Naisen aktiivisuus suhteen muodostamisessa EI IKINÄ kannata
Ehkä minäkin sen nyt uskon. Vaikka naisella olisi lauma lapsia ja välissä 1000 kilometriä, niin oikeasti ihastunut mies koodaa vaikka revontulet sydämen muotoon naisen ikkunan takana. Miten turhauttavaa kun mies jurnuttaa passiivisena että hän nyt on tämmönen ja ei hän osaa tunteista puhua ja vaikka nainen aistii että homma on lopahtamassa niin aina löytyy miehen käytökselle joku selitys, johon on itse ihastuneena helppo tarttua ja tulee ylläpidettyä jo miehen puolelta kuollutta juttua, jossa hän lapasena vapaamatkustajana roikkuu. "Tietenkin haluan muutakin kuin pelkkää seksiä", sanoo mies, ja ottaa suhteesta pelkkää seksiä.
Sori vaan kaikki miehet, jatkossa en pane rikkaa ristiin, enkä tee oma-aloitteisesti yhtään mitään. Mies kyllä hoitaa homman silloin kun sitä OIKEASTI kiinnostaa.
Kommentit (55)
Nojaa, naisen aktiivisuuden ansiosta ollaan oltu yhdessä nyt 7 vuotta
Ihan omaa aktiivisuuttani olen saanut ne miehet jotka olen halunnut. Kaikki 4, jokainen ihana.
Yksin olin viimeksi v. 1984.
Miksette vaan harrasta seksiä? Tarviiko aina olla ajatuksena "kunnes kuolema meidät erottaa"? Harrasta hyvää seksiä kun siltä tuntuu. Ehkä kehittyy jotain, ehkä vain hyvää seksiä. Ota rennosti, älä suorita.
En sitte mekä oltais yhdessä ja naimisissä jos mä ei olis se aktiivisempi ollut. Puolisuo on hiljainen ja ujo. Joskus se kannata.
Ei se tietenkään kannata jos miestä ei vain kiinnosta. Mutta joskus se voi olla se ratkaiseva sysäys joka saa vähän ujomman ja passiivisemman miehen tajuamaan että se nainen olisi oikeasti mahdollista saada.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tietenkään kannata jos miestä ei vain kiinnosta. Mutta joskus se voi olla se ratkaiseva sysäys joka saa vähän ujomman ja passiivisemman miehen tajuamaan että se nainen olisi oikeasti mahdollista saada.
Totta tämäkin.
edellinen M
Vierailija kirjoitti:
Ihan omaa aktiivisuuttani olen saanut ne miehet jotka olen halunnut. Kaikki 4, jokainen ihana.
Ja ilmeisesti ainakin kolmen näistä kanssa ei sitten onnistunut. Ei kai vaan siksi ettei miestä oikein kiinnostanutkaan...
Tää sama tyyppi jankuttaa samaa agendaansa päivittäin aiheesta toiseen täällä. Joko kyseessä on fiksaatio tai sitten strateginen pelimies vaan muokkaamassa kylvöalustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää sama tyyppi jankuttaa samaa agendaansa päivittäin aiheesta toiseen täällä. Joko kyseessä on fiksaatio tai sitten strateginen pelimies vaan muokkaamassa kylvöalustaa.
Tai ehkäpä täällä on paljon miesten härskiin ja tunteettomaan käytökseen pettyneitä naisia?
Sanoisin, että molempien kannattaa olla aktiivisia. Se on sellaista normaalia aikuismaista toimintaa. Jos olen kiinnostunut miehestä, niin aivan varmasti olen aktiivinen ja jos mies on kiinnostunut, niin luonnollisesti odotan häneltäkin aktiivisuutta.
On erittäin helppoa ja molemmille mukavaa toimia näin ja niin elämä on mennytkin. Elämäni on oikein ihanaa mieheni ja perheeni kanssa. Minulla on myös upeita ystäviä, jotka ovat löytyneet aktiivisuuden kautta. En voisi edes ajatella olevani nyhverö, joka ei saisi suutaan auki ja joka poimisi vain rusinat valmiista pullasta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Enpä korkeampia provopisteitä elävän elämän tarinalle odottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on tavoitteena yksi mies koko elämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että molempien kannattaa olla aktiivisia. Se on sellaista normaalia aikuismaista toimintaa. Jos olen kiinnostunut miehestä, niin aivan varmasti olen aktiivinen ja jos mies on kiinnostunut, niin luonnollisesti odotan häneltäkin aktiivisuutta.
On erittäin helppoa ja molemmille mukavaa toimia näin ja niin elämä on mennytkin. Elämäni on oikein ihanaa mieheni ja perheeni kanssa. Minulla on myös upeita ystäviä, jotka ovat löytyneet aktiivisuuden kautta. En voisi edes ajatella olevani nyhverö, joka ei saisi suutaan auki ja joka poimisi vain rusinat valmiista pullasta.
Miksi se mies sitten haluaa ja vakuuttelee haluavansa, vaikka toinen kertoo rehellisesti mitä itse haluaa? Ja sitten lopulta kuitenkin käy ilmi että epäilyksiä oli miehellä koko ajan? Vaikea olla yksin suhteessa aikuismainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkäpä täällä on paljon miesten härskiin ja tunteettomaan käytökseen pettyneitä naisia?
Oma vika aika pitkälle. Jos itseään ei Arvosta, niin varmasti tulee niskaan vain kakkaa kaikissa muodoissa. Ei yhdenkään miehen tai naisen tarvitse olla toiselle mikään parantaja ja terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies sitten haluaa ja vakuuttelee haluavansa, vaikka toinen kertoo rehellisesti mitä itse haluaa? Ja sitten lopulta kuitenkin käy ilmi että epäilyksiä oli miehellä koko ajan? Vaikea olla yksin suhteessa aikuismainen.
Arvostatko itseäsi yhtään?
Hyvää marmatusta.