Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin paha mieli. Olin näkemässä yhtä tinder-miestä seksin merkeissä...

Vierailija
02.09.2019 |

Lähetin hänelle vartalokuviani. En oikeasti ole lihava, vaan täysin normaalipainoinen. Minulla on leveähköt lanteet ja keskikokoiset tissit. Sitten hän vastasi että näytän ihanalta mutta en ole hänen tyyppiään ja ”i like thin girls”. Tarkoittaako tuo, että olin läski hänen mielestään? Vai tykkääkö jotkut miehet oikeasti ”laudoista” (anteeksi)? Tyyppi oli siis usa:sta....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehen nimi joku Achmed tai vastaava, vai miksi ette keskustelleet suomeksi?

No edelleen hän oli USA:sta!!!

Ap

Vierailija
22/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen keho? Oletko isoluinen? Moni suomalainen nainen ei välttämättä ole lihava, mutta on luustoltaan miehinen. Leveät hartiat, pitkät kädet, isot kauha kämmenet, mutta lyhyet jalat. Iso pää.

Sen takia pitää olla miehellä täällä iso maha että on isompi kuin nainen ja tulee naiselle turvallinen tunne kun maha hölskyy.

Joku oikeasti jättää panon välistä "pitkien käsien" ja "isojen kauhakämmenten" takia? Ei pyhä pieru sentään tätä nykyaikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle käynyt noin vaikka kuinka monta kertaa. ärsyttää kun on saanut sheivattua kaikki karvat pää ja kulmakarvoja lukuun ottamatta ja sitten tulee oharit koska onkin liian pienet tissit tai liian iso maha, liian olematon lantio, rumat pattipolvet (!!!!!) ja liskon kädet (??????). Ollaan sitten ilman (ja niinhän tässä on jo yli vuosi oltukin...) Kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Juu, voit kelvata sitten kun olet valmis katsomaan niitä omantasoisia miehiä. Kyllä saatat kelvata hyvässä lykyssä panoalffalle yhden yön astiaksi. Tulehan sieltä pilvistä maan pinnalle tai kohta olet kissatalossa ketjupolttamassa parvekkeella tupakkaa kurttunaamalla.

Vierailija
24/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä voi olla yksi vartalokuva ihan vaatteineen sen naamaselfien lisäksi. Ei tule yllätyksenä sitten vartalon koko.

Vierailija
25/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tommosta kestää kun laitat vaan sen vartalokuvan sinne profiiliin.

Itse skippaan kaikki kenellä ei ole kunnon kuvia juuri tästä syystä.

Vierailija
26/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oikeasti jäi vaikutelma että vasta tissikuvan jälkeen hänen kiinnostus lopahti. Tissini näyttivät muhkeilta. Eli siis läskeiltä.

Ap

Vierailija
27/27 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen keho? Oletko isoluinen? Moni suomalainen nainen ei välttämättä ole lihava, mutta on luustoltaan miehinen. Leveät hartiat, pitkät kädet, isot kauha kämmenet, mutta lyhyet jalat. Iso pää.

Sen takia pitää olla miehellä täällä iso maha että on isompi kuin nainen ja tulee naiselle turvallinen tunne kun maha hölskyy.

Joku oikeasti jättää panon välistä "pitkien käsien" ja "isojen kauhakämmenten" takia? Ei pyhä pieru sentään tätä nykyaikaa...

Miksi ei jättäisi? Kysehän on juuri panosta eli pinnallisesta asiasta eikä rakkaudesta henkisestä asiasta? Taidat olla aika nuori? Ootko paljon pyöriny kikkelikarusellissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä