Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen aktiivisuus suhteen muodostamisessa EI IKINÄ kannata

Vierailija
03.09.2019 |

Ehkä minäkin sen nyt uskon. Vaikka naisella olisi lauma lapsia ja välissä 1000 kilometriä, niin oikeasti ihastunut mies koodaa vaikka revontulet sydämen muotoon naisen ikkunan takana. Miten turhauttavaa kun mies jurnuttaa passiivisena että hän nyt on tämmönen ja ei hän osaa tunteista puhua ja vaikka nainen aistii että homma on lopahtamassa niin aina löytyy miehen käytökselle joku selitys, johon on itse ihastuneena helppo tarttua ja tulee ylläpidettyä jo miehen puolelta kuollutta juttua, jossa hän lapasena vapaamatkustajana roikkuu. "Tietenkin haluan muutakin kuin pelkkää seksiä", sanoo mies, ja ottaa suhteesta pelkkää seksiä.

Sori vaan kaikki miehet, jatkossa en pane rikkaa ristiin, enkä tee oma-aloitteisesti yhtään mitään. Mies kyllä hoitaa homman silloin kun sitä OIKEASTI kiinnostaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolme kertaa elämässäni seurustellut ja jos naiset ei ois ollu se aktiivisempi osapuoli olisin seurustellut nolla kertaa.

M35

Vierailija
42/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki strategiat ja pelaamiset ym paistaa läpi. Parasta on olla autenttinen, aito itsensä ja näyttää, jos on kiinnostunut. Ihmisiä tässä ollaan, eikä mitään pelinappuloita.

Noin se menee. Ne, jotka eivät usko vaan luulevat peliteorioiden toimivan, eivät ole koskaan oikeassa suhteessa olleetkaan.

Kyllä, ja juuri tätä peräänkuulutan miehiltäkin. Kun nainen on aktiivinen ja kertoo toivovansa oikeaa täysipainoista suhdetta, mies ei sano toivovansa samaa ellei tarkoita sitä. Muuutenhan nainen joutuu kuvittelemaan että oltiin avoimia ja suoria ja panostaa juttuun, ja sitten kuitenkin taas huomaamaan että kaikki polkee paikallaan. Ap

Onko sinulla ystäviä ap? Jos on, niin onko sinulla heidänkin kanssaan noin älyttömän vaikeaa? Mietitkö ystävienkin kanssa koko ajan tällaisia asioita vai ovatko ystävyyssuhteesi helpompia? Tai vaikeampia? Kilpailetko ystävyydessä?

Parisuhde on ystävyyssuhde tai ainakin sen pitäisi olla sellainen. Siinä ei kilpailla aktiivisuudessa tai teoissa, vaan pyritään siihen, että osapuolilla on hyvä olla.

Kyllä on, kiitos kysymästä. Mutta en vertaisi ystävyyssuhdetta oraallaan olevaan seurusteluun, jossa toinen osapuoli antaa katteettomia lupauksia. Miten vaikeaa on lähettää se yksi viesti, tai kysyttäessä kakistaa että no itse asiassa aistit oikein ja en ole jutussa täysillä mukana? Ap

En ymmärrä miksi kiusaat itseäsi tuollaisen asian takia. Eikö olisi vain helpompi jatkaa matkaa ja ottaa opiksi? En minä ainakaan viitsisi käyttää kallista aikaani turhanpäiväiseen vatvomiseen ja odottamiseen.

Minkä ikäinen ap olet, onko 16 liikaa?

Sinäkään et osannut kysymykseen vastata.

Minusta tuollainen käytös kertoo heikosta tunneälystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki strategiat ja pelaamiset ym paistaa läpi. Parasta on olla autenttinen, aito itsensä ja näyttää, jos on kiinnostunut. Ihmisiä tässä ollaan, eikä mitään pelinappuloita.

Noin se menee. Ne, jotka eivät usko vaan luulevat peliteorioiden toimivan, eivät ole koskaan oikeassa suhteessa olleetkaan.

Kyllä, ja juuri tätä peräänkuulutan miehiltäkin. Kun nainen on aktiivinen ja kertoo toivovansa oikeaa täysipainoista suhdetta, mies ei sano toivovansa samaa ellei tarkoita sitä. Muuutenhan nainen joutuu kuvittelemaan että oltiin avoimia ja suoria ja panostaa juttuun, ja sitten kuitenkin taas huomaamaan että kaikki polkee paikallaan. Ap

Onko sinulla ystäviä ap? Jos on, niin onko sinulla heidänkin kanssaan noin älyttömän vaikeaa? Mietitkö ystävienkin kanssa koko ajan tällaisia asioita vai ovatko ystävyyssuhteesi helpompia? Tai vaikeampia? Kilpailetko ystävyydessä?

Parisuhde on ystävyyssuhde tai ainakin sen pitäisi olla sellainen. Siinä ei kilpailla aktiivisuudessa tai teoissa, vaan pyritään siihen, että osapuolilla on hyvä olla.

Kyllä on, kiitos kysymästä. Mutta en vertaisi ystävyyssuhdetta oraallaan olevaan seurusteluun, jossa toinen osapuoli antaa katteettomia lupauksia. Miten vaikeaa on lähettää se yksi viesti, tai kysyttäessä kakistaa että no itse asiassa aistit oikein ja en ole jutussa täysillä mukana? Ap

En ymmärrä miksi kiusaat itseäsi tuollaisen asian takia. Eikö olisi vain helpompi jatkaa matkaa ja ottaa opiksi? En minä ainakaan viitsisi käyttää kallista aikaani turhanpäiväiseen vatvomiseen ja odottamiseen.

Minkä ikäinen ap olet, onko 16 liikaa?

Sinäkään et osannut kysymykseen vastata.

Minusta tuollainen käytös kertoo heikosta tunneälystä.

Ps. En siis ole ap.

Vierailija
44/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys mitä en ole kuullut näiden marmattavien naisten koskaan kysyneen on: "Millainen mies pitää aktiivista naista helppona?". Onko se ujo, hiljainen ja yksinäinen mies jolla mahdoton onkin muuttunut mahdolliseksi vaiko mies joka on tottunut saamaan haluamansa ja tyytyy nyt vähän vähempäänkin kun nyt sattuu saamaan ilman vaivannäköä. Kovasti syytökset kohdistuu aina ensin mainittuihin. Ehkäpä tuskastuneen naisen tulisi hormonihuuruissaan pysähtyä miettimään että ehkä se ("vain tästä kyseisestä naisesta") kaikkein komein ja sulavakäytöksisin mies ei ole se joka eniten arvostaa naisen aktiivisuutta. Jos taas mies vaikuttaa siltä että se on kiinnostunut, mutta ei tule kyllä koskaan itse tekemään aloitetta, niin silloin ollaan otollisella maaperällä. Mikään pakko ei toki ole tehdä aloitetta jos tällainen mies ei kiinnosta, mutta marmattaja voisi ainakin kohdistaa marmatuksensa oikealle kohderyhmälle.

Vierailija
45/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten tuon lähestymisen teet. liian tyrkky nainen antaa halvan kuvan naisesta. Oikealla tavalla tehtynä ns. "kiinnostuneen" oloisena,antaa aivan toisenlaisen kuvan.

mies51v

Vierailija
46/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu nyt ap, että teillä molemmalla on miehen kanssa ongelmia. Kun Ähry ja Tuhru seurustelevat/tapailevat, niin eihän siitä oikein mitään tule. Kun kumpikaan ei osaa puhua, kumpikaan ei tajua toista, ei kysy, ei osaa viestiä, niin kummallakaan ei ole kivaa.

Jos sinä ap tajuat, että koko juttu on vaikeaa, niin olet varmasti oikeassa. Mutta miksi ihmeessä sinä et sitten ole se joka sanoo asiasta ja kertoo huolensa? Jos pystyt täälläkin sanomaan suurinpiirtein tajuttavasti asiasi, niin etköhän osaa tehdä sen myös miehen kanssa? Mitä odotat? Miksi odotat?

Vierailija
47/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys mitä en ole kuullut näiden marmattavien naisten koskaan kysyneen on: "Millainen mies pitää aktiivista naista helppona?". Onko se ujo, hiljainen ja yksinäinen mies jolla mahdoton onkin muuttunut mahdolliseksi vaiko mies joka on tottunut saamaan haluamansa ja tyytyy nyt vähän vähempäänkin kun nyt sattuu saamaan ilman vaivannäköä. Kovasti syytökset kohdistuu aina ensin mainittuihin. Ehkäpä tuskastuneen naisen tulisi hormonihuuruissaan pysähtyä miettimään että ehkä se ("vain tästä kyseisestä naisesta") kaikkein komein ja sulavakäytöksisin mies ei ole se joka eniten arvostaa naisen aktiivisuutta. Jos taas mies vaikuttaa siltä että se on kiinnostunut, mutta ei tule kyllä koskaan itse tekemään aloitetta, niin silloin ollaan otollisella maaperällä. Mikään pakko ei toki ole tehdä aloitetta jos tällainen mies ei kiinnosta, mutta marmattaja voisi ainakin kohdistaa marmatuksensa oikealle kohderyhmälle.

Mistäpä sitä voi tietää minkä verran kenelläkin on vientiä ja miten ujo ja yksinäinen kukakin todellisuudessa on. Ulkonäkökin voi joskus hämätä. Jos mies ei koskaan osoita aktiivisuutta, mistä voi päätellä ettei se johdu siitä, että "parempiakin" on tarjolla?

Vierailija
48/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä voi tietää minkä verran kenelläkin on vientiä ja miten ujo ja yksinäinen kukakin todellisuudessa on. Ulkonäkökin voi joskus hämätä. Jos mies ei koskaan osoita aktiivisuutta, mistä voi päätellä ettei se johdu siitä, että "parempiakin" on tarjolla?

Käytöksestä? Kyllä minä väitän tunnistavani naisten käyttäytymisestä ja mikroilmeistä että milloin häntä kiinnostaa ja milloin on ihan turha mennä juttelemaan. Lisäksi kannattaa huomata ero sen välillä että mies ei osoita aktiivisuutta sinulle ja sille että mies ei osoita aktiivisuutta ketään kohtaan. Jos mies iskee naisia oikealta ja vasemmalta, mutta ei osoita mitään mielenkiintoa sinua kohtaan, niin luulisi olevan selvää että kiinnostusta ei ole eikä tule, mutta jos se ujosti kuikuilee pääasiassa sinua, niin ehkä tilanne on eri ja sinun lähestyminen olisi jopa toivottavaa. Mutta ehkä se on helppo olla itse passiivinen ja marmattaa kuinka kaikki vonkaavat vain pillua ja että törmäät vaan pelimiehiin.

Vierailija
49/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä logiikassa nyt ei mitenkään suljeta pois sitä, että vaikka mies olisi olut se aktiivisempi osapuoli niin hän voi ihan yhtä hyvin silti lähteä jossain vaiheessa toisen pilun perään. Se voi olla jopa todennäköisempää mieheltä, joka on tottunut naisia pyörittelemään.

Vierailija
50/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietenkään kannata jos miestä ei vain kiinnosta. Mutta joskus se voi olla se ratkaiseva sysäys joka saa vähän ujomman ja passiivisemman miehen tajuamaan että se nainen olisi oikeasti mahdollista saada.

Siis mitä nainen on joku kauppatavara joka saadaan ja omistetaan? Nyt tarkkuutta kielenkäyttöön ja tunnista omat etuoikeutes.

Vierailija
51/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, juuri ennen klo 23, täällä oli ketju samasta aiheesta. Ja yllättäen heti seuraavana aamuna tupsahtanut huomattavasti provahtavampi aloitus kuin jatkoksi...

Vierailija
52/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöksestä? Kyllä minä väitän tunnistavani naisten käyttäytymisestä ja mikroilmeistä että milloin häntä kiinnostaa ja milloin on ihan turha mennä juttelemaan. Lisäksi kannattaa huomata ero sen välillä että mies ei osoita aktiivisuutta sinulle ja sille että mies ei osoita aktiivisuutta ketään kohtaan. Jos mies iskee naisia oikealta ja vasemmalta, mutta ei osoita mitään mielenkiintoa sinua kohtaan, niin luulisi olevan selvää että kiinnostusta ei ole eikä tule, mutta jos se ujosti kuikuilee pääasiassa sinua, niin ehkä tilanne on eri ja sinun lähestyminen olisi jopa toivottavaa. Mutta ehkä se on helppo olla itse passiivinen ja marmattaa kuinka kaikki vonkaavat vain pillua ja että törmäät vaan pelimiehiin.

Joo, mutta kuka kyttää koko ajan minkä verran osoittaa huomiota muille? Itse näen pääasiassa sen, kuinka osoittaa huomiota minulle. Siitä ei kuitenkaan ihan kauheasti voi päätellä, hyvin voi osoittaa samalla tavalla kaikille muillekin. En muuten puhunut mistään ujosta kuikuilusta. Se on kyllä usein helppo huomata ja silloin tilanne on helvetillinen, jos itseä ei kiinnosta alkuunkaan.

Niin, ja en lukeudu noihin marmattajiin. Suurin osa miehistä joita olen kohdannut, ovat olleet asiallisia.

Vierailija
53/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on kommentti jossa sanotaan että lähestyi ujoa hiljaista ja yksinäistä miestä ja hän piti minua helppona? Minä ainakin lähestyn vain miehiä joista olen kiinnostunut. Hienosti yritit vähätellä naisten kokemuksia tuolla ”hormonihuuruissaan marmattavat” 👍🏻 Mitään rakentavaa sanottavaa sinulla ei sitten ollutkaan?

Vierailija
54/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, mikä ongelmasi on oikeasti?

Vierailija
55/55 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan suostunut juoksemaan naisten perässä, enkä aio sitä edelleenkään aloittaa.