Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja naisen välinen ystävyys?

Vierailija
30.05.2006 |

Voiko teidän mielestä mies ja nainen olla hyviä ystäviä....? Siis pelkkiä ystäviä? Viihtyä yhdessä, tehdä kivoja juttuja yhdessä jne. ilman että siihen kuuluu sen kummempaa seksuaalista vetovoimaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokemuksella voin sanoa että kun tilaisuus tulee juttu helposti lipsahtaa muuksi kuin ystävyydeksi

Vierailija
2/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista, mutta totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen huomattavasti paremmin toimeen miesseurassa. Ei tartte olla mitään seksuaalista mukana.

Vierailija
4/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voin olla ystävä läheisesti myös vain yhden miehen kanssa. :p ja olenkin. Käydä kahvilla, kuunnella musiikkia, käydä leffassa, jutella mukavia mesellä, soitella aina välillä...

Mutta olen kasvanut " miehisessä" ympäristössä ja varmaan sen takia en tule naisten kanssa niin hyvin toimeen. Minulla on vain veljiä.

Vierailija
5/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole mitään seksuaalista. Mies tietää mun ystävät eikä siinä ole mitään ongelmia, hänelläkin yksi läheinen naisystävä, käyvät säännöllisesti lounaalla kahdestaan ja ovat läheisiä, juttelevat perheistään ja ties mistä kaikesta yhdessä. Kaikki tunnemme toisemme, ja ystävyydet on elämän suola.

Että joo, kyllä naiset ja miehet voi hyvinkin olla vain ystäviä.

Vierailija
6/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävänä mies, eikä todellakaan siinä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä mutta mieheni ei sitä hyväksynyt joten jouduin katkaisemaan välit. Todella surullista kun mä pystyin tälle miehelle kertomaan oikeastaan kaikesta. Pystyn toki omalle miehellenikin mutta ero oli siinä että tää toinen mies oli niinsanotusti puolueeton ja häneltä sai aina hyviä neuvoja jokaisesta näkökulmasta jos oli vaikka esim. jotain ongelmia.

Tää minun (entinen)ystävä mies on minua 10 vuotta vanhempi ja hänellä on 2 lasta ja vaimo. Mutta niin vain kävi että jouduttiin katkaisemaan välit ja se on surullista.

Vierailija
7/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat haluta kuitenkin jotain muuta.

Vierailija
8/8 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voivat olla. Varsinkin, jos on ollut seksiä ennen varsinaista ystävyyttä. Ystävyys voidaan aloittaa " puhtaalta pöydältä" . Väliltämme puuttui rakkauden liekki, mutta pidämme kuitenkin toisistamme ystävinä erittäin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi