Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalo yli vuoden myynnissä, ei yhtäkään tarjousta

Vierailija
03.09.2019 |

Noin 15 kilometriä Tampereen keskustasta. Missä vika?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat työkaverini, joista osa on alle kolmekymppisiä etsivät juuri omakotitaloa. Emme tosin asu Tampereella päin. Moni ihmettelee, kun itse en tunne kiinnostusta sellaiseen vaan olen tyytyväinen asumiseen rivitalossa. Työkaverini eivät tosin ole kaikki nuoret, mutta nuorissakin on useampia, jotka haluavat asua omakotitalossa ja mielellään hieman maaseutumaisemmassa ympäristössä.

Vierailija
162/164 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, perheellinen, miehen kanssa olemme kummatkin hyväpalkkaisia. Varaa olisi vaikka millaiseen lukaaliin mutta olemme päättäneet että asumiseen saa mennä vain 20% tuloista. Haluamme nauttia elämästämme emmekä olla huolissamme siitä pystytäänkö vaikka työttömyyden sattuessa kustantamaan asumisen. Olemme ostamassa ja tietty summa on säästettynä. Lainaa emme halua ottaa. 

Miettikää siitä sitten mikä on hyvä hinta ihmisille ostaa. Kaikki eivät halua elää talon ehdolla. Vaihtoehtoja löytyy meidän budjetille todella paljon. Aluksi näytti ongelmalliselta mutta nyt hyviä vaihtoehtoja löytyy paljon. 120 000 on budjetti ja Länsi-Suomi kohteena. Myyjät ovat valmiita tulemaan vastaan. Kauppa on kehnoa joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon kolme tärkeintä hintakriteeriä ovat sijainti, sijainti ja sijainti.

Vierailija
164/164 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, ketkä jankuttavat tuota mantraa, etteivät nuoret osta ok-taloja. Ainakin täällä länsirannikolla useimmat kolmekymppiset kaverini ovat hankkineet ok-talon, jos rahkeet riittäneet. Kaikki ovat siis parisuhteessa ja pienet lapset (tai lapsia tulossa).

No kyllähän svenska talande bättre folkilla on vara ostaa. :)

Kun asuu Helsingin ulkopuolella on varaa ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme