Herranjesta, että tuo BB-talo on oksettava ja ruma!
Jos ei porukassa muuten tule paha olla, niin tuo talo viimeistelee sen, että jokainen siellä vielä pimahtaa. Ja joo, en oleta, että kukaan lukee 104 sivua kommentteja, jotta näkee mielipiteeni, vaan halusin aiheesta oman aloituksen.
Kommentit (11)
Ai jaa, minä tykkään koska nykyajan kertakäyttökulutus on surullista. Käytettynä/kierrätettynä saa ihan käyttökelpoista tavaraa. Luonto ja kukkaro kiittävät.
Karsea toteutus. Mutta jos olisi ollut kiiltävää valkoista, niin porukka valittaisi, että ei tuolla viihdy, täytyy olla enemmän väriä! Onhan se nähty noissa sisutusjuttujen kommenteissa, "en viihtyisi, täytyy olla väriä ja vanhanaikaista, ja kulunutta diipadaapaa".
Vierailija kirjoitti:
Joo, niinkuin tuossa ketjussa on kerrottukin, se on osaltaan tarkoitus ja pääsuunnittelijakin asian kertoi.
Ketä tarkoitat pääsuunnittelijalla, Marco Casagrandeako? Missä sanoi, että talon on tarkoitus olla ahdistava ja hirveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niinkuin tuossa ketjussa on kerrottukin, se on osaltaan tarkoitus ja pääsuunnittelijakin asian kertoi.
Ketä tarkoitat pääsuunnittelijalla, Marco Casagrandeako? Missä sanoi, että talon on tarkoitus olla ahdistava ja hirveä?
Herättää voimakkaita tunteita ja olla silmiinpistäviä ylsityiskohtia.
Se n. puolen metrin kynnys retro-olohuoneeseen on hengenvaarallinen! Miten tuollaista on saanut edes rakentaa ilman kaidetta ja rappusta?! Toivottqvasti kukaan ei horjahda sieltä alas...
Vierailija kirjoitti:
Se n. puolen metrin kynnys retro-olohuoneeseen on hengenvaarallinen! Miten tuollaista on saanut edes rakentaa ilman kaidetta ja rappusta?! Toivottqvasti kukaan ei horjahda sieltä alas...
Puolen metrin pudotus on hengenvaarallinen? 😂
Onko tuo pienempi mitä aikaisemmat?
MInä tykkään. Ehkä vähän hillitympi olisi jos itse asuisin. En tykkää valkoisista kodeista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen metrin pudotus on hengenvaarallinen? 😂
No ei ole hengenvaarallinen mutta voi siinä nilkkansa taittaa yms. T. Eri