Mies on alkanut vastata hymiöillä
Mulla on ollut juttua koko kesän yhden miehen kanssa, kuumaa flirttiä yms.
Nyt on ongelma! Aina kun näemme, flirtti lentää ja on kivaa, mutta viestittely on hänen puoleltaan lyhentynyt ja muuttunut muodollisemmaksi, ts.vastaa asiaan muttei juuri ylimääräistä.
Saattaa vastata johonkin pitkäänkin sepustukseeni vain 😊 tai 😉.
Onko kiinnostus lopahtanut?
Kommentit (43)
Kaveri jos vastaa hymiöllä niin lopetan viestit kokonaan.
Inhoan noita hymiöitä ja siksi lopetin Facebookin kun siellä tää sama kaveri ja sen kaverit kommentoi hymiöillä, aivotonta hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri jos vastaa hymiöllä niin lopetan viestit kokonaan.
Inhoan noita hymiöitä ja siksi lopetin Facebookin kun siellä tää sama kaveri ja sen kaverit kommentoi hymiöillä, aivotonta hommaa.
Lisään vielä että en sinuna lähettäisi enää viestejä.
Ei one toisen arvostamista noi hymiöt.
Viestit ei minun mielestä ole ns. keskustelukanava.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä näitä kommentteja joissa ollaan niin varmoja että miehen kiinnostus on lopahtanut. Olen itse naisena vastannut usein hymiöillä kun tapailemani mies on kertonut jotain tai laittanut jonkun kuvan minulle whatsappissa. Pidän miehestä kyllä ja haluan tavata hänet aina kun mahdollista. En vain ole hyvä lähettämään viestejä, tykkään puhua asiani. Viestejä on kuitenkin kiva saada mieheltä josta tykkää, ja valitettavasti niihin ei aina osaa sanoa mitään järkevää vaan joutuu sortumaan hymiöihin. Mies on itsekin niistä minulle maininnut, että miksi en laita muuta kuim hymiöitä. Ilmeisesti hänkin ottaa ne pahalla, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään sellaisesta, ettei minua kiinnostaisi.
Koska viestittelyssä tapahtui selkeä muutos. Ennen mies tykkäsi itsekin vastata pitemmin. Nyt ei. Kyse ei siis ole hänelle ominaisesta viestittelystä kuten sinulla.
Ei ole välttämättä kiinnostus lopahtanut, ei vain ole viestittelijätyyppiä. Haluaa jutella kasvotusten. Mulla on sama juttu. On yhden ystävän kanssa ystävyys meinannut mennä piloille, kun meillä on niin erilaiset puhelinmieltymykset. Mutta keskustellaan asiasta ja yritetään tulla toisiamme vastaan. Ja aina muistuttelen, että vaikka en vastaa viesteihin heti tai vaikka en aina vastaa puheluihin, niin se ei tarkoita ettenkö haluaisi nähdä häntä ja etteikö hän ole tärkeä.
Ap tässä. Kyllä mä luulen että tämä oli nyt tässä.
Näki eilen yhteisiä ystäviä eikä maininnut minusta sanaakaan, ehkä kuulema jopa vältteli minusta puhumista yhteisen tuttujen mukaan...
Lisäksi olisi voinut halutessaan laittaa mulle viestiä yhdestä asiasta (sanoin etukäteen että näinköhän siellä käy näin yhdestä jutusta. Näin kävi, mutta eipä ole laittanut että ”olit oikeassa” tms. Eli ei näköjään tee tikusta asiaa...).
Joten mä annan olla. Kirvelee, mut minkäs teet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä kiinnostus lopahtanut, ei vain ole viestittelijätyyppiä. Haluaa jutella kasvotusten. Mulla on sama juttu. On yhden ystävän kanssa ystävyys meinannut mennä piloille, kun meillä on niin erilaiset puhelinmieltymykset. Mutta keskustellaan asiasta ja yritetään tulla toisiamme vastaan. Ja aina muistuttelen, että vaikka en vastaa viesteihin heti tai vaikka en aina vastaa puheluihin, niin se ei tarkoita ettenkö haluaisi nähdä häntä ja etteikö hän ole tärkeä.
On kyse kiinnostuksen loppumisesta. Jos ensin vastaa nopeasti ja pitkästi ja sitten yhtäkkiä pukkaa vain hymiötä, niin turha sitä yrittää muuksi vääntää. Aloittanut ghostaamisen. Naiset ovat just tuollaisia, etteivät ymmärrä mitään selkeimpiäkään merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Kyllä mä luulen että tämä oli nyt tässä.
Näki eilen yhteisiä ystäviä eikä maininnut minusta sanaakaan, ehkä kuulema jopa vältteli minusta puhumista yhteisen tuttujen mukaan...Lisäksi olisi voinut halutessaan laittaa mulle viestiä yhdestä asiasta (sanoin etukäteen että näinköhän siellä käy näin yhdestä jutusta. Näin kävi, mutta eipä ole laittanut että ”olit oikeassa” tms. Eli ei näköjään tee tikusta asiaa...).
Joten mä annan olla. Kirvelee, mut minkäs teet.
Ap
Mutta jos se vältteli susta puhumista = tunteita. Ei se muuten olisi vältellyt... miksi välttelee? Pelkää että joku kysyy suhteenne laatua tms?
Niin, miksi se välttelee puhumista, en tosiaan tiedä. Oudolta tuntuu.
Ap
Anna miehen ottaa itse yhteyttä jos kiinnostaa. Toimii se linja toiseenkin suuntaan.
Jos ei mitään kuulu suht pian, niin olit oikeassa - häntä ei enää kiinnosta.
jos se on vaan jotain flirttiä ja säätöä niin kuka sitä päämäärätöntä jaksaa kovin pitkään.
Täällä näkee monesti kommentteja, ettei "joku" ole välttämättä viestittelijätyyppiä, koska "enhän minäkään ole". Kuitenkin nämä samat "ei viestittelijät" saattavat kirjoittaa tänne hyvinkin pitkiä vastauksia. Sanoisin, että parin satunnaisen viestin vastauksena hymiö ihan menettelee, sillä kiireessä saattaa haluta vastata edes jotain. Jos siitä tulee tapa, juttu on kyllä täysin lopussa.
Eli kirjoitat hänelle pitkät pätkät "kuumaa flirttiä", sepustat hänelle kuinka märkänä olet, kuinka teet viestiä kirjoittaessasi itsesi kanssa ties mitä jne. ja mies vastaa 🙂?
En ehkä sinuna enää kirjoittelisi ja tuhoaisin kaikki edellisetkin viestit puhelimeltani. Tuohan olisi jo noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä näitä kommentteja joissa ollaan niin varmoja että miehen kiinnostus on lopahtanut. Olen itse naisena vastannut usein hymiöillä kun tapailemani mies on kertonut jotain tai laittanut jonkun kuvan minulle whatsappissa. Pidän miehestä kyllä ja haluan tavata hänet aina kun mahdollista. En vain ole hyvä lähettämään viestejä, tykkään puhua asiani. Viestejä on kuitenkin kiva saada mieheltä josta tykkää, ja valitettavasti niihin ei aina osaa sanoa mitään järkevää vaan joutuu sortumaan hymiöihin. Mies on itsekin niistä minulle maininnut, että miksi en laita muuta kuim hymiöitä. Ilmeisesti hänkin ottaa ne pahalla, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään sellaisesta, ettei minua kiinnostaisi.
Koska viestittelyssä tapahtui selkeä muutos. Ennen mies tykkäsi itsekin vastata pitemmin. Nyt ei. Kyse ei siis ole hänelle ominaisesta viestittelystä kuten sinulla.
Totta, luin otsikon ja aloitusviestin hätäisesti. Kiva kun huomautit ystävällisesti! Täällä saa joskus kuulla olevansa i diootti jos erehtyy ja kirjoittaakin asian vierestä. Mukavaa huomata että palstalla on sunlaisia ihmisiä 😊
Vierailija kirjoitti:
Eli kirjoitat hänelle pitkät pätkät "kuumaa flirttiä", sepustat hänelle kuinka märkänä olet, kuinka teet viestiä kirjoittaessasi itsesi kanssa ties mitä jne. ja mies vastaa 🙂?
En ehkä sinuna enää kirjoittelisi ja tuhoaisin kaikki edellisetkin viestit puhelimeltani. Tuohan olisi jo noloa.
No ei toi ole flirttiä vaan silkkaa P.... en ole tuollaista kirjoitellut vaan sellaista vihjailevaa viestittelyä ja ihan arkisiakin juttuja.
Ap
Mä olen huono ilmaisemaan itseäni enkä keksi mitään älykästä vastausta, joten monesti laitan vain hymiön merkiksi toiselle, että olen huomioinut viestisi. En tajua miten jotkut pystyy kirjoittamaan kilometrisepustuksia ihan tavisjutuista.