette ole suudelleet. Pitäisikö siitä aloittaa? Vaihdatteko pusuja? Voit jonkun kerran viivytellä pusun kanssa ja siirtyä suudelmaan (ja lähelle). Entä sinun vartalosi koskettelu? Naisvartalo tuntuu ja tuoksuu miehestä huumaavalle. Siinä on paljon sellaista, mistä miehelläsi ei ole (vielä) kokemusta.

3,9,14,18 M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä