Millainen tarjota miehille on Tinderissä?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?
2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat ja sporttiset sinkkunaiset pommittavat sinua treffikutsuilla ja tyrkyttävät itseään sinulle? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille?
3. Entä jos olet viimein tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?
Kommentit (10)
Nuorta naista on tarjolla vaikka olen jo 40 v. Tapailen 23v naista. Kysyin siltä suoraan että etsiikö petiseuraa vai seurustelukumppania. Nainen sanoi että etsii kyllä hauskapitoseuraa. Tapaillaan pari kertaa viikossa ja ollaan mökilläni oltu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nuorta naista on tarjolla vaikka olen jo 40 v. Tapailen 23v naista. Kysyin siltä suoraan että etsiikö petiseuraa vai seurustelukumppania. Nainen sanoi että etsii kyllä hauskapitoseuraa. Tapaillaan pari kertaa viikossa ja ollaan mökilläni oltu paljon.
Taas näitä fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta on pääasiassa lihavaa.
Nykyään sanotaan BBW tai BMI 35 niin ei syyllistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta on pääasiassa lihavaa.
Nykyään sanotaan BBW tai BMI 35 niin ei syyllistä
Mutta useimmiten se toinen B on perusteeton
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja kyllä
Miksi sulle tulee tuollainen fiilis, että haluat etsiä paremman naisen, jos sulla ei kerta oikeasti ole sitä valinnanvaraa?
Kaikki tyrkyttävät itseään minulle
t. Laatikkoleukainen astronautti-kirurgi, CEO ja kalsarimalli 205 cm