Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut vastata hymiöillä

Vierailija
02.09.2019 |

Mulla on ollut juttua koko kesän yhden miehen kanssa, kuumaa flirttiä yms.

Nyt on ongelma! Aina kun näemme, flirtti lentää ja on kivaa, mutta viestittely on hänen puoleltaan lyhentynyt ja muuttunut muodollisemmaksi, ts.vastaa asiaan muttei juuri ylimääräistä.
Saattaa vastata johonkin pitkäänkin sepustukseeni vain 😊 tai 😉.

Onko kiinnostus lopahtanut?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä näitä kommentteja joissa ollaan niin varmoja että miehen kiinnostus on lopahtanut. Olen itse naisena vastannut usein hymiöillä kun tapailemani mies on kertonut jotain tai laittanut jonkun kuvan minulle whatsappissa. Pidän miehestä kyllä ja haluan tavata hänet aina kun mahdollista. En vain ole hyvä lähettämään viestejä, tykkään puhua asiani. Viestejä on kuitenkin kiva saada mieheltä josta tykkää, ja valitettavasti niihin ei aina osaa sanoa mitään järkevää vaan joutuu sortumaan hymiöihin. Mies on itsekin niistä minulle maininnut, että miksi en laita muuta kuim hymiöitä. Ilmeisesti hänkin ottaa ne pahalla, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään sellaisesta, ettei minua kiinnostaisi.

Olet ihminen joka haluaa vain ottaa, muttei antaa. Sinusta on kiva saada viestejä mutta vaatii vaivannäköä kirjoittaa niitä, joten pikkuprinsessana odotat että mies kirjoittelee sulle ja sun tarvitsee vain vastata helposti hymiölla. Sinä nautit kun sinua näin viihdytetään.

Jos sulla olisi yhtään empatiakykyä, ymmärtäisit kuinka siitä toisestakin olisi kiva saada ihan oikeita viestejä, ihan niinkuin sinustakin. Jos kykenet, niin mieti miltä sinusta tuntuisi jos näkisit vaivaa ilahduttaaksesi treffikumppania viestillä, ja lähes aina saisit vastaukseksi vain hymiön? Kuinka pitkään jaksaisit kirjoitella hänelle, vaikka hän kuinka sanoisi että nauttii viesteistäsi? Veikkaan että et kovin pitkään, ja toivottavasti tuo mieskin hoksaa pian että ei ole reilua olla ainoa vaivan näkijä.

Vierailija
42/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ toi on niin kuin ap:n tilanne käänteisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä